Ik ga met je meequote:Op maandag 7 december 2020 10:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga eens even tussendoor douchen. Warm én schoon worden.
Ik vrees dat we in gedachten samen moeten douchenquote:
Dat kunnen wij!quote:Op maandag 7 december 2020 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat we in gedachten samen moeten douchen
Ik heb de kachel in de douche net ook aan gedaan en dan is het daar net een sauna![]()
![]()
Exact dit want zelfde voornaam, maar dan met fantastisch in plaats van Heel Kut - ik hou er wel van, dat ge-ilooooooooooonaquote:Op maandag 7 december 2020 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Mijn voornaam wordt eigenlijk nooit verkeerd geschreven. In Twente wordt ie wel Heel Kut uitgesproken
Waarom is langsgaan sinds juni geen optie? Ook buiten niet?quote:Op maandag 7 december 2020 11:21 schreef fietsie het volgende:
Beetje baal-dag / ochtend hier. M'n moeder is jarig. Eind juni voor 't laatst gezien.
En meermalen overwogen vandaag toch langs te gaan, en de anderhalvemeteren. Maar das gewoon niet verstandig.
Ze houdt / houden geen afstand. M'n broer, die er vlakbij woont en dus vaker langskomt, moet echt meermalen achteruitdeinzen op zo'n dag.quote:Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom is langsgaan sinds juni geen optie? Ook buiten niet?
Lastigquote:Op maandag 7 december 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze houdt / houden geen afstand. M'n broer, die er vlakbij woont en dus vaker langskomt, moet echt meermalen achteruitdeinzen op zo'n dag.
En ik heb verkoudheidsverschijnselen (en getest. en negatief) maar daarmee ga ik niet daar zitten
Kut zeg. Het voelt zo dubbel. Tenminste dat heb ik.quote:Op maandag 7 december 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze houdt / houden geen afstand. M'n broer, die er vlakbij woont en dus vaker langskomt, moet echt meermalen achteruitdeinzen op zo'n dag.
En ik heb verkoudheidsverschijnselen (en getest. en negatief) maar daarmee ga ik niet daar zitten
Moeilijk, logisch dat je nu niet gaat ivm verkoudheid.quote:Op maandag 7 december 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: gelukkig zijn er ook heel veel mensen die zich wel zoveel mogelijk aan de regels houden om besmetting te voorkomen. Hoe erg zou het allemaal wel niet zijn als iederéén deed alsof er niets aan de hand is.quote:Op maandag 7 december 2020 11:31 schreef Tally het volgende:
Kut zeg. Het voelt zo dubbel. Tenminste dat heb ik.
Sinterklaas hebben wij afgelopen weekend gevierd met Opa en Oma via facetime. Ik houd me zeker aan de voorschriften. Maar het dubbele gevoel is omdat het gevoel me soms bekruipt dat het maar een druppel op de gloeiende plaat is. Als ik al die mensen langs zie lopen afgelopen weekend die dan 2 huizen verderop binnen gaan voor Sinterklaas.![]()
Maar desondanks houden wij ons er nog steeds aan. Jongste weer thuis want snotneus, hoesten, niezen en keelpijn. En de kerst is ook zonder familie. Waar mijn schoonzus (diegene die net uit opsluiting komt) het niet mee eens is. Want we moeten toch best met 4 gezinnen in een kleine woonkamer kunnen
Herkenbaar wb oma.quote:Op maandag 7 december 2020 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moeilijk, logisch dat je nu niet gaat ivm verkoudheid.
Maar ook lastig dat ze dus geen afstand houden als je wel zou gaan.
Ik ga deze maand weer naar oma, is 93 dus flink risicogroep. Maar we beseffen ons ook maar al te goed dat het ook op een andere manier zo over kan zijn. En ze wil gewoon graag visite. Maar ze houdt gelukkig zelf ook netjes afstand en niemand komt tegelijk, dus geen volle woonkamer.
Als je buiten gaat wandelen dan zal dat wel meevallen hè, tenzij je gaat winkelen in Utrecht ofzoquote:Op maandag 7 december 2020 11:45 schreef fietsie het volgende:
't Is ook 't verschil in besmettingsrisico; dat is hier zeer laag, daar heel hoog. 4x zo hoog.
"Wandelen" als concept vind ik ongeveer net zo leuk als "onder een vallende betonplaat gaan liggen".quote:Op maandag 7 december 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Als je buiten gaat wandelen dan zal dat wel meevallen hè, tenzij je gaat winkelen in Utrecht ofzo
Oh. Ja... dan houdt het wel een beetje op ja.quote:Op maandag 7 december 2020 11:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Wandelen" als concept vind ik ongeveer net zo leuk als "onder een vallende betonplaat gaan liggen".
Dat maakt het een optie die ik niet graag kies
Als je je moeder wil zien kan het dus wel, er zijn echt wel mogelijkheden.quote:Op maandag 7 december 2020 11:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Wandelen" als concept vind ik ongeveer net zo leuk als "onder een vallende betonplaat gaan liggen".
Dat maakt het een optie die ik niet graag kies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |