Dat is niet zo 1-2-3 te zeggen natuurlijk. We weten niet of de influx van extra testgegadigden een systematisch hoger of lager percentage positieven bevat. We kunnen de komende week met de vorige week vergelijken om hier een duidelijker beeld bij te krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus er zijn wel degelijk meer besmettingen?
Bel SBS6, die smullen van dat soort zaken. 10 tegen 1 dat je alsnog je geld krijgt als er een item wordt gemaakt waarin je ex-werkgever met naam en toenaam wordt genoemd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze hadden de bonus voor iedereen aangevraagd die tm 31 augustus daar werkte en onder bepaald salaris. Ook voor mij aangevraagd.
Overheid heeft het voor iedereen toegekend waarvoor ze het hadden aangevraagd. Uiteindelijk keren ze niet uit omdat ik uit dienst ben gegaan.
Ik heb er recht op en heb gelijk, maar daar koop ik niks voor.
Vakbond of rechtsbijstand inschakelen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hadden de bonus voor iedereen aangevraagd die tm 31 augustus daar werkte en onder bepaald salaris. Ook voor mij aangevraagd.
Overheid heeft het voor iedereen toegekend waarvoor ze het hadden aangevraagd. Uiteindelijk keren ze niet uit omdat ik uit dienst ben gegaan.
Ik heb er recht op en heb gelijk, maar daar koop ik niks voor.
Het is dat je nu zo druk bent, maar ik zou er ook werk van maken. Wat een eikels.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:17 schreef Fred het volgende:
[..]
Bel SBS6, die smullen van dat soort zaken. 10 tegen 1 dat je alsnog je geld krijgt als er een item wordt gemaakt waarin je ex-werkgever met naam en toenaam wordt genoemd.
Niet te vergelijken met de periode hiervoor, want veranderd testbeleid.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus er zijn wel degelijk meer besmettingen?
Dit verzin je toch nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
Minister Kwiebus en zijn secundant Keijzer stellen in een notitie dat openen van de restaurants de besmettingen zal doen dalen: https://www.rtlnieuws.nl/(...)oreca-wiebes-keijzer
Ben benieuwd, hoe gaan Mark en Hugo zich hier nog uit redden. Dit gaat richting schaakmat wat betreft de horeca.
Waar uit redden?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
Minister Kwiebus en zijn secundant Keijzer stellen in een notitie dat openen van de restaurants de besmettingen zal doen dalen: https://www.rtlnieuws.nl/(...)oreca-wiebes-keijzer
Ben benieuwd, hoe gaan Mark en Hugo zich hier nog uit redden
We gaan het vanavond horen hequote:Op dinsdag 8 december 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
Ben benieuwd, hoe gaan Mark en Hugo zich hier nog uit redden. Dit gaat richting schaakmat wat betreft de horeca.
Interessant, dus betekent dat mensen meer spreiden ipv ze op kluitje thuis opzoeken of in de winkelstraten rond laten lopen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
Hun eigen ontslag.quote:
Zullen wel weer vragen zijn over wanneer we in een complete lockdown gaanquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
We gaan het vanavond horen he
Hopen dat er een journalist in de zaal zit vanavond die wel een beetje op zit te letten en een beetje wakker is.
De kiezelharde: “dit werkt en we veranderen niks totdat de besmettingen behoorlijk gedaald zijn” opstelling.quote:
Heb je het artikel wel gelezen? Daarin staat dat dit onderzoek expliciet is uitgevoerd om te zien of er iets gedaan kan worden met de horeca. Dat is in het overleg gebeurd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De kiezelharde: “dit werkt en we veranderen niks totdat de besmettingen behoorlijk gedaald zijn” opstelling.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
Dit net al eerder gepost in dit topic Internationaal onderzoek laat zien restaurants/horeca wel een significante bron is van besmettingenquote:
Interessant. Je ziet de R hard dalen medio oktober maar ook weer snel oplopen tot 1.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
We gaan het vanavond horen he
Hopen dat er een journalist in de zaal zit vanavond die wel een beetje op zit te letten en een beetje wakker is.
Het is geen wedstrijd he. Je doet een onderzoek om te zien wat mogelijk is, en als dan blijkt dat er meer mogelijk is, dan sta je weer meer toe. Het is geen Wiebes vs. Rutte ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
VOlgens mij was die sluiting van de horeca op basis van het advies van oa het RIVM. Dus tja, daar kunnen ze niet veel aan doen. Als blijkt dat de huidige nieuwe analyse waterdicht is dan moet de horeca zo snel mogelijk weer (gedeeltelijk) open.quote:
Die kiezelharde opstelling bestaat helemaal niet. Waarom denk je dat dit onderzoek is uitgevoerd?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De kiezelharde: “dit werkt en we veranderen niks totdat de besmettingen behoorlijk gedaald zijn” opstelling.
Wat een tokkie actie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:17 schreef Fred het volgende:
[..]
Bel SBS6, die smullen van dat soort zaken. 10 tegen 1 dat je alsnog je geld krijgt als er een item wordt gemaakt waarin je ex-werkgever met naam en toenaam wordt genoemd.
Het OMT zei dat de restaurants best open konden blijven, maar uiteindelijk is besloten dat advies te negeren. Zij hebben toen alsnog de restaurants ook gesloten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:24 schreef aartstyle het volgende:
[..]
VOlgens mij was die sluiting van de horeca op basis van het advies van oa het RIVM. Dus tja, daar kunnen ze niet veel aan doen. Als blijkt dat de huidige nieuwe analyse waterdicht is dan moet de horeca zo snel mogelijk weer (gedeeltelijk) open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |