Ik ook, 2 jaar geleden inmiddels. Heerlijk! Ik heb petrolkleurige!quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar Glerups gekocht, dikke vilten sloffen. Ik wil nooit meer anders. Zo heerlijk warm!!
Ik deed wel eens mee met buurthuisbingo vroeger. Dat was echt hilarischquote:Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef exode het volgende:
Oh en even wat anders, is Bingo in?
Nu van meerdere vrienden uitnodigingen om online te bingo'en. Geen idee hoe het precies werkt. De 1 is gewoon aanmelden via een website en gaan met die banaan en de ander moeten we ¤ 3 per Bingokaart betalen om mee te doen. Allebei in de kerstvakantie dus wij gaan meedoen, lijkt me hilarisch.
Ja, die eerste weken waren echt vervelend spannend. Elke keer weer dat hartje willen horen, veel ongerust zijn. We waren allemaal bang dat het, gezien haar leeftijd ook, mis zou gaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch nieuws!Wat een spannende zwangerschap zal dat geweest zijn, poeh! Gelukkig nu een gezond meisje, gefeliciteerd tante Venco!
Wat leuk! Ik ken het niet via websites eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef exode het volgende:
Nu van meerdere vrienden uitnodigingen om online te bingo'en. Geen idee hoe het precies werkt. De 1 is gewoon aanmelden via een website en gaan met die banaan en de ander moeten we ¤ 3 per Bingokaart betalen om mee te doen. Allebei in de kerstvakantie dus wij gaan meedoen, lijkt me hilarisch.
Hahaha, ik toevallig ook! Ik wilde eerst auberginekleurige, maar die waren toen niet op voorraad in mijn maat. Maar petrol is ook mooiquote:Op woensdag 9 december 2020 15:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook, 2 jaar geleden inmiddels. Heerlijk! Ik heb petrolkleurige!
Ach, dat is wel heel jammer ja. Het is sowieso al schrijnend dat familie in het buitenland zo geïsoleerd zit al bijna een jaar, maar rondom een zwangerschap & geboorte (of overlijden, net zo goed natuurlijk) wel extraquote:Op woensdag 9 december 2020 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, die eerste weken waren echt vervelend spannend. Elke keer weer dat hartje willen horen, veel ongerust zijn. We waren allemaal bang dat het, gezien haar leeftijd ook, mis zou gaan.
Ze heeft wel zwangerschapsdiabetes gehad en stond al onder extra controle.
Godzijdank is alles goed gekomen. Ze is met een keizersnede bevallen, net 37 weken.
Baby zag er keurig afgebakken uit.![]()
En wat nou zo jammer is: ze woont in Engeland. En door Corona hebben we haar de hele zwangerschap niet gezien.We facetimen bijna dagelijks want ze is heel betrokken bij mijn kinderen. Ze kennen haar heel goed, ondanks dat ze haar, normaal, misschien 2 á 3 keer per jaar een paar dagen zien.
We hopen dat we elkaar toch gauw weer echt kunnen zien.
Het is zeker zuur. Het duurt maar en duurt maar.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ach, dat is wel heel jammer ja. Het is sowieso al schrijnend dat familie in het buitenland zo geïsoleerd zit al bijna een jaar, maar rondom een zwangerschap & geboorte (of overlijden, net zo goed natuurlijk) wel extra.
Inderdaad, heel raar dat ze in die reclames toch dat beeld neerzetten, alsof dat allemaal prima is.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef Mariposas het volgende:
Mja, daarom begrijp ik ook niets van al die reclames van blije families met elkaar. Het mág, maar het is evident onverstandig. En je kunt er vanuit gaan dat mensen echt niet gaan afzeggen als ze op de dag zelf verkouden zijn, terwijl al het eten klaar staat. Ditto voor oud en nieuw.
Lullig voor alle zorgmedewerkers die keihard werken rond de feestdagen.
Januari gaat echt keihard pieken.
wij hebben de 18e kerstbingo vanuit het werk van mijn man. Ik won ooit de hoofdprijs (opblaasbare jacuzzi) nu zijn er veel aanmeldingen dus de winkans is niet zo grootquote:Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef exode het volgende:
Ja, dat is mijn lievelingskleur sowiesoquote:Op woensdag 9 december 2020 16:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hahaha, ik toevallig ook! Ik wilde eerst auberginekleurige, maar die waren toen niet op voorraad in mijn maat. Maar petrol is ook mooi.
Kunnen de moeders in dat topic allemaal op mij stemmen?quote:• Alleen stemmen van mensen die in KLB komen tellen mee dus ga geen moeders van OUD overhalen
Dan hebben Glerups alles wat je wilt.... maar zijn wel duur!quote:Op woensdag 9 december 2020 17:27 schreef Roosgeluk het volgende:
Team koude voeten (en handen), sowiso team kouwkleum in de winter.
Sloffen moeten tot over m'n enkels komen, je weet wel laarsjes model, waar dan mn broek ik kan vallen.
Of lekker warme lange dikke sokken die je over je sokken aan doet.
Die reclames zijn gemaakt in een tijd waarin men nog dacht dat corona eind van het jaar wel onder controle zou zijn gok ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef Mariposas het volgende:
Mja, daarom begrijp ik ook niets van al die reclames van blije families met elkaar. Het mág, maar het is evident onverstandig. En je kunt er vanuit gaan dat mensen echt niet gaan afzeggen als ze op de dag zelf verkouden zijn, terwijl al het eten klaar staat. Ditto voor oud en nieuw.
Lullig voor alle zorgmedewerkers die keihard werken rond de feestdagen.
Januari gaat echt keihard pieken.
Dat is apart! Normaal hebben ze hele stellingen vol letters en snoepgoed. Maar fijn voor mij dat ik het niet gemist hebquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:50 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Je mist weinig dit jaar, de grote hema in de buurt van mijn werk had niets meer, terwijl er normaal veel displays met restanten staan. Volgens mij is er dit jaar veel gedoneerd of veel meer gekocht. Bij de supermarkt hadden ze ook vrij weinig meer, ik heb alleen een 2 paar sokken, 4 maillots, een trui en een sint-verkleedset gekocht voor ¤10 totaal. Die gaan vast de Sintdoos voor volgend jaar.
Dat zijn de extra bijzondere verhalenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:08 schreef vencodark het volgende:
Ik ben (opnieuw) tante geworden!![]()
Mijn schoonzus is 40 en heeft al jarenlang een geschiedenis van miskramen die al vroeg gebeurden. Ze dacht dat het er nooit van zou komen. Medische trajecten waren niet echt een optie.
Maar afgelopen maart was ze ineens toch natuurlijk zwanger geworden en was ze wederom de eerste maanden heel bang dat het mis zou gaan.
Maar vandaag is ze bevallen van een gezond meisje.![]()
Ik gun het haar zo.
Dat klinkt heel naar. Niet raar als je wekenlang bloedverlies hebt gehad, maar ik kan me voorstellen dat je je beter wilt voelen 😘quote:Op woensdag 9 december 2020 18:35 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me zo vreselijk zwakZaterdag curettage gehad omdat ik maar bleef bloeden na de bevalling en daar bleken wat resten van het vlies achtergebleven. Door het wekenlange bloedverlies heb ik bloedarmoede en ben echt zo slap als een vaatdoek. Net gedoucht en ik wilde even een was opruimen maar halverwege had ik het gevoel dat ik flauw ging vallen
Ik wil me weer fit voelen en leuke dingen gaan doen met man en aapie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |