quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Ja maar jullie millennials gaan wel 3 keer per jaar op reis en lopen met de duurste iPhones in onze tijd werkten we gewoon voor de centjes maar tegenwoordig hebben jullie allemaal een burnout de jeugd denkt dat het je allemaal komt aanwaaien nou zo werkt het leven niet!!
Mijn collega heeft een huis in rotterdam gekocht, stond te koop voor 390 en mocht uiteindelijk 425 aftikken voor een vooroorlogse huis met nauwelijks parkeergelegenheid, maar je woont wel in het centrum!!!quote:Op maandag 7 december 2020 04:40 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Net in Duitsland gekeken. In mönchengladbach een nieuwbouwprojekt.
2 onder 1 kap woning.
140m2
Niks bijzonders dus. Gewoon een woning voor familie van ouders met 2 of 3 kids.
Prijs :
Minstens 560.000euro
Je wordt er gewoon ziek van. Hoe kunnen prijzen zo opgedreven worden??
20 jaar geleden kocht je voor dat bedrag een kasteel.
Het is wel zo dat iedere generatie aan de ratrace van het consumentisme meedoet. Van boomer tot puber. Het enige voordeel is dat de boomers meer geld achter de hand hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Ja maar jullie millennials gaan wel 3 keer per jaar op reis en lopen met de duurste iPhones in onze tijd werkten we gewoon voor de centjes maar tegenwoordig hebben jullie allemaal een burnout de jeugd denkt dat het je allemaal komt aanwaaien nou zo werkt het leven niet!!
Wel bijzonder want zo veel vooroorlogse huizen zullen er niet meer zijn in het centrum van Rotterdamquote:Op maandag 7 december 2020 07:23 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een huis in rotterdam gekocht, stond te koop voor 390 en mocht uiteindelijk 425 aftikken voor een vooroorlogse huis met nauwelijks parkeergelegenheid, maar je woont wel in het centrum!!!
Rotterdamquote:Op maandag 7 december 2020 07:23 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een huis in rotterdam gekocht, stond te koop voor 390 en mocht uiteindelijk 425 aftikken voor een vooroorlogse huis met nauwelijks parkeergelegenheid, maar je woont wel in het centrum!!!
Tja dan vraag je er ook om, wie wil nou in het centrum van die grafstad wonenquote:Op maandag 7 december 2020 07:23 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Kun je cynisch over doen, zo is het wel. Millennials janken iets teveel.quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Wat hebben homos er mee te makenquote:Op maandag 7 december 2020 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Blijf maar lekker in die homo Randstad van je. Voor zulke bedragen heb je in de door jullie zelf uitgekotste provincie een dik vrijstaand huis zonder dat je last heb van je buren.
Blijf maar lekker daarHet is het je vast waard dat dagelijks creperen in een buurt waar de huizen op elkaar gepropt staan
Maarja, je hebt wel goed OV
.!!!!!
De laatste tijd gaat het wel rap hoor. 1 van de appartementen die ik 2013 op het oog had stond destijds voor 129.500 te koop (centrum Rotterdam), vorig jaar zag ik hem weer voorbij komen op funda, voor 195.000. Beetje verleenbakkert en wat originele details eruitgesloopt, maar verder niet bijzonder veranderd.quote:Op maandag 7 december 2020 08:02 schreef Sebbeszweet het volgende:
Huizen zijn altijd duur geweest. 40 jaar geleden had je al koopsubsidie voor starters.
Hou toch op. Ik heb gestudeerd, werk me al jaren de tering en kan nu net op mijn 32ste een huis kopen omdat de overdrachtsbelasting vervalt aankomend jaar. En nee dat is niet in de Randstad.quote:Op maandag 7 december 2020 09:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je cynisch over doen, zo is het wel. Millennials janken iets teveel.
En dat ligt aan de boomers?quote:Op maandag 7 december 2020 09:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik heb gestudeerd, werk me al jaren de tering en kan nu net op mijn 32ste een huis kopen omdat de overdrachtsbelasting vervalt aankomend jaar. En nee dat is niet in de Randstad.
Bent u schizofreen?quote:Op maandag 7 december 2020 09:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik heb gestudeerd, werk me al jaren de tering en kan nu net op mijn 32ste een huis kopen omdat de overdrachtsbelasting vervalt aankomend jaar. En nee dat is niet in de Randstad.
Niet wat betreft millennials.quote:Op maandag 7 december 2020 09:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, niet. Mooi, zijn we het eens.
Ergens ook wel eens. De generatie die het echt verziekt heeft is die tussen boomers en millennials in. De mijne, dus. Sorryquote:
Oke zand erover maar stop VVD stemmen aubquote:Op maandag 7 december 2020 09:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergens ook wel eens. De generatie die het echt verziekt heeft is die tussen boomers en millennials in. De mijne, dus. Sorry
Ik? VVD?quote:Op maandag 7 december 2020 09:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke zand erover maar stop VVD stemmen aub
Buuhuuhuu prestatiedruk buuhuuhuu studieschuld blablablaquote:Op maandag 7 december 2020 09:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je cynisch over doen, zo is het wel. Millennials janken iets teveel.
quote:Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Buuhuuhuu prestatiedruk buuhuuhuu studieschuld blablabla
Vroeger stond je op je 14e in de steenfabriek tegenwoordig begin je op je 30e op een kantoorbaantje. Echt een zwaar leven beetje excellen heel de dag
quote:Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Vroeger stond je op je 14e in de steenfabriek tegenwoordig begin je op je 30e op een kantoorbaantje. Echt een zwaar leven beetje excellen heel de dag
Allebei niet perfect.quote:Op maandag 7 december 2020 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Uiteraard; het niet eens zijn met de chronisch jankende millennial = babyboomer zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 10:06 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat jij er 1 bent.
Nul zelfreflectiequote:Op maandag 7 december 2020 10:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard; het niet eens zijn met de chronisch jankende millennial = babyboomer zijn.
Zoals ik al zei: nul zelfreflectie.
Losbandig...quote:Op maandag 7 december 2020 10:09 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Nul zelfreflectieIk denk dat de boomer een plaat van 1 meter dik voor zijn hoofd heeft als je ziet in wat voor ellende ze de generaties na hun hebben laten zitten en het word alleen maar erger kan ik je vertellen. Het klimaat moet gered worden, door de losbandige levenstijl van de boomer. Bedankt he.
Ik zie zat boomers staan op Willem Engels knuffelsessies. Meer dan jongeren eigenlijk. De boomer heeft hypocrisie uitgevonden.quote:Op maandag 7 december 2020 10:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Losbandig...
Zijn niet de boomers, hoor, die elke donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond 'er even lekker uit' moeten. En nu wegens corona ondraaglijk lijden en zo.
Dat je daar tijd voor hebt. Dacht dat de huidige millenial 24 uur per dag KEIHARD moet studeren en werken.quote:Op maandag 7 december 2020 10:11 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik zie zat boomers staan op Willem Engels knuffelsessies. Meer dan jongeren eigenlijk. De boomer heeft hypocrisie uitgevonden.
Maar ben je dan achteraf niet iets te laat ingestapt...? Goed dat je de mogelijkheid hebt natuurlijk, maar meer in de zin dat je bijvoorbeeld in 2015-2016 had kunnen instappen maar toen de boot hebt gemist.quote:Op maandag 7 december 2020 09:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd van school en werk gewoon, ik zie alleen heel duidelijk welke kant we met z'n allen opgaan dankzij de boomers.quote:Op maandag 7 december 2020 10:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je daar tijd voor hebt. Dacht dat de huidige millenial 24 uur per dag KEIHARD moet studeren en werken.
