quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben benieuwd of Elon straks nog met een selfie komt vanuit de manlift
Die zie je ergens aan of gewoon omdat ze daar nog niet geweest zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:39 schreef Stoney3K het volgende:
Linksboven zit nog aan zijn touwtje, hoogwerker gaat niet zo snel
Zijn ze nog niet geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Die zie je ergens aan of gewoon omdat ze daar nog niet geweest zijn?
Als je een beetje kijkt hoe laat die WB-57 vertrekt (met een vlucht tijd van 45 minuten richting BC) dan heb je nog 2 uur.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:46 schreef Stoney3K het volgende:
LabPadre heeft even wat geluidsprobleempjes, maar we hebben nog minstens een uur.
Met het tempo waarop die dingen rijden, gaat het nog wel even durenquote:
Zoals de commentatoren op LabPadre al opgemerkt hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met het tempo waarop die dingen rijden, gaat het nog wel even duren
Waarom moet dat vliegtuig er zijn eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als je een beetje kijkt hoe laat die WB-57 vertrekt (met een vlucht tijd van 45 minuten richting BC) dan heb je nog 2 uur.
https://uk.flightaware.co(...)1208/2000Z/KEFD/KEFD
die kan beelden op 12 Km hoog maken. Zo hoog komen ze niet met een drone of helikopter.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom moet dat vliegtuig er zijn eigenlijk?
Dat vliegtuig is er waarschijnlijk eerderquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:15 schreef Stoney3K het volgende:
Helpen we allemaal even mee om de hoogwerker te duwen?
NSFquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:28 schreef Hydrogeny het volgende:
Ik heb deze nu als streams, mis ik er nog waar iets op te zien is?
[ afbeelding ]
En daar gaat iequote:
Enkele trucks, waaronder die met de aanhanger, staan gereed om te vertrekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |