abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196841812
Straks willen ze het spel weer allemaal spelen.
SOONY
  zondag 20 december 2020 @ 14:51:15 #227
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_196841854
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:48 schreef DKUp het volgende:
Straks willen ze het spel weer allemaal spelen.
Die kans is aanwezig idd. Stelletje jankzakken verwachtten gewoon hun subjectieve fantasie game.

Ik vermaak me er gigantisch goed mee en wil hem zeker nog op de Xbox voor erbij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator / Redactie FP zondag 20 december 2020 @ 16:07:47 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_196843641
Ik wacht wel tot de game voldoende gepatched is en ik ruimte heb in mijn backlog :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 december 2020 @ 20:59:05 #229
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_196850002
Early adopters die vragen er ook om.
Ze zijn ook heel hypocriet om dan het geld terug te vragen.

De meest verstandige gamers wachten gewoon een jaar.
  zondag 20 december 2020 @ 21:09:48 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196850253
Ik hang er een beetje tussenin. Tuurlijk is het een goed idee om wat patches af te wachten en misschien een aanbieding. Je mag echter wel verwachten dat een product goed werkt als je het koopt.

AC Valhalla had ook flink wat bugs. Een cape uit een sidequest verdween niet meer, een van de bosses had geen animaties tijdens het gevecht en bewoog als een figurine over het veld, het geluid verdween soms, etc.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196850732
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 20:59 schreef KingRadler het volgende:
Early adopters die vragen er ook om.
Ze zijn ook heel hypocriet om dan het geld terug te vragen.

De meest verstandige gamers wachten gewoon een jaar.
Om ze hypocriet te noemen vind ik wat te ver gaan, je mag verwachten dat studios het bug-vrij afleveren.

Imo ik wacht altijd af met nieuwe games, vooral games die op de Xbox of Steam uitkomen zijn altijd naar een tijdje goedkoper of hebben een patch. Zo ver ik me kan herinneren heb ik alleen Halo2, 3, Reach, RDR, GTA 5 en een handjevol Nintendo first party games op de releasedag zelf gekocht.

Maar ik speel dan ook niet uitsluitend nieuwe games. :+
  zondag 20 december 2020 @ 22:36:42 #232
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_196851962
Leuk spel dat Planet Coaster.

Nee grapje. Ik weet het niet. Op de één of andere manier blijft ie bij mij op het Spaans staan, en zijn er geen mogelijkheden om de taal te veranderen. Like whuuuuut?!

Als dit de voorbode is van de andere spellen :')

Naja, dan maar Two Point Hospital spelen, wel een grappig spelletje, maar wel wat gemakkelijk.
  zondag 20 december 2020 @ 22:52:31 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196852302
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 22:36 schreef Blackst4r het volgende:
Leuk spel dat Planet Coaster.

Nee grapje. Ik weet het niet. Op de één of andere manier blijft ie bij mij op het Spaans staan, en zijn er geen mogelijkheden om de taal te veranderen. Like whuuuuut?!

Als dit de voorbode is van de andere spellen :')

Naja, dan maar Two Point Hospital spelen, wel een grappig spelletje, maar wel wat gemakkelijk.
Borderlands 3 startte bij mij in het Duits en staat in de lijst als Project Oak. Die dingen gebeuren :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 21 december 2020 @ 13:49:49 #234
12888 Skull-splitter
pi_196860797
quote:
19s.gif Op zondag 20 december 2020 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hang er een beetje tussenin. Tuurlijk is het een goed idee om wat patches af te wachten en misschien een aanbieding. Je mag echter wel verwachten dat een product goed werkt als je het koopt.

AC Valhalla had ook flink wat bugs. Een cape uit een sidequest verdween niet meer, een van de bosses had geen animaties tijdens het gevecht en bewoog als een figurine over het veld, het geluid verdween soms, etc.
AC heeft nogal een historie als het aankomt op bugs en glitches. Ik vind het vooral van een enorm dubbele standaard getuigen zoals men nu met CD Projekt RED omgaat, alleen omdat alle subjectieve fantasieen (mensen verzonnen er in de loop van jaren steeds meer bij lijkt het, en ik volg het spel al sinds 2012) niet ingelost worden en er een paar bugs in zitten die niet eens game breaking waren...

Sommigen verwachtten hier kennelijk van wat Star Citizen over tien of zelfs twintig jaar pas zegt te kunnen bereiken, en dat op een PS4/Xbox One. Weinig besef.
pi_196861129
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:

er een paar bugs in zitten die niet eens game breaking waren...

Missende verplichte tegenstanders, quest die niet verder gaat al heb je de objective gehaald. En dat waren mijn eerste uren aan kennismaking :') Na een paar hoofdstukken werd het beter, alsof QA vanaf daar maar eens is gaan kijken of de main missies het wel doen :+

XSX, grafische bugs zijn er gelukkig amper. Op de Ubisoft-like open-wereldachtige na :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196861165
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Borderlands 3 startte bij mij in het Duits en staat in de lijst als Project Oak. Die dingen gebeuren :+
Bij mij was het Spaans, omdat ik mijn systeem op NL had gezet in een vlaag van complete verstandsverbijstering. In het Engels zetten en je hebt de juiste bende :+
  maandag 21 december 2020 @ 14:10:31 #237
12888 Skull-splitter
pi_196861182
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2020 14:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Missende verplichte tegenstanders, quest die niet verder gaat al heb je de objective gehaald. En dat waren mijn eerste uren aan kennismaking :') Na een paar hoofdstukken werd het beter, alsof QA vanaf daar maar eens is gaan kijken of de main missies het wel doen :+

XSX, grafische bugs zijn er gelukkig amper. Op de Ubisoft-like open-wereldachtige na :+
PC in mijn geval, maar enkele zaken na heb ik pas 1x een save moeten herladen omdat er iets mis gaat. Nou, woopiedo mensen.
pi_196861262
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

PC in mijn geval, maar enkele zaken na heb ik pas 1x een save moeten herladen omdat er iets mis gaat. Nou, woopiedo mensen.
Dus je loopt iets te verdedigen dat je zelf niet gespeeld hebt. Op XSX gaat het duidelijk een stuk beter dan op last-gen (toch even gekeken met smart delivery), maar non-grafisch is het best buggy :+ Die patches zullen op zeker dingen gaan verhelpen, maar het is natuurlijk wel erg treurig, ook voor de mensen die er hun hart en ziel in hebben gestopt. Leuk, een management die schijt heeft aan alles.

Ik ga een re-review doen als de boel eens gefixt is, en de next-gen patch er is. Voor nu laat ik het lekker liggen, ik ga me niet ergeren aan een overhaaste console-release. Ik had hier enorm veel zin in, maar nu laat ik ze maar d boel eerst fixen. Het is duidelijk waar de devvers op gefocust hebben, op pc doet het spel wel wat het moet doen ;)
  Eindredactie Games maandag 21 december 2020 @ 14:38:08 #239
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196861713
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2020 14:07 schreef Pheno het volgende:

[..]
Sommige texture pop-in is heel storend. Toen ik net 2 minuten een auto had reed ik frontaal tegen een onzichtbaar voertuig - de inzittenden zweefden wel in de lucht :') Vrij lastig anticiperen dan

En dit soort dingen zag ik ook aan de lopende band, geen ramp ofzo maar muh immersion ;(

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / Redactie FP maandag 21 december 2020 @ 14:44:00 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_196861802
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2020 14:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Sommige texture pop-in is heel storend. Toen ik net 2 minuten een auto had reed ik frontaal tegen een onzichtbaar voertuig - de inzittenden zweefden wel in de lucht :') Vrij lastig anticiperen dan

En dit soort dingen zag ik ook aan de lopende band, geen ramp ofzo maar muh immersion ;(

[ afbeelding ]
Hij doet gewoon een epische scheet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196862113
Ik heb een paar zwevende NPCs gehad die me aan een Skyrim deden denken; waar ze op of voor een eetkraam of wat dan ook zweven.

Tot nu toe heb ik juist het omgekeerde van onzichtbare auto's gehad; zichtbare auto's die verdwijnen. Gisteren de Caliburn gevonden en toen ik terug in de stad was zag ik een auto die verdween toen ik over de kruising ging. Ook trouwens in de woestijn, ik was bij de vuilnishoop en toen ik terug reed richting Sunset Motel leek de weg daar super druk met enorm veel auto's en vrachtwagens maar toen ik dichterbij kwam verdween dat en waren het maar een paar auto's die rond reden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_196862787
Ik zit inmiddels weer vol in Skyrim, ben benieuwd of ik het nu langer volhoud dan de eerste speelbeurt.
Op een gegeven moment ben ik er vaak een beetje klaar mee. Spel ziet er verbazingwekkend nog goed uit voor iets dat 9 jaar geleden gereleased is :).

Gamepass _O_
pi_196862844
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2020 14:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat zeg ik, Ubisoft open-wereld dingen :P
Maar de console-versie is gewoon slecht. Mensen die dan bij hoog en laag beweren dat het allemaal meevalt: "ja, maar ik speel op pc". Leuk, dat deden de ontwikkelaars ook daarom valt het daar wel mee :P
pi_196862859
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 15:32 schreef Spaulding het volgende:
Ik zit inmiddels weer vol in Skyrim, ben benieuwd of ik het nu langer volhoud dan de eerste speelbeurt.
Op een gegeven moment ben ik er vaak een beetje klaar mee. Spel ziet er verbazingwekkend nog goed uit voor iets dat 9 jaar geleden gereleased is :).

Gamepass _O_
Ik trek Skyrim niet. Terwijl ik ESO wel trek en ik snap er geen hol van waarom :D
pi_196862996
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2020 15:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat zeg ik, Ubisoft open-wereld dingen :P
Maar de console-versie is gewoon slecht. Mensen die dan bij hoog en laag beweren dat het allemaal meevalt: "ja, maar ik speel op pc". Leuk, dat deden de ontwikkelaars ook daarom valt het daar wel mee :P
Maar het valt toch ook wel mee? Gisteravond een uur of 4 gespeeld en 1 zwevende mevrouw en 2 dingen met het verkeer gezien, maar het is nou niet dat ik om de 10 minuten dat soort zaken zie of de game crashed of wat dan ook. Tenzij je dat in 4 uur speeltijd onder "gewoon slecht" vindt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_196863107
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 15:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik trek Skyrim niet. Terwijl ik ESO wel trek en ik snap er geen hol van waarom :D
Online trekt mij juist weer niet in dit soort werelden. Vind het heerlijk om gewoon rond te lopen en te exploren in mijn eentje.
Waar ik vaak tegen aanloop bij Bethesda RPG's is de uiteindelijk te open structuur waardoor het vaak een beetje een ratjetoe is qua quests/facties/verhaallijnen. Ik word liever (klein beetje) gestuurd daarin zodat het wat overzichtelijker blijft. Maar dit zal voor één de charme juist zijn in dit soort games.
pi_196863275
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 15:32 schreef Spaulding het volgende:

Gamepass _O_
Heb je die mods geinstalleerd?

60fps en dan ook nog wat grafische mods?

Afgelopenw eek voor 27 euro ac valhalla opgepikt, damn wat nice! Zeker met quick resume, binnen 20 seconden in game even snel spelen en weer kunnen stoppen. Heerlijk.
pi_196863297
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 16:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Heb je die mods geinstalleerd?

60fps en dan ook nog wat grafische mods?

Nee ik snap daar niks van.. Ik zag wel iets van mods staan in een menu maar heb daar verder niet naar gekeken.
Welke moet ik downloaden voor die 60fps en welke zijn nog meer aanraders?
Verandert er voor de rest dan niets aan het spel?
pi_196864275
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 16:02 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Nee ik snap daar niks van.. Ik zag wel iets van mods staan in een menu maar heb daar verder niet naar gekeken.
Welke moet ik downloaden voor die 60fps en welke zijn nog meer aanraders?
Verandert er voor de rest dan niets aan het spel?
Ik had gewoon via most popular gekeken, daar zaten een paar grafisch verbeterende mods tussen en uncap fps.

Let wel, je krijgt dan geen achievements..
  maandag 21 december 2020 @ 21:36:12 #250
12888 Skull-splitter
pi_196870864
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 14:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus je loopt iets te verdedigen dat je zelf niet gespeeld hebt. Op XSX gaat het duidelijk een stuk beter dan op last-gen (toch even gekeken met smart delivery), maar non-grafisch is het best buggy :+ Die patches zullen op zeker dingen gaan verhelpen, maar het is natuurlijk wel erg treurig, ook voor de mensen die er hun hart en ziel in hebben gestopt. Leuk, een management die schijt heeft aan alles.

Ik ga een re-review doen als de boel eens gefixt is, en de next-gen patch er is. Voor nu laat ik het lekker liggen, ik ga me niet ergeren aan een overhaaste console-release. Ik had hier enorm veel zin in, maar nu laat ik ze maar d boel eerst fixen. Het is duidelijk waar de devvers op gefocust hebben, op pc doet het spel wel wat het moet doen ;)
Ook op PC zijn die bugs er he, alleen is performance minder een ding (maar nog steeds wel teleurstellend dat het met een 2070S alsnog geen native 1440P wil draaien en dus DLSS nodig heeft om speelbaar te blijven.

En tjah, dat heeft idd vooral pop in, misalignments van items en dat soort zaken als resultaat. Maar totaal niet gamebrekend, ik ken legio spellen die slechter afgewerkt waren en ook beroerde performance hadden, zowel PC als Xbox.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')