Stuk ongeduldquote:
Jup. Had je die nog niet gekeken dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat lief 😭 kan ik dan seizoen één ook afkijken?
Grotendeels welquote:Op dinsdag 8 december 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Had je die nog niet gekeken dan?
Daar staat Looking For Alaska op toch. Ik vond dat vroeger leuk boekquote:
Gedaan en ik wil graag deze tien seconden van mijn leven terug.quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bekijk* is een toepasselijker term bij nader inzien.
Ik wil ze je wel teruggevenquote:Op dinsdag 8 december 2020 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gedaan en ik wil graag deze tien seconden van mijn leven terug.
Oh wat ga je morgenavond dan doenquote:
Harde werkers hebben geen tijd voor FOK!.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet even dat achter de schermen filmpje van Veronica inside kijken. Die regisseur moet kapot zijn na een uitzending
Bedoel je deze? Is nog wel van RTL. Maar is hetzelfde productiebedrijf.quote:
Nee gewoon het nieuwste filmpje op Veronica inside YouTube. De tering dacht dat jullie wel iets langer meegingen op het internet dat dit niet zo moeilijk zou zijnquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Is nog wel van RTL. Maar is hetzelfde productiebedrijf.
xDquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon het nieuwste filmpje op Veronica inside YouTube. De tering dacht dat jullie wel iets langer meegingen op het internet dat dit niet zo moeilijk zou zijn
Hebben @Kaneelstokje en ik ook last vanquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme ik word na anderhalve minuut al moe
Lekkerrrquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme ik word na anderhalve minuut al moe
Wat is hier de grap?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben @:kaneelstokje en ik ook last van
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kerel heeft zijn eigen naam fout geschreven op de toets.
Man man man.
Doe ik ook wel eens in emails. Typoquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Man man man.
Ja, van hun intelligentie gaan ze weinig plezier beleven, gvd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij trollen ze je gewoon en zitten ze nu met genoegen mee te lezen
Altijd even nadenken hoe je ook alweer Flippiee schrijft.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens in emails. Typo
Of juist meer plezierquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, van hun intelligentie gaan ze weinig plezier beleven, gvd.
Preciesquote:[..]
Altijd even nadenken hoe je ook alweer Flippiee schrijft.
Fucking nice.quote:Shortly after this, Boas claimed that he was joined in the room by another humanoid. This one, however, was female, very attractive, and naked. She was the same height as the other beings he had encountered, with a small, pointed chin and large, blue catlike eyes. The hair on her head was long and white (somewhat like platinum blonde) but her underarm and pubic hair were bright red.[6] Boas said he was strongly attracted to the woman, and the two had sexual intercourse. During this act, Boas noted that the female did not kiss him but instead nipped him on the chin.
Misschien moet je ophouden witte patriarchale concepten als spelling te hanterenquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Man man man.
Soms zit het leven tegen!quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fucking nice.
Waarom wordt ik nooit ontvoerd door space-hotties.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet je ophouden witte patriarchale concepten als spelling te hanteren
Oh. Dat maakt het dan wel weer beetje verdrietig.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het erge is dat er inmiddels echt zo wordt gedacht
Schei toch uitquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het erge is dat er inmiddels echt zo wordt gedacht
Toch 1700 mensenquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei toch uitDie 0.0001 procent extremisten die je als meerderheid op de socials ziet.
Ze zorgen er wel voor dat professoren ontslagen worden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei toch uitDie 0.0001 procent extremisten die je als meerderheid op de socials ziet.
Schools officials contended that such language was part of his job responsibilities, not speech protected by the First Amendment, and that the case should be dismissedquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zorgen er wel voor dat professoren ontslagen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |