abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196614292
pi_196614297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:17 schreef fietsie het volgende:
Hoe dan?
Hoe wat?

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:31 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela ik ben benieuwd wat je van die sudderlapjes vindt, want ik heb ze nog niet durven uitproberen :')
Ik heb ze nog niet als rendang gegeten, maar gewoon als vlees zijn ze prima. Ik vond de 'jus' wel wat karig en lafjes, dus een volgende keer zou ik er zelf nog wat bij maken. Maar wel een fijne structuur.
pi_196614320
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe wat?

Bezig zijn met het plannen en boeken van buitenlandse reizen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196614339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd voor de komende zomer?
pi_196614348
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mensen zijn gewoon klaar met angstig leven en gaan weer vooruitkijken... en iets plannen om naar uit te kijken is 1 van de dingen die mensen doen om door donkerdere tijden door te komen.
pi_196614371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Exact. En als het niet kan, dan zeg je het weer af. Net als vorige zomer.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196614384
Mijn vakantie staat ook al. *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 december 2020 @ 10:38:13 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196614394
Ik zie wel wat ik komende jaar doe. Heb wel al de weken van de Olympische Spelen vrijgeblokt. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196614397
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je gaat toch niets plannen en boeken voor er zekerheid is over wat er kan en mag?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196614402
Zie kink fm zelfs al vooruitblikken naar een live zomer in mijn mail.

Dat lijkt me verder weg dan een vakantie in het buitenland.
pi_196614413
Wij zijn ook bezig met volgende zomer, plan is dezelfde plek als vorig jaar. Dat ging ook met coronamaatregelen heel prima, en als het onverantwoord is, gaan we lekker niet.

Mijn lief gaat vermoedelijk volgende week voor een flitsbezoek over de grens. Ik gun het haar zo O+
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:39:24 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196614416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Exact. En als het niet kan, dan zeg je het weer af. Net als vorige zomer.
En dan daarna klagen op Facebook "Nu hebben ze OOK nog eens mijn zomervakantie AFGEPAKT! ?"
pi_196614422
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

En dan daarna klagen op Facebook "Nu hebben ze OOK nog eens mijn zomervakantie AFGEPAKT! ?"
Nee, natuurlijk niet :?
pi_196614426
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je gaat toch niets plannen en boeken voor er zekerheid is over wat er kan en mag?
Dan hoef je niet meer te boeken.
Zodra er iets zeker is boekt heel de wereld zn vakantie en flippen de prijzen 3x over de top.
pi_196614430
quote:
Waarom niet? Er is altijd nog zoiets als annuleren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:39 schreef fietsie het volgende:
Als ik niet reserveer en ik mag niet op vakantie, dan pakken ze m'n vakantie toch net zo hard af. Ik zie daar geen verschil in. :D
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:41:10 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196614450
Mjah ik vind het iets van een zekerheid dat komende zomer 75% van de wereld nog verboden is, en zie het als pure zelfkwelling iets te boeken wat toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet doorgaat.
pi_196614457
Overigens is m'n plan wel om komend jaar niet wéér bij de brave sukkels te horen die thuisblijft terwijl er (ondanks misschien niet het allerverstandigste) wel weer wat mogelijk is.
pi_196614464
Ik sta er sowieso altijd van te kijken dat mensen nu al weer bezig zijn met de zomervakantie. Mijn man heeft net pas vrij gevraagd voor volgende week :') Ik begrijp dat het bij meeste bedrijven zo niet werkt maar bij ons zit dat er echt niet in.
pi_196614466
quote:

[..]

Mensen zijn er in alle soorten en maten. Sommigen hebben een vooruitzicht nodig (met kans op teleurstelling), anderen wachten af.
Ik ben ook een afwachter, nu nog totaal geen behoefte om een grote vakantie te boeken. Behalve een keer een paar dagen weg in Nederland , als mijn kattenvlees verhuisd is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196614500
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef fietsie het volgende:
Mjah ik vind het iets van een zekerheid dat komende zomer 75% van de wereld nog verboden is, en zie het als pure zelfkwelling iets te boeken wat toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet doorgaat.
Gelukkig zijn er ook mensen die dat niet als een zelfkwelling zien.
pi_196614525
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Ik sta er sowieso altijd van te kijken dat mensen nu al weer bezig zijn met de zomervakantie. Mijn man heeft net pas vrij gevraagd voor volgende week :') Ik begrijp dat het bij meeste bedrijven zo niet werkt maar bij ons zit dat er echt niet in.
Mja, wij zitten aan zes weken vast, die gedeeld moeten worden met een andere ouder, met twee ouders met een verjaardag in die periode, en ik heb een collega met wie ik de verantwoordelijkheid deel die óók schoolgaande kinderen heeft. Dus tja, ik moet wel :P Ik heb sowieso alweer de hele weekendplanning gemaakt tot en met juli, dus het voelt ook best logisch om al met de zomervakantie bezig te zijn.
pi_196614530
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef fietsie het volgende:
Mja ik gok dat meeste mensen liever iets willen om naar uit te kijken :)
En dat niet zien als zelfkwelling.

Maar wellicht zit jij daar iets anders in omdat je gevoelsmatig in een veilig hoekje zit.

Wonende hier midden in rood gebied voel ik me niet enorm onveilig namelijk.
En wel flink beperkt bovendien.
Dat is niet erg en helemaal prima verder.

Maar de wat meer extraverte mens.. heeft gewoon iets nodig om naar uit te kijken als dingen straks gewoon wel weer kunnen. En die vindt alle beperkingen veel erger dan jij en ik. Die wil uberhaupt het vooruitzicht... DAT er weer dingen kunnen.
pi_196614542
Ik vind het meer kwelling om niets te hebben om naar uit te kijken. Ik keek ook uit naar Toscane, ging niet door, Parijs ging niet door. En Berlijn gaat volgende week ook niet door. Heb er toch nog even naar uit kunnen kijken. :') ik had al toffe restaurantjes uitgezocht. :9 Komt de volgende keer wel.
pi_196614593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mja, wij zitten aan zes weken vast, die gedeeld moeten worden met een andere ouder, met twee ouders met een verjaardag in die periode, en ik heb een collega met wie ik de verantwoordelijkheid deel die óók schoolgaande kinderen heeft. Dus tja, ik moet wel :P Ik heb sowieso alweer de hele weekendplanning gemaakt tot en met juli, dus het voelt ook best logisch om al met de zomervakantie bezig te zijn.
Ergens klinkt dit toch ook wel fijn :D ik hou wel van planningen
pi_196614620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het meer kwelling om niets te hebben om naar uit te kijken. Ik keek ook uit naar Toscane, ging niet door, Parijs ging niet door. En Berlijn gaat volgende week ook niet door. Heb er toch nog even naar uit kunnen kijken. :') ik had al toffe restaurantjes uitgezocht. :9 Komt de volgende keer wel.
Gaan jullie trouwens volgend jaar al trouwen? Of een jaartje later?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')