abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196629805
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Je draait het om vlugge Japie. En dit is geen influenza. Als je kanker hebt, is het wel handig als iedereen om je heen al is ingeënt tegen infectieziektes ja.

Het is niet alsof wanneer jij kanker krijgt, ineens iedereen om je heen zich gaat inenten, dan heb je het écht niet begrepen.
It wasn't a question for you in particular. And you didn't answer it anyway.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196629832
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 23:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

It wasn't a question for you in particular. And you didn't answer it anyway.
Nee, logisch dat ik 'm niet beantwoord, ik leg namelijk uit waarom je vraagstelling niet klopt. 8)7
pi_196629873
Moeten we nu soms onder de indruk zijn nu je engels begint te praten ofzo? _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196629908
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Moeten we nu soms onder de indruk zijn nu je engels begint te praten ofzo? _O-
Fuck off please.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_196630073
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 23:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, logisch dat ik 'm niet beantwoord, ik leg namelijk uit waarom je vraagstelling niet klopt. 8)7
Was maar 'n simpel ja of nee vraagje hoor.
No need to get shouty and bad-mannered.
  woensdag 9 december 2020 @ 00:05:37 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196630344
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:48 schreef Tingo het volgende:
If you happened to have the terrible misfortune of being diagnosed with a terminal illness or as having a very rare primary immunodefiency disease, would you expect everyone around you to get vaccinated against influenza?
Nou ken ik toevallig iemand in de categorie verzwakt immuunsysteem, en voor die persoon was het voor corona ook al de opdracht om flink uit te kijken met griep ja. Die had al een flinke voorraad mondmaskers voor corona on the scene kwam.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196630609
quote:
Gommers: mogelijk op weg naar derde golf
https://www.telegraaf.nl/(...)-weg-naar-derde-golf
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 december 2020 @ 07:24:30 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196631911
Newsflash.

Het vrouwtje naast Guiliani toen die een scheet liet, heeft nu ook corona..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196632853
Wat mij persoonlijk vooral stoort is dat het op mij overkomt alsof er hier een soort splitsing in de maatschappij gaande is wanneer het over Corona gaat.

Aan de ene kant heb je een groep die 100% de regels volgt. Aan de andere kant een groep die dat in meer of mindere mate niet doet. Daartussen zit nog wel een heel klein grijs gebied.

Echter roept de ene groep tegen de ander dat het aso's zijn, andersom zijn het deugers etc.

Als ik echter in mijn eigen omgeving/praktijk kijk, lijkt de soep veel minder heet gegeten te worden. Ik ken niemand die alle regels opvolgt. Ik ken ook niemand die geen enkele regel opvolgt, maar beide groepen kunnen in de praktijk prima met elkaar overweg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 09:33:59 ]
pi_196633363
quote:
80s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:32 schreef F.Sinatra het volgende:
Wat mij persoonlijk vooral stoort is dat het op mij overkomt alsof er hier een soort splitsing in de maatschappij gaande is wanneer het over Corona gaat.

Aan de ene kant heb je een groep die 100% de regels volgt. Aan de andere kant een groep die dat in meer of mindere mate niet doet. Daartussen zit nog wel een heel klein grijs gebied.

Echter roept de ene groep tegen de ander dat het aso's zijn, andersom zijn het deugers etc.

Als ik echter in mijn eigen omgeving/praktijk kijk, lijkt de soep veel minder heet gegeten te worden. Ik ken niemand die alle regels opvolgt. Ik ken ook niemand die geen enkele regel opvolgt, maar beide groepen kunnen in de praktijk prima met elkaar overweg.
Dat krijg je als je anoniem mag reageren. Ik ben zelf tegen de mondkapjes, maar draag hem sinds een paar dagen. Ik ben kaal en met dit weer draag ik ook een muts. Dat werkt niet samen en er zijn al een aantal mondkapjes gesneuveld. Het is dus een hele gedoe als ik boodschappen ga halen.

Echter ben ik van mening dat er best wat vragen gesteld mogen worden over sommige maatregelen die genomen zijn. Vooral als er wetswijzigingen plaats vinden zonder gegronde wetenschappelijke onderbouwing.

Daarnaast mag men best wat meer vragen stellen over het feit dat we in 10 jaar tijd 10000 ziekenhuis bedden verloren zijn. Dat zou best de buffer kunnen zijn geweest om dit soort ellende op te vangen. Mijn grootste zorgen momenteel gaat over de vaccinatie. Voor geen goud ga ik mij laten vaccineren, maar welke consequenties gaat dat opleveren?
pi_196633523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:09 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat krijg je als je anoniem mag reageren. Ik ben zelf tegen de mondkapjes, maar draag hem sinds een paar dagen. Ik ben kaal en met dit weer draag ik ook een muts. Dat werkt niet samen en er zijn al een aantal mondkapjes gesneuveld. Het is dus een hele gedoe als ik boodschappen ga halen.

Echter ben ik van mening dat er best wat vragen gesteld mogen worden over sommige maatregelen die genomen zijn. Vooral als er wetswijzigingen plaats vinden zonder gegronde wetenschappelijke onderbouwing.

Daarnaast mag men best wat meer vragen stellen over het feit dat we in 10 jaar tijd 10000 ziekenhuis bedden verloren zijn. Dat zou best de buffer kunnen zijn geweest om dit soort ellende op te vangen. Mijn grootste zorgen momenteel gaat over de vaccinatie. Voor geen goud ga ik mij laten vaccineren, maar welke consequenties gaat dat opleveren?
dat ze nu adviseren om 2 maanden na vaccinatie niet zwanger te worden, stemt mij ook niet echt gerust. Verwachten ze dan echt dat twintig jarige vrouwen het risico gaan lopen onvruchtbaar te worden?
pi_196633524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:09 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Oh zeker mag men meer vragen! Graag zelfs. Maar ik vind het kwalijk om dan gelijk als aso of complotgekkie o.i.d. te worden weggezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 10:19:38 ]
pi_196633681
quote:
80s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:19 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Oh zeker mag men meer vragen! Graag zelfs. Maar ik vind het kwalijk om dan gelijk als aso of complotgekkie o.i.d. te worden weggezet.
Ben ik het helemaal mee eens. Wat je zelf al zegt daaardoor krijg je juist een splitsing van de samenleving en worden de gedachtes steeds extremer. Het is een makkelijke manier om een groep voor gek te verklaren en niet in te gaan op de gestelde vragen.
pi_196633693
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:30 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. Wat je zelf al zegt daaardoor krijg je juist een splitsing van de samenleving en worden de gedachtes steeds extremer. Het is een makkelijke manier om een groep voor gek te verklaren en niet in te gaan op de gestelde vragen.
Precies. Mensen wegzetten is nooit een goed idee.
pi_196633785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dat ze nu adviseren om 2 maanden na vaccinatie niet zwanger te worden, stemt mij ook niet echt gerust. Verwachten ze dan echt dat twintig jarige vrouwen het risico gaan lopen onvruchtbaar te worden?
Net even opgezocht.
"Zo'n advies is gebruikelijk bij veel medicijnen, simpelweg omdat er te weinig deelnemers in het onderzoek zaten die zwanger waren. Er is ook niet voldoende onderzoek gedaan naar de effecten op kinderen onder de 16."

Je zou verwachten dat het best cruciaal is voor een samenleving om ervoor te zorgen dat het nageslacht gezond is. Dat ze dit niet goed hebben getest zegt mij in ieder geval al genoeg.
  woensdag 9 december 2020 @ 10:52:40 #142
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196633963
twitter

:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 9 december 2020 @ 10:57:30 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196634035
quote:
Ja want dood gaan aan het virus is het enige element waar je een statistische test op kan doen :') Kom op zeg, wat een onzin weer.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 december 2020 @ 11:32:07 #144
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196634629
De engerds zijn weer bezig

Van Dissel: Besmettingen rijzen de pan uit als we niet oppassen met feestdagen

Van Dissel: ,,Ik wil benadrukken dat, als we ons niet gedragen met de feestdagen, het goed kan dat het reproductiegetal (aan hoeveel mensen draagt iedere besmette persoon corona over) op 1,5 komt te liggen. Dat is eerder het geval geweest.” Momenteel ligt het R-getal iets boven de 1.

Als we ons niet gedragen alsof we kleine kinderen zijn. Ze zijn weer lekker bezig met hun angstpropaganda. Hopelijk breekt de pleuris uit als ze met hun vaccinaties aankomen. Haast niemand zit er op te wachten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196634756
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:

Van Dissel: ,,Ik wil benadrukken dat, als we ons niet gedragen met de feestdagen, het goed kan dat het reproductiegetal (aan hoeveel mensen draagt iedere besmette persoon corona over) op 1,5 komt te liggen. Dat is eerder het geval geweest.” Momenteel ligt het R-getal iets boven de 1.

Als we ons niet gedragen alsof we kleine kinderen zijn. Ze zijn weer lekker bezig met hun angstpropaganda. Hopelijk breekt de pleuris uit als ze met hun vaccinaties aankomen. Haast niemand zit er op te wachten.
In jouw samenzweringsbubbel inderdaad. In de echte wereld kan men echter niet wachten tot het zover is. Want hoe sneller het weer achter de rug is, hoe beter.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 9 december 2020 @ 11:47:37 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196634891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:

Als mensen zich niet aan de regels houden, worden de regels strenger ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_196634898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als mensen zich niet aan de regels houden, worden de regels strenger ja.
Of werken de maatregelen gewoon niet?
  woensdag 9 december 2020 @ 11:48:54 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196634908
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:48 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Of werken de maatregelen gewoon niet?
Dat kan ook een reden zijn om die strenger te maken ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_196634922
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat kan ook een reden zijn om die strenger te maken ja.
Of soepeler. Als ze niet werken hoef je ze ook niet te gebruiken.
  woensdag 9 december 2020 @ 11:53:18 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196635010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Of soepeler. Als ze niet werken hoef je ze ook niet te gebruiken.
Het doet niet genoeg, dus we gooien het helemaal maar het raam uit en doen niets lijkt me nou niet echt de beste manier om de zorg te ontlasten ;)
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')