Haalt haar spaghettibijbel tevoorschijn!quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:52 schreef Benny het volgende:
Overigens is de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster officieel erkend
Waarmee het dus in theorie mogelijk zou kunnen zijn om een concert te geven voor meer dan 30 man. Als die mensen dan maar allemaal een vergiet op hun hoofd dragen.
Ik zie mogelijkheden... Gaat Spaghettimonsterconcerts.nl reserveren
Ja, zeker. Ofja pijn, ik raak wel eens gefrustreerd. Dat kun je ook wel ooit terugzien in mijn posts hier.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:37 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wat moet het jullie pijn doen om al die berichten te horen van mensen die het allemaal maar onzin vinden. Die het zelfs hebben of fictieve patienten etc. Ik krijg al een enorme woede van, laat staan als je dag en nacht bezig bent om mensen te verzorgen of het allemaal te managen. Respect.
Precies, iedereen weet dat je dat met een eiersnijder moet doen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Welke randdebiel gebruikt ook een mes om die pit eruit te schieten?!
Krijg geen bonusquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat ga je doen met je bonus? Nieuwe koffiemok?
Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik mijn tijd verdoe? Tja.
Band nodig? Vergiet op het hoofd zal gegarandeerd geen afbreuk doen aan de belevingquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:52 schreef Benny het volgende:
Overigens is de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster officieel erkend
Waarmee het dus in theorie mogelijk zou kunnen zijn om een concert te geven voor meer dan 30 man. Als die mensen dan maar allemaal een vergiet op hun hoofd dragen.
Ik zie mogelijkheden... Gaat Spaghettimonsterconcerts.nl reserveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gristelijke kerken (en dientengevolge moskees en synagogen) nog altijd open zijn heeft dezelfde reden als waarom ikea's, mediamarkten en actions ook nog altijd open zijn en waarom de horeca dan weer dicht moest: persoonlijke voorkeuren van de heren en dames politici.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het is ook een beetje idioot dat de grondwettelijke bescherming daarvoor ineens heel selectief is. Kerken hoeven geen mondkapjesplicht 'want grondwet' maar blijkbaar valt er over een semi-verplichte vaccinatie wel te praten.
Je verdiend al teveel?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg geen bonus
Was wel toegezegd maar teruggedraaid. Schooiers.
Nee, ben gewoon genaaid door het ETZ.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Je verdiend al teveel?
Bij het Meander in amersfoort hebben ze het gewoon maar uitgekeerd uit eigen zak. En nu maar hopen dat ze het van de overheid weer terug krijgen. Die waren het wachten ook zat.
Ah ok, dat is lullig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Krijg geen bonus
Was wel toegezegd maar teruggedraaid. Schooiers.
En dan te bedenken dat die gevallen waarschijnlijk niet gevonden waren met gelijkblijvend testbeleid.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Percentage positief is iets gestegen. 60k testen meer dan vorige week is ook indrukwekkend.
[ afbeelding ]
50'ers hebben het hoogste percentage positief van de groepen die redelijk veel getest worden.
Hoe motiveer je je personeel. Les1: Zo moet het niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon genaaid door het ETZ.
Ja, positieve testuitslagen zijn beter dan geen testuitslagen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die gevallen waarschijnlijk niet gevonden waren met gelijkblijvend testbeleid.
Dus wat mij betreft alleen maar goed nieuws, want meer gevonden is ook meer mensen in isolatie, en minder kans op verspreiding op de langere duur.
Ze hadden de bonus voor iedereen aangevraagd die tm 31 augustus daar werkte en onder bepaald salaris. Ook voor mij aangevraagd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Hoe motiveer je je personeel. Les1: Zo moet het niet.
Ik ben benieuwd hoeveel van die 60k extra tests is omdat mensen op hun 5e dag van quarantaine zitten en hopen er eerder uit te kunnen en hoeveel mensen echt klachten hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, positieve testuitslagen zijn beter dan geen testuitslagen.
De R, daar istie:
[ afbeelding ]
@:Direstraits7 zie hoe die groene piek op 23 november volledig verdwenen is ookhet was al gek natuurlijk. Lijkt er ook op dat de R nu bijgesteld is naar nipt onder de 1 voor de periode waar deze eerst nog boven de 1 werd geschat.
Koop je niets voor, klopt, maar het is alles behalve netjes van je ex-werkgever.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hadden de bonus voor iedereen aangevraagd die tm 31 augustus daar werkte en onder bepaald salaris. Ook voor mij aangevraagd.
Overheid heeft het voor iedereen toegekend waarvoor ze het hadden aangevraagd. Uiteindelijk keren ze niet uit omdat ik uit dienst ben gegaan.
Ik heb er recht op en heb gelijk, maar daar koop ik niks voor.
Is het weer zoverquote:
Dus er zijn wel degelijk meer besmettingen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Percentage positief is iets gestegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |