Die kans is aanwezig idd. Stelletje jankzakken verwachtten gewoon hun subjectieve fantasie game.quote:Op zondag 20 december 2020 14:48 schreef DKUp het volgende:
Straks willen ze het spel weer allemaal spelen.
Om ze hypocriet te noemen vind ik wat te ver gaan, je mag verwachten dat studios het bug-vrij afleveren.quote:Op zondag 20 december 2020 20:59 schreef KingRadler het volgende:
Early adopters die vragen er ook om.
Ze zijn ook heel hypocriet om dan het geld terug te vragen.
De meest verstandige gamers wachten gewoon een jaar.
Borderlands 3 startte bij mij in het Duits en staat in de lijst als Project Oak. Die dingen gebeurenquote:Op zondag 20 december 2020 22:36 schreef Blackst4r het volgende:
Leuk spel dat Planet Coaster.
Nee grapje. Ik weet het niet. Op de één of andere manier blijft ie bij mij op het Spaans staan, en zijn er geen mogelijkheden om de taal te veranderen. Like whuuuuut?!
Als dit de voorbode is van de andere spellen
Naja, dan maar Two Point Hospital spelen, wel een grappig spelletje, maar wel wat gemakkelijk.
AC heeft nogal een historie als het aankomt op bugs en glitches. Ik vind het vooral van een enorm dubbele standaard getuigen zoals men nu met CD Projekt RED omgaat, alleen omdat alle subjectieve fantasieen (mensen verzonnen er in de loop van jaren steeds meer bij lijkt het, en ik volg het spel al sinds 2012) niet ingelost worden en er een paar bugs in zitten die niet eens game breaking waren...quote:Op zondag 20 december 2020 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hang er een beetje tussenin. Tuurlijk is het een goed idee om wat patches af te wachten en misschien een aanbieding. Je mag echter wel verwachten dat een product goed werkt als je het koopt.
AC Valhalla had ook flink wat bugs. Een cape uit een sidequest verdween niet meer, een van de bosses had geen animaties tijdens het gevecht en bewoog als een figurine over het veld, het geluid verdween soms, etc.
Missende verplichte tegenstanders, quest die niet verder gaat al heb je de objective gehaald. En dat waren mijn eerste uren aan kennismakingquote:Op maandag 21 december 2020 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
er een paar bugs in zitten die niet eens game breaking waren...
Bij mij was het Spaans, omdat ik mijn systeem op NL had gezet in een vlaag van complete verstandsverbijstering. In het Engels zetten en je hebt de juiste bendequote:Op zondag 20 december 2020 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Borderlands 3 startte bij mij in het Duits en staat in de lijst als Project Oak. Die dingen gebeuren
PC in mijn geval, maar enkele zaken na heb ik pas 1x een save moeten herladen omdat er iets mis gaat. Nou, woopiedo mensen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Missende verplichte tegenstanders, quest die niet verder gaat al heb je de objective gehaald. En dat waren mijn eerste uren aan kennismakingNa een paar hoofdstukken werd het beter, alsof QA vanaf daar maar eens is gaan kijken of de main missies het wel doen
XSX, grafische bugs zijn er gelukkig amper. Op de Ubisoft-like open-wereldachtige na
Dus je loopt iets te verdedigen dat je zelf niet gespeeld hebt. Op XSX gaat het duidelijk een stuk beter dan op last-gen (toch even gekeken met smart delivery), maar non-grafisch is het best buggyquote:Op maandag 21 december 2020 14:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
PC in mijn geval, maar enkele zaken na heb ik pas 1x een save moeten herladen omdat er iets mis gaat. Nou, woopiedo mensen.
Sommige texture pop-in is heel storend. Toen ik net 2 minuten een auto had reed ik frontaal tegen een onzichtbaar voertuig - de inzittenden zweefden wel in de luchtquote:Op maandag 21 december 2020 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
XSX, grafische bugs zijn er gelukkig amper. Op de Ubisoft-like open-wereldachtige na
Hij doet gewoon een epische scheet.quote:Op maandag 21 december 2020 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sommige texture pop-in is heel storend. Toen ik net 2 minuten een auto had reed ik frontaal tegen een onzichtbaar voertuig - de inzittenden zweefden wel in de luchtVrij lastig anticiperen dan
En dit soort dingen zag ik ook aan de lopende band, geen ramp ofzo maar muh immersion
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, Ubisoft open-wereld dingenquote:Op maandag 21 december 2020 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sommige texture pop-in is heel storend. Toen ik net 2 minuten een auto had reed ik frontaal tegen een onzichtbaar voertuig - de inzittenden zweefden wel in de luchtVrij lastig anticiperen dan
En dit soort dingen zag ik ook aan de lopende band, geen ramp ofzo maar muh immersion
[ afbeelding ]
Ik trek Skyrim niet. Terwijl ik ESO wel trek en ik snap er geen hol van waaromquote:Op maandag 21 december 2020 15:32 schreef Spaulding het volgende:
Ik zit inmiddels weer vol in Skyrim, ben benieuwd of ik het nu langer volhoud dan de eerste speelbeurt.
Op een gegeven moment ben ik er vaak een beetje klaar mee. Spel ziet er verbazingwekkend nog goed uit voor iets dat 9 jaar geleden gereleased is.
Gamepass
Maar het valt toch ook wel mee? Gisteravond een uur of 4 gespeeld en 1 zwevende mevrouw en 2 dingen met het verkeer gezien, maar het is nou niet dat ik om de 10 minuten dat soort zaken zie of de game crashed of wat dan ook. Tenzij je dat in 4 uur speeltijd onder "gewoon slecht" vindt.quote:Op maandag 21 december 2020 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Ubisoft open-wereld dingen
Maar de console-versie is gewoon slecht. Mensen die dan bij hoog en laag beweren dat het allemaal meevalt: "ja, maar ik speel op pc". Leuk, dat deden de ontwikkelaars ook daarom valt het daar wel mee
Online trekt mij juist weer niet in dit soort werelden. Vind het heerlijk om gewoon rond te lopen en te exploren in mijn eentje.quote:Op maandag 21 december 2020 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik trek Skyrim niet. Terwijl ik ESO wel trek en ik snap er geen hol van waarom
Heb je die mods geinstalleerd?quote:Op maandag 21 december 2020 15:32 schreef Spaulding het volgende:
Ik zit inmiddels weer vol in Skyrim, ben benieuwd of ik het nu langer volhoud dan de eerste speelbeurt.
Op een gegeven moment ben ik er vaak een beetje klaar mee. Spel ziet er verbazingwekkend nog goed uit voor iets dat 9 jaar geleden gereleased is.
Gamepass
Nee ik snap daar niks van.. Ik zag wel iets van mods staan in een menu maar heb daar verder niet naar gekeken.quote:Op maandag 21 december 2020 16:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je die mods geinstalleerd?
60fps en dan ook nog wat grafische mods?
Ik had gewoon via most popular gekeken, daar zaten een paar grafisch verbeterende mods tussen en uncap fps.quote:Op maandag 21 december 2020 16:02 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Nee ik snap daar niks van.. Ik zag wel iets van mods staan in een menu maar heb daar verder niet naar gekeken.
Welke moet ik downloaden voor die 60fps en welke zijn nog meer aanraders?
Verandert er voor de rest dan niets aan het spel?
Ook op PC zijn die bugs er he, alleen is performance minder een ding (maar nog steeds wel teleurstellend dat het met een 2070S alsnog geen native 1440P wil draaien en dus DLSS nodig heeft om speelbaar te blijven.quote:Op maandag 21 december 2020 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je loopt iets te verdedigen dat je zelf niet gespeeld hebt. Op XSX gaat het duidelijk een stuk beter dan op last-gen (toch even gekeken met smart delivery), maar non-grafisch is het best buggyDie patches zullen op zeker dingen gaan verhelpen, maar het is natuurlijk wel erg treurig, ook voor de mensen die er hun hart en ziel in hebben gestopt. Leuk, een management die schijt heeft aan alles.
Ik ga een re-review doen als de boel eens gefixt is, en de next-gen patch er is. Voor nu laat ik het lekker liggen, ik ga me niet ergeren aan een overhaaste console-release. Ik had hier enorm veel zin in, maar nu laat ik ze maar d boel eerst fixen. Het is duidelijk waar de devvers op gefocust hebben, op pc doet het spel wel wat het moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |