abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196595747
pi_196595758
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 10:56 schreef Candaasje het volgende:

Ik ga eens even tussendoor douchen. Warm én schoon worden.
Ik ga met je mee *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196595778
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga met je mee *O*
Elkaars rug insoppen *O*
pi_196595792
Mijn voornaam wordt ook heel vaak verkeerd geschreven. Hij eindigt op -ien, maar blijkbaar is de -ine variant voor veel mensen voor de hand liggender. Ik moet zeggen dat ik me er niet zo aan stoor, vind het vooral wel grappig om te zien, soms wisselen ze het ook af in een conversatie :?. Krijg ik eerste mail met -ine, tweede mail met -ien, derde mail weer met -ine. Maar ook hoe hardnekkig het soms is, m'n promotoren en copromotoren schreven m'n naam in de helft van de mails met -ine, zelfs na vijf jaar samenwerken :+
pi_196595798
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef Candaasje het volgende:

Elkaars rug insoppen *O*
Ik vrees dat we in gedachten samen moeten douchen -O-

Ik heb de kachel in de douche net ook aan gedaan en dan is het daar net een sauna O+ O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196595816
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees dat we in gedachten samen moeten douchen -O-

Ik heb de kachel in de douche net ook aan gedaan en dan is het daar net een sauna O+ O+ O+
Dat kunnen wij! :Y
pi_196595885
Mag ik ook mee douchen? Gesport en natgeregend. ;(

DA gebeld, woensdagavond mag Abby weer. hoi hoi hoi.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196595898
Offerte binnen *O* nu eens goed over een paar dingen gaan nadenken *hyper*
pi_196595941
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Mijn voornaam wordt eigenlijk nooit verkeerd geschreven. In Twente wordt ie wel Heel Kut uitgesproken :+
Exact dit want zelfde voornaam, maar dan met fantastisch in plaats van Heel Kut - ik hou er wel van, dat ge-ilooooooooooona O+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 7 december 2020 @ 11:17:37 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196595956
Dus ik zat weer gezellig in het vorige topic blij te zijn.
Waren jullie al hier.

Nog maar een koffie, en dan weer verder met werk
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 7 december 2020 @ 11:21:58 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196596013
Beetje baal-dag / ochtend hier. M'n moeder is jarig. Eind juni voor 't laatst gezien.

En meermalen overwogen vandaag toch langs te gaan, en de anderhalvemeteren. Maar das gewoon niet verstandig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 7 december 2020 @ 11:23:12 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196596036
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:21 schreef fietsie het volgende:
Beetje baal-dag / ochtend hier. M'n moeder is jarig. Eind juni voor 't laatst gezien.

En meermalen overwogen vandaag toch langs te gaan, en de anderhalvemeteren. Maar das gewoon niet verstandig.
Waarom is langsgaan sinds juni geen optie? Ook buiten niet?
  maandag 7 december 2020 @ 11:24:34 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196596057
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Waarom is langsgaan sinds juni geen optie? Ook buiten niet?
Ze houdt / houden geen afstand. M'n broer, die er vlakbij woont en dus vaker langskomt, moet echt meermalen achteruitdeinzen op zo'n dag.

En ik heb verkoudheidsverschijnselen (en getest. en negatief) maar daarmee ga ik niet daar zitten
pi_196596067
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze houdt / houden geen afstand. M'n broer, die er vlakbij woont en dus vaker langskomt, moet echt meermalen achteruitdeinzen op zo'n dag.

En ik heb verkoudheidsverschijnselen (en getest. en negatief) maar daarmee ga ik niet daar zitten
Lastig -O-
pi_196596166
quote:

[..]

Kut zeg. Het voelt zo dubbel. Tenminste dat heb ik.
Sinterklaas hebben wij afgelopen weekend gevierd met Opa en Oma via facetime. Ik houd me zeker aan de voorschriften. Maar het dubbele gevoel is omdat het gevoel me soms bekruipt dat het maar een druppel op de gloeiende plaat is. Als ik al die mensen langs zie lopen afgelopen weekend die dan 2 huizen verderop binnen gaan voor Sinterklaas. ;(

Maar desondanks houden wij ons er nog steeds aan. Jongste weer thuis want snotneus, hoesten, niezen en keelpijn. En de kerst is ook zonder familie. Waar mijn schoonzus (diegene die net uit opsluiting komt) het niet mee eens is. Want we moeten toch best met 4 gezinnen in een kleine woonkamer kunnen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196596181
Moeilijk @fietsie, maar wel verstandig

Vanmiddag een hele stomme meeting van 3 uur waar ik -3uur zin in heb (want niet echt werk maar HR geneuzel).
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 7 december 2020 @ 11:37:20 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196596268
quote:

[..]

Moeilijk, logisch dat je nu niet gaat ivm verkoudheid.
Maar ook lastig dat ze dus geen afstand houden als je wel zou gaan.

Ik ga deze maand weer naar oma, is 93 dus flink risicogroep. Maar we beseffen ons ook maar al te goed dat het ook op een andere manier zo over kan zijn. En ze wil gewoon graag visite. Maar ze houdt gelukkig zelf ook netjes afstand en niemand komt tegelijk, dus geen volle woonkamer.
pi_196596281
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 11:31 schreef Tally het volgende:

Kut zeg. Het voelt zo dubbel. Tenminste dat heb ik.
Sinterklaas hebben wij afgelopen weekend gevierd met Opa en Oma via facetime. Ik houd me zeker aan de voorschriften. Maar het dubbele gevoel is omdat het gevoel me soms bekruipt dat het maar een druppel op de gloeiende plaat is. Als ik al die mensen langs zie lopen afgelopen weekend die dan 2 huizen verderop binnen gaan voor Sinterklaas. ;(

Maar desondanks houden wij ons er nog steeds aan. Jongste weer thuis want snotneus, hoesten, niezen en keelpijn. En de kerst is ook zonder familie. Waar mijn schoonzus (diegene die net uit opsluiting komt) het niet mee eens is. Want we moeten toch best met 4 gezinnen in een kleine woonkamer kunnen :')
Je moet maar zo denken: gelukkig zijn er ook heel veel mensen die zich wel zoveel mogelijk aan de regels houden om besmetting te voorkomen. Hoe erg zou het allemaal wel niet zijn als iederéén deed alsof er niets aan de hand is.

Douche was lekker O+
pi_196596297
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Moeilijk, logisch dat je nu niet gaat ivm verkoudheid.
Maar ook lastig dat ze dus geen afstand houden als je wel zou gaan.

Ik ga deze maand weer naar oma, is 93 dus flink risicogroep. Maar we beseffen ons ook maar al te goed dat het ook op een andere manier zo over kan zijn. En ze wil gewoon graag visite. Maar ze houdt gelukkig zelf ook netjes afstand en niemand komt tegelijk, dus geen volle woonkamer.
Herkenbaar wb oma. :Y :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196596384
Lastig fiets, zeker omdat je zelf verkouden bent.

Is het een optie om ergens buiten af te spreken en een wandeling te maken? (indien zeikweer, een andere dag deze week?) Dat hebben wij afgelopen vrijdag gedaan met een vriend, om elkaar zo toch weer even in het echt te kunnen zien en spreken. :)
  maandag 7 december 2020 @ 11:45:53 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196596389
't Is ook 't verschil in besmettingsrisico; dat is hier zeer laag, daar heel hoog. 4x zo hoog.
pi_196596430
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:45 schreef fietsie het volgende:
't Is ook 't verschil in besmettingsrisico; dat is hier zeer laag, daar heel hoog. 4x zo hoog.
Als je buiten gaat wandelen dan zal dat wel meevallen hè, tenzij je gaat winkelen in Utrecht ofzo ;)
  maandag 7 december 2020 @ 11:49:53 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196596452
quote:
7s.gif Op maandag 7 december 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Als je buiten gaat wandelen dan zal dat wel meevallen hè, tenzij je gaat winkelen in Utrecht ofzo ;)
"Wandelen" als concept vind ik ongeveer net zo leuk als "onder een vallende betonplaat gaan liggen".
Dat maakt het een optie die ik niet graag kies :P
pi_196596472
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

"Wandelen" als concept vind ik ongeveer net zo leuk als "onder een vallende betonplaat gaan liggen".
Oh. Ja... dan houdt het wel een beetje op ja.
Ik denk dat je het nu dan meer zou kunnen zien als een manier om mensen toch veilig te kunnen zien, als dat thuis niet gaat :) .
  maandag 7 december 2020 @ 11:53:03 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196596498
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als je je moeder wil zien kan het dus wel, er zijn echt wel mogelijkheden.
Maar als je het niet wil is dat natuurlijk ook prima.

En ja het blijft balen dat je niet gewoon even een verjaardagsknuffel kunt geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')