Hoe wat?quote:
Ik heb ze nog niet als rendang gegeten, maar gewoon als vlees zijn ze prima. Ik vond de 'jus' wel wat karig en lafjes, dus een volgende keer zou ik er zelf nog wat bij maken. Maar wel een fijne structuur.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:31 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela ik ben benieuwd wat je van die sudderlapjes vindt, want ik heb ze nog niet durven uitproberen
Bezig zijn met het plannen en boeken van buitenlandse reizen.quote:
Dat is toch niet zo vreemd voor de komende zomer?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:
Bezig zijn met het plannen en boeken van buitenlandse reizen.
Mensen zijn gewoon klaar met angstig leven en gaan weer vooruitkijken... en iets plannen om naar uit te kijken is 1 van de dingen die mensen doen om door donkerdere tijden door te komen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bezig zijn met het plannen en boeken van buitenlandse reizen.
Exact. En als het niet kan, dan zeg je het weer af. Net als vorige zomer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreemd voor de komende zomer?
Je gaat toch niets plannen en boeken voor er zekerheid is over wat er kan en mag?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreemd voor de komende zomer?
En dan daarna klagen op Facebook "Nu hebben ze OOK nog eens mijn zomervakantie AFGEPAKT! ?"quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Exact. En als het niet kan, dan zeg je het weer af. Net als vorige zomer.
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan daarna klagen op Facebook "Nu hebben ze OOK nog eens mijn zomervakantie AFGEPAKT! ?"
Dan hoef je niet meer te boeken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat toch niets plannen en boeken voor er zekerheid is over wat er kan en mag?
Waarom niet? Er is altijd nog zoiets als annuleren.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:38 schreef fietsie het volgende:
Je gaat toch niets plannen en boeken voor er zekerheid is over wat er kan en mag?
Als ik niet reserveer en ik mag niet op vakantie, dan pakken ze m'n vakantie toch net zo hard af. Ik zie daar geen verschil in.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:39 schreef fietsie het volgende:
En dan daarna klagen op Facebook "Nu hebben ze OOK nog eens mijn zomervakantie AFGEPAKT! ?"
Mensen zijn er in alle soorten en maten. Sommigen hebben een vooruitzicht nodig (met kans op teleurstelling), anderen wachten af.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die dat niet als een zelfkwelling zien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef fietsie het volgende:
Mjah ik vind het iets van een zekerheid dat komende zomer 75% van de wereld nog verboden is, en zie het als pure zelfkwelling iets te boeken wat toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet doorgaat.
Mja, wij zitten aan zes weken vast, die gedeeld moeten worden met een andere ouder, met twee ouders met een verjaardag in die periode, en ik heb een collega met wie ik de verantwoordelijkheid deel die óók schoolgaande kinderen heeft. Dus tja, ik moet welquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Ik sta er sowieso altijd van te kijken dat mensen nu al weer bezig zijn met de zomervakantie. Mijn man heeft net pas vrij gevraagd voor volgende weekIk begrijp dat het bij meeste bedrijven zo niet werkt maar bij ons zit dat er echt niet in.
Mja ik gok dat meeste mensen liever iets willen om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef fietsie het volgende:
Mjah ik vind het iets van een zekerheid dat komende zomer 75% van de wereld nog verboden is, en zie het als pure zelfkwelling iets te boeken wat toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet doorgaat.
Ergens klinkt dit toch ook wel fijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 10:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, wij zitten aan zes weken vast, die gedeeld moeten worden met een andere ouder, met twee ouders met een verjaardag in die periode, en ik heb een collega met wie ik de verantwoordelijkheid deel die óók schoolgaande kinderen heeft. Dus tja, ik moet welIk heb sowieso alweer de hele weekendplanning gemaakt tot en met juli, dus het voelt ook best logisch om al met de zomervakantie bezig te zijn.
Gaan jullie trouwens volgend jaar al trouwen? Of een jaartje later?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het meer kwelling om niets te hebben om naar uit te kijken. Ik keek ook uit naar Toscane, ging niet door, Parijs ging niet door. En Berlijn gaat volgende week ook niet door. Heb er toch nog even naar uit kunnen kijken.ik had al toffe restaurantjes uitgezocht.
Komt de volgende keer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |