eensquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Topic pointer is echt irritant @:kyran
Dat.. Zeker op mobielquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens. Haal maar weg. Blokkeert alle posts en verneukt de layout.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dan zullen ze fiks moeten handhaven.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef kol7680 het volgende:
Lockdown incoming nog voor de kerst haha
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@GGMMquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens. Haal maar weg. Blokkeert alle posts en verneukt de layout.
Dit. Echt moeilijk irritantquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Enawh het volgende:
Ik zie gewoon nog overal familie kerstinkopen doen hoor.
Ja, maar ik denk dat dat onoverkomelijk is. Mensen vinden kerst te belangrijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:04 schreef RipCity het volgende:
Hierdoor gaan mensen juist meer rebelleren door hoe Rutte deze persco heeft aangepakt.
Maar we hebben een mondkapje toch?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Enawh het volgende:
Afstand houden zie ik nergens hoor
Idd. Hij kan niet eens twee wkn vooruit kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Scrummie het volgende:
In januari. Niemand die dit wil horen.
Announce eiersnijderquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:05 schreef Enawh het volgende:
Afstand houden zie ik nergens hoor
Ok dan.. kwaadschiks nog welquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef ZaZoe het volgende:
Half januari gaat de horeca los, goedschiks of kwaadschiks
Voor niemand bang.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees voorzichtig. Je hebt al zoveel notes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |