abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 december 2020 @ 09:19:08 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196649838
:W

We doen wekelijks bij de Lidl onze boodschappen. Wat ze daar niet hebben, halen we incidenteel bij de AH. Ik heb nu weer eens een bezorgmoment ingepland, want ik voorzie wel dat het te druk gaat worden in de supermarkten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196650055
Wij hebben een bezorgbundel bij AH, ideaal. En ja het zal lekker druk worden overal dus daarom nu al alle houdbare dingen besteld. Verder ook wat creatiever met het kerstmenu geweest. Dus veel dingen die ingevroren kunnen worden enzo.
pi_196650343
Wij zijn van de picnic... inmiddels de truc aardig door qua bestellen. En altijd thuis dus dat scheelt natuurlijk ook.
pi_196650419
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij zijn van de picnic... inmiddels de truc aardig door qua bestellen. En altijd thuis dus dat scheelt natuurlijk ook.
Ik vind het wel iets minder dat AH nu vaak om 8u op de stoep staat. Meestal zijn we dan nog niet wakker, maar goed klein luxeprobleem.

Picnic komt hier nog niet, wel jammer.
pi_196650479
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind het wel iets minder dat AH nu vaak om 8u op de stoep staat. Meestal zijn we dan nog niet wakker, maar goed klein luxeprobleem.

Picnic komt hier nog niet, wel jammer.
Mja wij willen verhuizen maar een durp.. maar dan ook geen picnic meer dus.

Dat zal wel tegenvallen..
pi_196650506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja wij willen verhuizen maar een durp.. maar dan ook geen picnic meer dus.

Dat zal wel tegenvallen..
Ik had nu met corona wel verwacht dat ze ook sneller naar de dorpen zouden uitbreiden maar dat valt volgens mij een beetje tegen.

Ach nu zit ik nog tot september vast aan AH :+
pi_196650553
Goedemorgen :)

Beetje sloom hier
Maar prima
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196650555
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik had nu met corona wel verwacht dat ze ook sneller naar de dorpen zouden uitbreiden maar dat valt volgens mij een beetje tegen.

Ach nu zit ik nog tot september vast aan AH :+
Mja zal iets zijn met dat in de dorpen mensen ook gewoon verder uit elkaar wonen... dus minder omzet per kilometer.

En als er 3 mensen in het dorp voor 50¤ boodschappen willen... kost dat meer geld dan dat het oplevert denk ik.

Al zou je dat natuurlijk kunnen oplossen met minder tijdsloten per dorp waardoor mensen gewoon minder keuze hebben mbt wanneer picnic langs komt
pi_196650602
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja zal iets zijn met dat in de dorpen mensen ook gewoon verder uit elkaar wonen... dus minder omzet per kilometer.

En als er 3 mensen in het dorp voor 50¤ boodschappen willen... kost dat meer geld dan dat het oplevert denk ik.

Al zou je dat natuurlijk kunnen oplossen met minder tijdsloten per dorp waardoor mensen gewoon minder keuze hebben mbt wanneer picnic langs komt
Hmmm ja daar heb je gelijk in
pi_196668024
Wat heerlijk. *O*

Hier heeft m'n man ook vrij genomen tijdens de vakantie van de kinderen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196668081
Lekker hoor.
Hier sowieso nog vrij tot eind van het jaar.
En effectief al sinds half oktober niet gewerkt natuurlijk... maar pas sinds een week of 2 ook dat ik eigenlijk ook enigzins in relaxmodus kan en dat is wel superfijn.

17e gesprek voor een vacature waar ik een wek geleden binnen een dag de afwijzing voor binnen had. Benieuwd hoe dat gaat lopen. Telefoongesprek gister was superleuk in ieder geval.... dus is het al de 17e? :o

Als DAT nou eens positief zou zijn... dan ga ik echt een relaxte kerstvakantie tegemoet.
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:23:15 #113
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196668097
Ik zet gewoon in op allemaal goede gesprekken op de 17e. :7 (Vriend heeft dan ook een gesprek, zou fijn zijn als dat ook een beetje vlot geregeld is allemaal).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196668099
Ze zijn teruggekomen op de afwijzing?

Hopelijk goed nieuws voor de kerstdagen. :Y Ook voor de vriend van IJsdraakje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196668204
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196668252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zet gewoon in op allemaal goede gesprekken op de 17e. :7 (Vriend heeft dan ook een gesprek, zou fijn zijn als dat ook een beetje vlot geregeld is allemaal).
Ah ik ga voor hem duimen ook :)

@Sumppi: raar verhaal... afwijzing was een beetje raar.. en de reden waarom was nu ineens geen enkel probleem. Denk dat er ergens.. iets veranderd is. En dat ik dat niet ben :)

Maar diegene aan de telefoon gister was echt superenthousiast en het klonk echt leuk dus ik ga het toch maar gewoon proberen. Heb dan in ieder geval 1 leuke collega alvast _O-
pi_196668285
8)7

Wel blij voor je hoor, maar het is een wat rare gang van zaken. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 11 december 2020 @ 09:44:23 #118
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196668357
quote:
Oh ja, die moest ik nog. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196668372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:40 schreef Sumppi het volgende:
8)7

Wel blij voor je hoor, maar het is een wat rare gang van zaken. :D
Snap ik... het is ook dat degene aan de telefoon zo enthousiast was en ik vermoed dat ik wel snap wat er gebeurd is.
Maar heb de hele dag met een beetje wisselend bedenkelijke blik/grote grijns gelopen :)
pi_196668391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh ja, die moest ik nog. :D
Ik had wel meer nummers verwacht over dit jaar, maar ben het nog niet zo tegengekomen? Niet dat ik nog veel met nieuwe muziek bezig ben..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:02:29 #121
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196668583
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:48 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik had wel meer nummers verwacht over dit jaar, maar ben het nog niet zo tegengekomen? Niet dat ik nog veel met nieuwe muziek bezig ben..
Volgens mij zijn een hoop muzikanten het juist een beetje aan het ontwijken.

Wel een groep die ik volg die het andersom had. Vorig jaar november een album uitgebracht. :')


SPOILER: Lyrics, want het is niet ieders kopje thee en ook niet perse makkelijk te verstaan zonder oefening
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196668686
:') !
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:12:05 #123
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196668707
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:10 schreef Sumppi het volgende:
:') !
Dat ja. :')

Ik bedoel, al hun liedjes zijn wel "einde van de wereld"-thema, maar deze timing was wel echt bizar. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196668826
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Volgens mij zijn een hoop muzikanten het juist een beetje aan het ontwijken.

Wel een groep die ik volg die het andersom had. Vorig jaar november een album uitgebracht. :')


SPOILER: Lyrics, want het is niet ieders kopje thee en ook niet perse makkelijk te verstaan zonder oefening
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woops _O-
pi_196669767
Ons nieuwste biertje voor de verkoop wordt een barleywine. Willen jullie nog een mening geven over de naam? :D we twijfelen over Barley Wine's Angels of Barley's Angels.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')