Daar zijn heel veel mensen het over eens, waaronder ik. In maart was alles nog nieuw en spannend, nu is het saai en vervelend en snakken mensen naar een vaccin.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat bij gelijke maatregelen het gevoel van urgentie over tijd afneemt. Wanneer er iets nieuws wordt opgelegd neemt iedereen dat even serieus, maar wanneer er niks verandert went iedereen aan de situatie en sluipen de gebruikelijke patronen er weer in.
Lullige vraag, hoe heb je dan tijd om hier moderator te zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag is verschrikkelijk. Maar het verschilt behoorlijk per dag.
Sommige ziekenhuizen lopen letterlijk over. 0 bedden vrij.
Ik ben net weer opgeschaald. Kut voor de reguliere zorg, maar het is niet anders.
Wat moet het jullie pijn doen om al die berichten te horen van mensen die het allemaal maar onzin vinden. Die het zelfs hebben of fictieve patienten etc. Ik krijg al een enorme woede van, laat staan als je dag en nacht bezig bent om mensen te verzorgen of het allemaal te managen. Respect.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben net weer opgeschaald. Kut voor de reguliere zorg, maar het is niet anders.
Niemand werkt 24/7 he?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Lullige vraag, hoe heb je dan tijd om hier moderator te zijn?
Om te voorkomen dat jij ook in het zkhs terecht komt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Lullige vraag, hoe heb je dan tijd om hier moderator te zijn?
"Om de zorg niet extra te belasten wordt behalve vuurwerk ook het ontpitten van avocado's verboden."quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is de hype al allemaal daar voor de persco van vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerken ook niet, toch hoeven die zich aan vrijwel geen enkele maatregel te houden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het niks toevoegt, maar op het grote geheel is de horeca nou eenmaal niet de motor van de economie. Met een omzet van 24 miljard zijn ze goed voor zo'n 3% van het BNP van Nederland.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:40 schreef Benny het volgende:
[..]
"Om de zorg niet extra te belasten wordt behalve vuurwerk ook het ontpitten van avocado's verboden."Jammer, had ik net een dikke portie nacho's met guacamole op het menu staan voor oudjaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
Voor zover ik me herinner was dat in landen als Z Korea, Taiwan en Japan één van de weinige maatregelen die "algemeen" werd toegepast. De meeste beperkingen gingen minder ver of waren veel specifieker, zoals quarantaine van contacten van besmette personen, of van reizigers uit een regio met veel besmettingen, temperatuurcontrole van klanten in de horeca, sluiting van night clubs in steden waar een uitbraak plaatsvond.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:50 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Sluiten van scholen.Weinig ideeën in deze wereld zijn dommer dan dat.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:40 schreef Benny het volgende:
[..]
"Om de zorg niet extra te belasten wordt behalve vuurwerk ook het ontpitten van avocado's verboden."Dan verdien je ook wel een redelijke Darwin award hoor, als je op de EH belandt omdat je niet in staat bent een Avocado te snijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet de horeca gaan roepen dat ze een nieuwe godsdienst starten en dat eten + drinken in een restaurant een groot onderdeel is van dat geloof. Als ze dan niet open mogen dan kunnen ze het gooien op de grondwet; beetje wat ze nu in kerken ook doen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Kerken ook niet, toch hoeven die zich aan vrijwel geen enkele maatregel te houden.
En toch nog tijd om op FOK! te postenquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke randdebiel gebruikt ook een mes om die pit eruit te schietenquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dan verdien je ook wel een redelijke Darwin award hoor, als je op de EH belandt omdat je niet in staat bent een Avocado te snijden
De reden dat kerken toch open zijn heeft inderdaad weinig met de economie te maken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Kerken ook niet, toch hoeven die zich aan vrijwel geen enkele maatregel te houden.
Er is überhaupt geen enkele zinnige reden waarom kerken (en synagogen en moskees) nog gewoon open zijn er waarom bijv. de mondkapjesplicht er niet geldt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
De reden dat kerken toch open zijn heeft inderdaad weinig met de economie te maken.
Het is ook een beetje idioot dat de grondwettelijke bescherming daarvoor ineens heel selectief is. Kerken hoeven geen mondkapjesplicht 'want grondwet' maar blijkbaar valt er over een semi-verplichte vaccinatie wel te praten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er is überhaupt geen enkele zinnige reden waarom kerken (en synagogen en moskees) nog gewoon open zijn er waarom bijv. de mondkapjesplicht er niet geldt.
Jaaaa het vliegend Spaghettimonster! Het enige ECHTE geloof!quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:52 schreef Benny het volgende:
Overigens is de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster officieel erkend
Waarmee het dus in theorie mogelijk zou kunnen zijn om een concert te geven voor meer dan 30 man. Als die mensen dan maar allemaal een vergiet op hun hoofd dragen.
Ik zie mogelijkheden... Gaat Spaghettimonsterconcerts.nl reserveren
Ook een goede optie voor de oudejaarsshow van Youp!quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:52 schreef Benny het volgende:
Overigens is de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster officieel erkend
Waarmee het dus in theorie mogelijk zou kunnen zijn om een concert te geven voor meer dan 30 man. Als die mensen dan maar allemaal een vergiet op hun hoofd dragen.
Ik zie mogelijkheden... Gaat Spaghettimonsterconcerts.nl reserveren
Dit is soort van werkgerelateerd toch?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:43 schreef Fred het volgende:
[..]
En toch nog tijd om op FOK! te posten
Mijn kinderen gaan sowieso naar een Pastafarische schoolquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jaaaa het vliegend Spaghettimonster! Het enige ECHTE geloof!
Oprecht een goed ideequote:Op dinsdag 8 december 2020 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook een goede optie voor de oudejaarsshow van Youp!
Wat ga je doen met je bonus? Nieuwe koffiemok?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is soort van werkgerelateerd toch?
Jullie helpen me soms best wel. Zoals net @:tijn nog.
Dus je zegt dat ik mijn tijd verdoe? Tja.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niemand werkt 24/7 he?![]()
En sommigen besteden hun tijd beter op FOK! dan anderen!
Iemand moet jou toch in toom houden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |