Dat heb ik. Het voordeel van Gladio was dat het aant betrokken personen betrekkelijk laag was en er ook weinig tot geen derde partijen(en dus geen geen grote groepen mensen) nodig waren om de boel overeind te houden, waar de door mij genoemde samenzweringen wel een probleem hebben. Denk alleen al aan simpele dingen als catering en w.c.'s poetsen.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:06 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dan mag jij je verdiepen in Operatie Gladio en hoe het kan zijn dat dit zo lang stil gehouden is.
Geloof me, om een maanlanding te laten werken moesten alle 400.000 mensen het hele project kennen iig in grote lijnen daar elk aspect van zo'n project perfect op elkaar afgestemd moet zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:10 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Nitpicking... 1 aspect eruit halen en dat overal op toepassen. Wat dacht je van de groepen die werken aan een project afschermen van de bigger picture, zodat ook zij van niks afweten. Die 400000 mensen zullen echt niet elk detail weten van het project.
Nee, want het is uitgekomen... zelfs al pre internetquote:Op donderdag 10 december 2020 14:13 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik laat hiermee zien dat het weldegelijk mogelijk is.
Jij hebt het hier over de maanlanding. Ik niet. Ik geloof zelf dat ook dat we op de maan zijn geweest. Daar gaat mijn punt niet over. Het gaat om stilhouden van een groep mensen en in het verleden is gebleken dat dit wel degelijk mogelijk is.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geloof me, om een maanlanding te laten werken moesten alle 400.000 mensen het hele project kennen iig in grote lijnen daar elk aspect van zo'n project perfect op elkaar afgestemd moet zijn.
Trek het dan even naar Corona door... Hoeveel mensen moeten daar dan aan meedoen.
-alle wereldleiders
-alle regeringen
-alle ziekenhuizen
-al het gezondheidspersoneel (in Nederland al meer dan 1.000.000 mensen)
-etc etc
Ik schat dat je het over een 50 miljoen mensen hebt die er bij betrokken zouden moeten zijn.
En al deze mensen op een handjevol na die met niet tastbare bewijzen komen, zouden hier bij betrokken zijn en allemaal hun mondje houden
Serieus? geloof je dat echt? Is dat serieus realistisch?
Lees mijn post nog eens... ik heb het ook over Corona.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:23 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Jij hebt het hier over de maanlanding. Ik niet. Ik geloof zelf dat ook dat we op de maan zijn geweest. Daar gaat mijn punt niet over. Het gaat om stilhouden van een groep mensen en in het verleden is gebleken dat dit wel degelijk mogelijk is.
Zucht... De waarheid komt natuurlijk altijd aan het licht vandaar dat we het ook over conspiracies hebben. Het één en ander aan informatie komt naar boven. Hoelang zijn ze in het geheim actief geweest?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, want het is uitgekomen... zelfs al pre internet
Eigenlijk laat je alleen maar zien dat ik gelijk heb, en het onmogelijk is het geheim te houden
Niet of nauwelijks daar we nooit onder communistisch bewind zijn komen te vallen. En zoals iemand al eerder aangaf zijn daar aanzienlijk minder mensen bij betrokken geweest en had het geen effect op de bevolking. Dan kan je zaken iets langer stil houden.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Zucht... De waarheid komt natuurlijk altijd aan het licht vandaar dat we het ook over conspiracies hebben. Het één en ander aan informatie komt naar boven. Hoelang zijn ze in het geheim actief geweest?
Ik zal je helpen. In 1957 opgericht. In 2007 in het nieuws geweest.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niet of nauwelijks daar we nooit onder communistisch bewind zijn komen te vallen. En zoals iemand al eerder aangaf zijn daar aanzienlijk minder mensen bij betrokken geweest en had het geen effect op de bevolking. Dan kan je zaken iets langer stil houden.
Ik denk dat jij de conclusie onderaan het artikel niet gelezen hebt.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hey, je begint het licht te zien?
Of heb je het artikel niet gelezen?
fixedquote:Op donderdag 10 december 2020 14:29 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik zal je helpen. In 1957 opgericht. In 1990 in het nieuws geweest.
dat en een soortgelijk artikel in het Engels en de originele analyse van de eerste keer dat de foto opdook in het kader van Corona.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de conclusie onderaan het artikel niet gelezen hebt.
Toegegeven, ik dacht bij de eerste paar regels ook: huh wat bedoelt de artikelschrijver nu?
33 jaar voordat een conpiracie aan het licht komt. Het kan dus in sommige gevallen nog wel even duren.quote:
In Maart werd de eerste foto waarvan men op FB riep dat het Bergamot was al ontmaskertquote:Op donderdag 10 december 2020 14:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee de foto waarvan men suggereert dat het de situatie enkele maanden geleden geleden Bergamo moet voorstellen, blijkt een foto te zijn uit 2013.
In een pre-internet tijdperk met een zeer beperkte groep mensen die ook nog eens niet van elkaars bestaan afwisten en die niet of nauwelijks actief waren.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:34 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
33 jaar voordat een conpiracie aan het licht komt. Het kan dus in sommige gevallen nog wel even duren.
Misschien is dat ook de reden waarom we nu ook informatie erover kunnen vinden?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
In een pre-internet tijdperk met een zeer beperkte groep mensen die ook nog eens niet van elkaars bestaan afwisten en die niet of nauwelijks actief waren.
Echt een perfecte match met corona waar naar mijn voorzichtige schatting wereldwijd 50.000.000 mensen bij betrokken moeten zijn, en dan heb ik het niet over degenen die ziek zijn geworden of zijn gestorven.
Vind je het zelf een goede vergelijking ? eerlijk zeggen
Laat me de documenten maar zien zou ik zeggen. Tot op heden heb ik niks geloofwaardigs gezien. Alleen maar filmpjes waar ene Flavio de woorden van Koopmans verdraaid en vele andere verhalen die niet waar bleken te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Misschien is dat ook de reden waarom we nu ook informatie erover kunnen vinden?
Is dat zo?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef Sponsje88 het volgende:
Waarom mag een volksvertegenwoorder niks vertellen over wat er gebeurd binnen de bilderberg groep?
MKultra is ook ongeloofwaardig, maar blijkt wel waar te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Laat me de documenten maar zien zou ik zeggen. Tot op heden heb ik niks geloofwaardigs gezien. Alleen maar filmpjes waar ene Flavio de woorden van Koopmans verdraaid en vele andere verhalen die niet waar bleken te zijn.
volksvertegenwoordigers nemen niet eens deel aan de bilderberg confquote:Op donderdag 10 december 2020 14:47 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Jep, daar ga je met je punt dat een groep mensen zijn bek niet zou kunnen houden.
Groep van 50 miljoen mensen die erbij betrokken was?quote:Op donderdag 10 december 2020 14:44 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
MKultra is ook ongeloofwaardig, maar blijkt wel waar te zijn.
Ligt eraan of ze er nog steeds mee bezig zijn.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Groep van 50 miljoen mensen die erbij betrokken was?
Rutte en de koning waren er volgens mij wel geweest, maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 14:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
volksvertegenwoordigers nemen niet eens deel aan de bilderberg conf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |