abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196638959
Oh en even wat anders, is Bingo in?

Nu van meerdere vrienden uitnodigingen om online te bingo'en. Geen idee hoe het precies werkt. De 1 is gewoon aanmelden via een website en gaan met die banaan en de ander moeten we ¤ 3 per Bingokaart betalen om mee te doen. Allebei in de kerstvakantie dus wij gaan meedoen, lijkt me hilarisch.
pi_196638996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar Glerups gekocht, dikke vilten sloffen. Ik wil nooit meer anders. Zo heerlijk warm!! O+
Ik ook, 2 jaar geleden inmiddels. Heerlijk! Ik heb petrolkleurige!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 9 december 2020 @ 15:59:44 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_196639063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:53 schreef exode het volgende:

Nu van meerdere vrienden uitnodigingen om online te bingo'en. Geen idee hoe het precies werkt. De 1 is gewoon aanmelden via een website en gaan met die banaan en de ander moeten we ¤ 3 per Bingokaart betalen om mee te doen. Allebei in de kerstvakantie dus wij gaan meedoen, lijkt me hilarisch.
Ik deed wel eens mee met buurthuisbingo vroeger. Dat was echt hilarisch _O_
Bingo O+
disclaimer
pi_196639070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat is echt fantastisch nieuws! O+ Wat een spannende zwangerschap zal dat geweest zijn, poeh! Gelukkig nu een gezond meisje, gefeliciteerd tante Venco! *O*
Ja, die eerste weken waren echt vervelend spannend. Elke keer weer dat hartje willen horen, veel ongerust zijn. We waren allemaal bang dat het, gezien haar leeftijd ook, mis zou gaan.
Ze heeft wel zwangerschapsdiabetes gehad en stond al onder extra controle.
Godzijdank is alles goed gekomen. Ze is met een keizersnede bevallen, net 37 weken.
Baby zag er keurig afgebakken uit. :Y

En wat nou zo jammer is: ze woont in Engeland. En door Corona hebben we haar de hele zwangerschap niet gezien. ;( We facetimen bijna dagelijks want ze is heel betrokken bij mijn kinderen. Ze kennen haar heel goed, ondanks dat ze haar, normaal, misschien 2 á 3 keer per jaar een paar dagen zien.
We hopen dat we elkaar toch gauw weer echt kunnen zien. ;(
pi_196639071
En de rest ook bedankt voor de tante-felicitaties! *O*
pi_196639077
Ik heb ook duitse vilten pantoffels *trekt uit om te zien of t merk nog leesbaar is* living kitzbuhel :Y niet supersexy, maar fijner en duurzamer dan elk jaar n paar stinkende spaanse sloffen :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 9 december 2020 @ 16:01:44 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_196639083
quote:

Wat leuk! Ik ken het niet via websites eigenlijk.

Wij hebben vorige week met ons team uitspraken-Bingo gedaan. Hilarisch! En volgende week met de afdeling, ben benieuwd...!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_196639126
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik ook, 2 jaar geleden inmiddels. Heerlijk! Ik heb petrolkleurige!
Hahaha, ik toevallig ook! Ik wilde eerst auberginekleurige, maar die waren toen niet op voorraad in mijn maat. Maar petrol is ook mooi :Y.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196639148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, die eerste weken waren echt vervelend spannend. Elke keer weer dat hartje willen horen, veel ongerust zijn. We waren allemaal bang dat het, gezien haar leeftijd ook, mis zou gaan.
Ze heeft wel zwangerschapsdiabetes gehad en stond al onder extra controle.
Godzijdank is alles goed gekomen. Ze is met een keizersnede bevallen, net 37 weken.
Baby zag er keurig afgebakken uit. :Y

En wat nou zo jammer is: ze woont in Engeland. En door Corona hebben we haar de hele zwangerschap niet gezien. ;( We facetimen bijna dagelijks want ze is heel betrokken bij mijn kinderen. Ze kennen haar heel goed, ondanks dat ze haar, normaal, misschien 2 á 3 keer per jaar een paar dagen zien.
We hopen dat we elkaar toch gauw weer echt kunnen zien. ;(
Ach, dat is wel heel jammer ja. Het is sowieso al schrijnend dat familie in het buitenland zo geïsoleerd zit al bijna een jaar, maar rondom een zwangerschap & geboorte (of overlijden, net zo goed natuurlijk) wel extra :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196639181
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ach, dat is wel heel jammer ja. Het is sowieso al schrijnend dat familie in het buitenland zo geïsoleerd zit al bijna een jaar, maar rondom een zwangerschap & geboorte (of overlijden, net zo goed natuurlijk) wel extra :*.
Het is zeker zuur. Het duurt maar en duurt maar.
Het zou zo fijn zijn als we niet nóg maaaanden moeten wachten. -O-
  woensdag 9 december 2020 @ 16:24:30 #261
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_196639333
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef Mariposas het volgende:
Mja, daarom begrijp ik ook niets van al die reclames van blije families met elkaar. Het mág, maar het is evident onverstandig. En je kunt er vanuit gaan dat mensen echt niet gaan afzeggen als ze op de dag zelf verkouden zijn, terwijl al het eten klaar staat. Ditto voor oud en nieuw.
Lullig voor alle zorgmedewerkers die keihard werken rond de feestdagen.
Januari gaat echt keihard pieken. :N
Inderdaad, heel raar dat ze in die reclames toch dat beeld neerzetten, alsof dat allemaal prima is.
in de haak.
pi_196639701
quote:

wij hebben de 18e kerstbingo vanuit het werk van mijn man. Ik won ooit de hoofdprijs (opblaasbare jacuzzi) nu zijn er veel aanmeldingen dus de winkans is niet zo groot
pi_196640136
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hahaha, ik toevallig ook! Ik wilde eerst auberginekleurige, maar die waren toen niet op voorraad in mijn maat. Maar petrol is ook mooi :Y.
Ja, dat is mijn lievelingskleur sowieso O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  woensdag 9 december 2020 @ 17:24:34 #264
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196640200
Mooi Venco, gefeliciteerd
pi_196640250
Team koude voeten (en handen), sowiso team kouwkleum in de winter.

Sloffen moeten tot over m'n enkels komen, je weet wel laarsjes model, waar dan mn broek ik kan vallen.
Of lekker warme lange dikke sokken die je over je sokken aan doet.

en <3 pittenzak.

Over koud gesproken, met kamperen buiten t seizoen deed ik nog wel eens mn setje kleding voor de volgende dag onderin mn slaapzak.
  woensdag 9 december 2020 @ 17:40:34 #266
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_196640451
KLB / KLB Verkiezingen 2020 - Stemtopic (ALLEEN STEMMEN)

quote:
• Alleen stemmen van mensen die in KLB komen tellen mee dus ga geen moeders van OUD overhalen
Kunnen de moeders in dat topic allemaal op mij stemmen?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
pi_196640541
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:27 schreef Roosgeluk het volgende:
Team koude voeten (en handen), sowiso team kouwkleum in de winter.

Sloffen moeten tot over m'n enkels komen, je weet wel laarsjes model, waar dan mn broek ik kan vallen.
Of lekker warme lange dikke sokken die je over je sokken aan doet.

Dan hebben Glerups alles wat je wilt.... maar zijn wel duur!
  woensdag 9 december 2020 @ 18:14:14 #268
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_196640896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:26 schreef Mariposas het volgende:
Mja, daarom begrijp ik ook niets van al die reclames van blije families met elkaar. Het mág, maar het is evident onverstandig. En je kunt er vanuit gaan dat mensen echt niet gaan afzeggen als ze op de dag zelf verkouden zijn, terwijl al het eten klaar staat. Ditto voor oud en nieuw.
Lullig voor alle zorgmedewerkers die keihard werken rond de feestdagen.
Januari gaat echt keihard pieken. :N
Die reclames zijn gemaakt in een tijd waarin men nog dacht dat corona eind van het jaar wel onder controle zou zijn gok ik. :')

Voor de zorg is dit voorlopig nog niet over inderdaad. Als ik zie hoeveel collega's het bij zich droegen zonder enige klachten.. Wij hebben nu op het werk 25 van de 29 clienten positief getest. We zijn 8,5 uur lang alleen maar op de been zonder te zitten, compleet ingepakt in overalls en spatbrillen en mondkapjes en handschoenen, we mogen maximaal 1 glas drinken per 4 uur (wtf) en niet tijdens de dienst naar het toilet, alleen ervoor en erna. Nummer 3 is gisteren overleden, en ik verwacht dat nummer 4 en 5 snel volgen. Onze doelgroep bestaat uit onwijs lieve 90-plussers die geen fuck meer snappen maar je de wereld gunnen omdat je de tijd wil nemen om ze te helpen bij een glaasje water, want daar heeft geen enkele 90-jarige met covid de kracht nog voor. En de laatste is nog geen week geleden positief bevonden, dus voorlopig nog geen zicht op het einde. The silver lining aan dit alles: we hebben dagelijks taart op de afdeling, als dank van de families voor alle goede zorgen :D *O*
pi_196641014
Heftig Nanu, zowel de manier van werken als het verlies..
pi_196641031
Wat is het heftig toch Nanukerst :{ Ik herinner met dat heel in het begin ook van de IC-medewerkers, dat ze het ingepakt zijn, zo lang achter elkaar zonder pauze en zonder elkaar ook echt te zien, een van de moeilijkste dingen vonden. Hang in there :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196641111
Pfff nanu, dat klinkt heftig.

Ik heb de tune van een kinderprogramma in mijn hoofd (nee ik ga het niet zingen/neuriën/fluiten of wat dan ook...), maar misschien weet iemand hoe het heet.
Ik keek het denk ik in de jaren 80, het was volgens mij een tekenfilm en daarin gingen 2 kinderen (meen ik me te herinneren) koken. En ik meen me ook een of ander logo van een duitse zender te herinneren, maar ik weet niet 100% zeker of dat klopt.
Doet dit bij iemand een belletje rinkelen?
Ik heb al even gegoogled, maar ik kon het zo snel niet vinden, maar wie weet heeft iemand van jullie een idee.
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 18:33:49 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196641113
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Je mist weinig dit jaar, de grote hema in de buurt van mijn werk had niets meer, terwijl er normaal veel displays met restanten staan. Volgens mij is er dit jaar veel gedoneerd of veel meer gekocht. Bij de supermarkt hadden ze ook vrij weinig meer, ik heb alleen een 2 paar sokken, 4 maillots, een trui en een sint-verkleedset gekocht voor ¤10 totaal. Die gaan vast de Sintdoos voor volgend jaar.
Dat is apart! Normaal hebben ze hele stellingen vol letters en snoepgoed. Maar fijn voor mij dat ik het niet gemist heb ;) Wel goed gescoord voor een tientje! ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:08 schreef vencodark het volgende:
Ik ben (opnieuw) tante geworden! *O*
Mijn schoonzus is 40 en heeft al jarenlang een geschiedenis van miskramen die al vroeg gebeurden. Ze dacht dat het er nooit van zou komen. Medische trajecten waren niet echt een optie.
Maar afgelopen maart was ze ineens toch natuurlijk zwanger geworden en was ze wederom de eerste maanden heel bang dat het mis zou gaan.
Maar vandaag is ze bevallen van een gezond meisje. O+
Ik gun het haar zo. *O*
Dat zijn de extra bijzondere verhalen ^O^ Is dit de schoonzus die in GB woont of heb ik iemand anders voor me?

Ik ben denk ik al 10 jaar niet in de Efteling geweest :@ Ik zou graag eens naar de winterefteling willen maar dat lijkt me nu niet zo verstandig :+
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 18:35:46 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196641128
Ik voel me zo vreselijk zwak -O- Zaterdag curettage gehad omdat ik maar bleef bloeden na de bevalling en daar bleken wat resten van het vlies achtergebleven. Door het wekenlange bloedverlies heb ik bloedarmoede en ben echt zo slap als een vaatdoek. Net gedoucht en ik wilde even een was opruimen maar halverwege had ik het gevoel dat ik flauw ging vallen :X Ik wil me weer fit voelen en leuke dingen gaan doen met man en aapie!
5 - 28 februari Thailand O+
pi_196641264
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 18:35 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me zo vreselijk zwak -O- Zaterdag curettage gehad omdat ik maar bleef bloeden na de bevalling en daar bleken wat resten van het vlies achtergebleven. Door het wekenlange bloedverlies heb ik bloedarmoede en ben echt zo slap als een vaatdoek. Net gedoucht en ik wilde even een was opruimen maar halverwege had ik het gevoel dat ik flauw ging vallen :X Ik wil me weer fit voelen en leuke dingen gaan doen met man en aapie!
Dat klinkt heel naar. Niet raar als je wekenlang bloedverlies hebt gehad, maar ik kan me voorstellen dat je je beter wilt voelen 😘
Fake it till you make it...
pi_196641380
@MaJo Dat is inderdaad die schoonzus uit Engeland. :Y
Het is zeker heel bijzonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')