Laat Houdjemond het maar niet horenquote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Cee het volgende:
Mijn grootste woede ervaar ik de laatste jaren toch altijd wel op de stijging van Disturbed.
Nou, het ene gaat over het leven en de dood en het andere nummer gaat over het leven en de dood, maar dan met een gong.quote:Op maandag 7 december 2020 18:35 schreef asco het volgende:
Wat was het verschil tussen 1 en 2, iets over gezegd?
Ik las mijn post en dacht: shit, dom.quote:Op maandag 7 december 2020 18:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, het ene gaat over het leven en de dood en het andere nummer gaat over het leven en de dood, maar dan met een gong.
Ohhh je bedoelt qua stemmen. Geen idee.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Cee het volgende:
Mijn grootste woede ervaar ik de laatste jaren toch altijd wel op de stijging van Disturbed.
Die komen ook nog wel in de top tien. Had het eigenlijk dit jaar al wel een beetje verwacht als vervanging van de boerenquote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind het vooral jammer als Disturbed weer boven S&G eindigen....
Nou... In NL gebeuren er maar al te vaak dingen waar de meerderheid moet wijken voor de/een minderheidquote:Op maandag 7 december 2020 18:35 schreef cafca het volgende:
Oh, en verder heeft de meerderheid altijd gelijk.
Misschien zoom-calls?quote:Op maandag 7 december 2020 18:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hoop op iets met veel schermen, de luisteraars thuis die er dan toch op die manier bij zijn.
Ik wil fangirlen voor de buis
quote:Op maandag 7 december 2020 18:34 schreef GGMM het volgende:
Mooi zo
Alleen maar op gestemd omdat ik VI-hooligan ben, nummer vind ik verder niet zo bijzonder.
Alleen samen krijgen we de stijging onder controle.quote:Op maandag 7 december 2020 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Die komen ook nog wel in de top tien. Had het eigenlijk dit jaar al wel een beetje verwacht als vervanging van de boeren
Ik ben Oost-Indisch blindquote:Op maandag 7 december 2020 18:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Laat Houdjemond het maar niet horen
Volgens mij waren jij en ik de enigen hier die er redelijk van overtuigd waren dat Rollercoaster op 1 zou komen.quote:Op maandag 7 december 2020 18:38 schreef Koen66 het volgende:
Vind het er wel bij horen, alles anders dit jaar dus ook een andere nummer 1.
Ik verwachtte eigenlijk al niks anders
Oh ik moet volgend jaar ook even stemmen voor wat tegengas dus.quote:Op maandag 7 december 2020 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die moet ik volgend jaar dus nog lager zetten in mn top 32 om m daar nog weg te krijgen. Had zo mn best gedaan.
Oh ja natuurlijk. Een gay band verdreven van de eerste plek door een witte man! Discriminatie! Jokofobie! Racisme!quote:Op maandag 7 december 2020 18:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou... In NL gebeuren er maar al te vaak dingen waar de meerderheid moet wijken voor de/een minderheid
Ga je FvD of PVV stemmen ja?quote:Op maandag 7 december 2020 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik moet volgend jaar ook even stemmen voor wat tegengas dus.
Kloptquote:Op maandag 7 december 2020 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij waren jij en ik de enigen hier die er redelijk van overtuigd waren dat Rollercoaster op 1 zou komen.
Denk het ook.quote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef Yolk het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat boomers een belangrijke, zo niet essentiële bijdrage hebben geleverd aan de stijging van Danny Vera.
M.u.v. Freddie was iedereen in Queen autochtoon Brits en hetero.quote:Op maandag 7 december 2020 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Een gay band verdreven van de eerste plek door een witte man! Discriminatie! Jokofobie! Racisme!
Een week lang meermaals per uur Art Rooijakkers 'Alleen samen krijgen we corona'quote:Op maandag 7 december 2020 18:40 schreef asco het volgende:
Ik bedenk me nu dat we dus ELK UUR meerdere malen mogen gaan horen dat corona nog niet klaar met ons is.
Eensquote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef Yolk het volgende:
Ik heb juist het gevoel dat boomers een belangrijke, zo niet essentiële bijdrage hebben geleverd aan de stijging van Danny Vera.
Ik zou de graphs wel willen zien wie waar op stemdequote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef Yolk het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een week lang meermaals per uur Art Rooijakkers 'Alleen samen krijgen we corona'![]()
![]()
Ook al witte mannen dus! Het is een complot! Fraude!quote:Op maandag 7 december 2020 18:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
M.u.v. Freddie was iedereen in Queen autochtoon Brits en hetero.
Zeker wetenquote:Op maandag 7 december 2020 18:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook al witte mannen dus! Het is een complot! Fraude!
Overigens best een lekker nummer, dat Rollercoaster!
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijdenquote:Op maandag 7 december 2020 18:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou de graphs wel willen zien wie waar op stemde
Die záligheid staat vast op 11quote:Op maandag 7 december 2020 18:36 schreef Cee het volgende:
Namens mijn generatie wil ik graag excuses aanbiedenquote:Op maandag 7 december 2020 18:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden
Vooral Generatie X kennelijk, daar stond Danny Vera vorig jaar al op één.
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 7 december 2020 18:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Namens mijn generatie wil ik graag excuses aanbieden
Haha het is je vergeven. Al was het maar omdat mijn leeftijdsgroep Jason Paige in de top 10 heeftquote:Op maandag 7 december 2020 18:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Namens mijn generatie wil ik graag excuses aanbieden
Zelfs deze is best te pruimenquote:
Ja, je was de absolute nummer één (eigenlijk de Danny Vera van 2019)...quote:Op maandag 7 december 2020 18:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet ik dus over mn 5030 posts van vorig jaar heen
quote:Op maandag 7 december 2020 18:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Televizierring, gouden mossel, NS prijsje en nu de top 2000
VI HOOLIGANS TILL I DIE
Coldplay hoort sowieso niet in de top 10.quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Trouble van Coldplay, die hoort in de Top 10.
quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay hoort sowieso niet in de top 10.
Kan met beide heel goed levenquote:Op maandag 7 december 2020 18:54 schreef Kyran het volgende:
Ik zet nog maar een keer Child in Time op, gevolgd door Shine on You Crazy Diamond
De werkelijk nummer 1 en 2 van de Top 2000
quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Coldplay hoort sowieso niet in de top 10.
O ja? En Stairway to heaven dan? O dat dacht ik.quote:Op maandag 7 december 2020 18:54 schreef Kyran het volgende:
Ik zet nog maar een keer Child in Time op, gevolgd door Shine on You Crazy Diamond
Zoutloze boomerprostaatrock, ieeeuuwwww.quote:Op maandag 7 december 2020 18:54 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |