abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196635054
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het doet niet genoeg, dus we gooien het helemaal maar het raam uit en doen niets lijkt me nou niet echt de beste manier om de zorg te ontlasten ;)
Daarmee ontlast je wel de ggz. Maar in jouw redenatie... Als een mondkapje nou niet blijkt te werken, dan zouden we dus strikter met het mondkapje moeten zijn. Dus als je naar bed gaat moet je zo'n ding ophouden en mag je hem niet meer afzetten.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:01:28 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196635144
Als je niet gek gemaakt werd door vooral de overheid, media en tv dan zou je niet eens weten dat er een pandemie gaande was.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196635177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je niet gek gemaakt werd door vooral de overheid, media en tv dan zou je niet eens weten dat er een pandemie gaande was.
Hiermee win je wel de prijs voor de meest domme uitspraak van de dag! ^O^ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196635234
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hiermee win je wel de prijs voor de meest domme uitspraak van de dag! ^O^ _O_
Ik nomineer jouw uitspraak.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:09:25 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196635275
quote:
Tot je ook maar iets met een ziekenhuis te maken hebt misschien :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 december 2020 @ 12:10:12 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196635283
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:55 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Daarmee ontlast je wel de ggz. Maar in jouw redenatie... Als een mondkapje nou niet blijkt te werken, dan zouden we dus strikter met het mondkapje moeten zijn. Dus als je naar bed gaat moet je zo'n ding ophouden en mag je hem niet meer afzetten.
Eh nee? :? Dat is niet hoe dat werkt. Mondkapje is maar 1 element van een lijst aan mogelijke maatregelen.
Onikaan ni ov dovah
pi_196635339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh nee? :? Dat is niet hoe dat werkt. Mondkapje is maar 1 element van een lijst aan mogelijke maatregelen.
Ik geef het mondkapje als voorbeeld. Jij zegt voor striktere maatregelen te zijn en ik zeg als het niet werkt ermee stoppen. Als je echt veilig wilt zijn, dan kom je helemaal niet meer buiten. Die kant gaan we wel op. Maar kwaliteit van leven is toch ook belangrijk?
  woensdag 9 december 2020 @ 12:17:58 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196635402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:14 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik geef het mondkapje als voorbeeld. Jij zegt voor striktere maatregelen te zijn en ik zeg als het niet werkt ermee stoppen. Als je echt veilig wilt zijn, dan kom je helemaal niet meer buiten. Die kant gaan we wel op. Maar kwaliteit van leven is toch ook belangrijk?
Waar zeg ik voor of tegen striktere maatregelen te zijn?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 december 2020 @ 12:24:41 #159
189978 controlaltdelete
pi_196635535
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tot je ook maar iets met een ziekenhuis te maken hebt misschien :')
Ja joh vast, ik ken nog steeds niemand die corona heeft buiten dit, enkele jaren geleden was de zorg ook overbelast vanwege de griep. Geen haan die ernaar kraaide.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196635550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar zeg ik voor of tegen striktere maatregelen te zijn?
Zo komt het wel over als je deze standpunt aanneemt:
Het doet niet genoeg, dus we gooien het helemaal maar het raam uit en doen niets lijkt me nou niet echt de beste manier om de zorg te ontlasten
pi_196635592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh vast, ik ken nog steeds niemand die corona heeft buiten dit, enkele jaren geleden was de zorg ook overbelast vanwege de griep. Geen haan die ernaar kraaide.
https://www.staatvenz.nl/kerncijfers/ziekenhuisbedden

Op een gegeven moment kan je problemen verwachten.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:28:19 #162
189978 controlaltdelete
pi_196635603
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:25 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het doet niet genoeg, dus we gooien het helemaal maar het raam uit en doen niets lijkt me nou niet echt de beste manier om de zorg te ontlasten
Die gast zet nog een mondkapje op onder de douche als Hugo hem dat opdraagt. Of een kurk in zijn aars want ook in scheten zit het coronavirus.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:30:55 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196635644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo zie je maar wat een macht tell lie vision heeft :{
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 9 december 2020 @ 12:31:09 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196635646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:25 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat zegt toch niets over het strenger maken ja of nee?
Onikaan ni ov dovah
pi_196635726
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zegt toch niets over het strenger maken ja of nee?
Zo komt het voor mij over. Dan zou je toch beter moeten formuleren wat je bedoelt, want jij haalt aan dat als de maatregelen niet werken dat ook een reden zou kunnen zijn om ze strenger te maken. Vervolgens zeg je Het doet niet genoeg, dus we gooien het helemaal maar het raam uit en doen niets lijkt me nou niet echt de beste manier om de zorg te ontlasten ;)

Daarmee komt het over als of je voor striktere maatregelen bent om de zorg te ontlasten.

Maargoed wat is jouw mening dan?
  woensdag 9 december 2020 @ 12:41:04 #166
189978 controlaltdelete
pi_196635813
Lid Outbreak Management Team verzwijgt financieel belang bij coronatesten

Arts-microbioloog Jan Kluytmans verdient aan coronatesten. Als lid van het Outbreak Management Team (OMT) adviseert hij gelijktijdig over het testbeleid en over de inzet van sneltesten, een bron van inkomsten voor zijn laboratorium en hemzelf. Maar dat financiële belang heeft hij niet gemeld. Het ministerie van VWS ontkent het bestaan van een belangenconflict niet, maar ziet geen probleem. Dit is niet het eerste incident rond belangenverstrengeling in het OMT: eerder al kwam de dubbele pet van collega Ann Vossen in beeld.

Een duizelingwekkende kluwen van belangen. Inderdaad, zo worden ze beloond.
pi_196635848
quote:
Tja, als je in een hutje ergens diep in de bergen woont geldt dat ook voor WO2.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:48:24 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196635914
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zo komt het voor mij over. Dan zou je toch beter moeten formuleren wat je bedoelt, want jij haalt aan dat als de maatregelen niet werken dat ook een reden zou kunnen zijn om ze strenger te maken. Vervolgens zeg je Het doet niet genoeg, dus we gooien het helemaal maar het raam uit en doen niets lijkt me nou niet echt de beste manier om de zorg te ontlasten ;)

Daarmee komt het over als of je voor striktere maatregelen bent om de zorg te ontlasten.

Maargoed wat is jouw mening dan?
Dat maak jij er van, niet ik. Het was alleen een constatering. En mijn mening is dat ik het liefst het nog even zie zoals het nu is, met een betere naleving. Maar gezien hoe de getallen zich ontwikkelen een stap strenger binnenkort wel nodig gaat zijn.
Onikaan ni ov dovah
pi_196636017
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat maak jij er van, niet ik. Het was alleen een constatering. En mijn mening is dat ik het liefst het nog even zie zoals het nu is, met een betere naleving. Maar gezien hoe de getallen zich ontwikkelen een stap strenger binnenkort wel nodig gaat zijn.
Een constatering met een licht vorm van een mening. Zou het niet fijn zijn om ook de cijfertjes te zien van de negatieve gevolgen van de extra maatregelen, zodat we een inschatting kunnen maken of het negatieve opweegt tegen het positieve?

Ik zie momenteel wachttijden bij ggz van 20 weken voordat de behandeling voor depressie gestart kan worden. Ik weet niet of dit normaal is, maar lijkt mij niet. Is dit het gevolg van de maatregelen?

Hoe zit het met verslaving/zelfmoord/etc? Waarom horen we daar zo weinig over?
  woensdag 9 december 2020 @ 13:00:11 #170
189978 controlaltdelete
pi_196636071
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of men het er mee eens is of of niet volgens mij worden de maatregelen best goed nageleefd op een enkeling na natuurlijk, je maakt mij niet wijs dat daardoor de besmettingen de pan uit rijzen.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:03:51 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of men het er mee eens is of of niet volgens mij worden de maatregelen best goed nageleefd op een enkeling na natuurlijk, je maakt mij niet wijs dat daardoor de besmettingen de pan uit rijzen.
En dat is linksom of rechtsom geen argument om de boel maar volledig los te gooien, wel?
Huilen dan.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:04:50 #172
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:57 schreef Sponsje88 het volgende:

Ik zie momenteel wachttijden bij ggz van 20 weken voordat de behandeling voor depressie gestart kan worden. Ik weet niet of dit normaal is,
Ja. Helaas wel.

Dus voortaan even zelf zoeken voordat je conclusies trekt.
Huilen dan.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:09:43 #173
189978 controlaltdelete
pi_196636221
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Een constatering met een licht vorm van een mening. Zou het niet fijn zijn om ook de cijfertjes te zien van de negatieve gevolgen van de extra maatregelen, zodat we een inschatting kunnen maken of het negatieve opweegt tegen het positieve?

Ik zie momenteel wachttijden bij ggz van 20 weken voordat de behandeling voor depressie gestart kan worden. Ik weet niet of dit normaal is, maar lijkt mij niet. Is dit het gevolg van de maatregelen?

Hoe zit het met verslaving/zelfmoord/etc? Waarom horen we daar zo weinig over?
Las jl depressie is stijgende sinds corona, 1 op de 3 mensen zou kampen met depressieve gevoelens, ook onder jongeren ze voelen zich somber en moedeloos. Dat moet men maar ervoor overhebben voor de strijd tegen de onzichtbare vijand.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:09:55 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196636225
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja. Helaas wel.

[ afbeelding ]

Je bent me net voor :) dat klinkt inderdaad wel ongeveer kloppend voor hoe die wachttijden al veel te lang zijn.
Onikaan ni ov dovah
pi_196636356
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja. Helaas wel.

[ afbeelding ]

Hoe ziet een conclusie eruit volgens jou, want ik stel alleen maar de vraag of mag dat ook al weer niet. Deze grafiek is leuk enzo, maar welke instanties zijn dit en waar zie jij de wachttijden van depressie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')