Die genieten thans van hun welverdiende rust. Rust waar jij nu al recht op denkt te hebben. Werk eerst eens een jaartje of 40.quote:Op maandag 7 december 2020 10:14 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd van school en werk gewoon, ik zie alleen heel duidelijk welke kant we met z'n allen opgaan dankzij de boomers.
Je snapt het niet he?quote:Op maandag 7 december 2020 10:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die genieten thans van hun welverdiende rust. Rust waar jij nu al recht op denkt te hebben. Werk eerst eens een jaartje of 40.
En wat is precies het probleem dat die jongeren dat doen? Daarnaast zit een groot gedeelte van die jongeren nu natuurlijk binnen omdat we ouderen en kwetsbaren moeten beschermen. Die jongeren offeren een deel op van hun leven voor ouderen en kwetsbaren.quote:Op maandag 7 december 2020 10:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Losbandig...
Zijn niet de boomers, hoor, die elke donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond 'er even lekker uit' moeten. En nu wegens corona ondraaglijk lijden en zo.
Ik snap het prima.quote:
Offeren ze een deel van hun leven op ja?quote:Op maandag 7 december 2020 10:17 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En wat is precies het probleem dat die jongeren dat doen? Daarnaast zit een groot gedeelte van die jongeren nu natuurlijk binnen omdat we ouderen en kwetsbaren moeten beschermen. Die jongeren offeren een deel op van hun leven voor ouderen en kwetsbaren.
Jongeren overlijden heel zelden aan corona en het treft ze ook in de meeste gevallen niet erg hard.
Ok je snapt het dus echt niet.quote:Op maandag 7 december 2020 10:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik snap het prima.
Millenials willen in 5 jaar wat boomers in 50 jaar hebben opgebouwd.
Geen geduld, geen proportionaliteit, geen kritisch denkvermogen. Gewoon hebberigheid. Grappig dat men dat nu juist de boomers verwijt.
Ik snap het uitstekend; en je zeurderige posts bewijzen dat.quote:
Klopt, om ouderen en kwetsbaren te beschermen.quote:Op maandag 7 december 2020 10:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Offeren ze een deel van hun leven op ja?
Nobel.
En die doelgroep heeft nooit iets opgeofferd of zo?quote:Op maandag 7 december 2020 10:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Klopt, om ouderen en kwetsbaren te beschermen.
Toen betaalde ik nog ¤1000 aan huur dus kon weinig sparenquote:Op maandag 7 december 2020 10:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar ben je dan achteraf niet iets te laat ingestapt...? Goed dat je de mogelijkheid hebt natuurlijk, maar meer in de zin dat je bijvoorbeeld in 2015-2016 had kunnen instappen maar toen de boot hebt gemist.
Wat hebben ze dan langdurig opgeoffered voor de jeugd?quote:Op maandag 7 december 2020 10:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En die doelgroep heeft nooit iets opgeofferd of zo?
Boomers hebben meer afgebroken dan dat ze hebben opgebouwd. Maar goed het heeft weinig zin met vingertjes te wijzenquote:Op maandag 7 december 2020 10:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik snap het prima.
Millenials willen in 5 jaar wat boomers in 50 jaar hebben opgebouwd.
Geen geduld, geen proportionaliteit, geen kritisch denkvermogen. Gewoon hebberigheid. Grappig dat men dat nu juist de boomers verwijt.
Vraag gewoon eens wat willekeurige boomers of zíj al buiten Europa zijn geweest voor hun 30e. Vraag daarna eens wanneer ze zijn begonnen met werken, en hoe vaak ze elke week uitgingen. En wat ze met hun verdiende geld deden toen ze nog thuis woonden. Hoe lang ze met een auto of TV deden...quote:Op maandag 7 december 2020 10:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan langdurig opgeoffered voor de jeugd?
Wat een offers hebben die boomers gemaakt zeg in hun levenquote:Op maandag 7 december 2020 10:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag gewoon eens wat willekeurige boomers of zíj al buiten Europa zijn geweest voor hun 30e. Vraag daarna eens wanneer ze zijn begonnen met werken, en hoe vaak ze elke week uitgingen. En wat ze met hun verdiende geld deden toen ze nog thuis woonden.
En dat zegt iemand die niet naar de kroeg kunnen al een enorm offer durft te noemenquote:Op maandag 7 december 2020 10:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat een offers hebben die boomers gemaakt zeg in hun leven
Gelukkig las ik je username voor ik ging reagerenquote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Het is wel iets meer wat de jeugd moet opofferen om ouderen en kwetsbaren te beschermen hoor. Maar het is natuurlijk allemaal prima als het jezelf niet raakt.quote:Op maandag 7 december 2020 10:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die niet naar de kroeg kunnen al een enorm offer durft te noemen
Precies. Net zoals jij op de opofferingen van boomers zeer makkelijk wegwuift.quote:Op maandag 7 december 2020 10:57 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is wel iets meer wat de jeugd moet opofferen om ouderen en kwetsbaren te beschermen hoor. Maar het is natuurlijk allemaal prima als het jezelf niet raakt.
Ja de druk op de woningmarkt is verder toegenomen, maar het is nooit ‘normaal’ geweest om als starter even een gezinswoning te kopen. Dat moment is er wel even geweest na de dip in de crisis.quote:Op maandag 7 december 2020 09:07 schreef Sicstus het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het wel rap hoor. 1 van de appartementen die ik 2013 op het oog had stond destijds voor 129.500 te koop (centrum Rotterdam), vorig jaar zag ik hem weer voorbij komen op funda, voor 195.000. Beetje verleenbakkert en wat originele details eruitgesloopt, maar verder niet bijzonder veranderd.
Ik ga de overstap binnekort maken denk ik, die Erdo is ook best vermakelijk.quote:Op maandag 7 december 2020 11:17 schreef Nederturk het volgende:
Ik zag laatste in Nederland een koopwoning an 2 kamer en 58m2 voor 165k euro
In Antalya heb je een villa van 3 verdiepingen, 7 kamers, 300m2, eigen garage+tuin en uitzicht op zee voor 155k euro.
Tjah
20 jaar geleden betaalde je ook 6% hypotheekrente en was het minimumloon en het modaal inkomen (dus niet het gemiddelde inkomen) ongeveer tweederde van het minimum- en modaalloon nu.quote:Op maandag 7 december 2020 04:40 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Net in Duitsland gekeken. In mönchengladbach een nieuwbouwprojekt.
2 onder 1 kap woning.
140m2
Niks bijzonders dus. Gewoon een woning voor familie van ouders met 2 of 3 kids.
Prijs :
Minstens 560.000euro
Je wordt er gewoon ziek van. Hoe kunnen prijzen zo opgedreven worden??
20 jaar geleden kocht je voor dat bedrag een kasteel.
Wat zit je nou populistisch te lullen? Genoeg woningaanbod, je moet je eisen verlagen.quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Ik reageer op jouw reactie, niet op je username.quote:Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zegt iemand die zichzelf 'JeMoeder' noemt. Wat heeft die er mee te maken dan?
Toen ik dat prijsverschil zag voor een huis (wat toch wel belangrijkste behoefte is), begon ik serieus te overwegen om hier paar jaar te werken en sparen om daar vervolgens een huis te kopen en werken. Is ook nog een seculiere stad met mensen die niet veel verschillen van hoe we hier leven.quote:Op maandag 7 december 2020 11:40 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik ga de overstap binnekort maken denk ik, die Erdo is ook best vermakelijk.
Voordeel voor wie?quote:Op maandag 7 december 2020 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is wel zo dat iedere generatie aan de ratrace van het consumentisme meedoet. Van boomer tot puber. Het enige voordeel is dat de boomers meer geld achter de hand hebben.
Gek verhaal, veel bullshit ook.quote:Op maandag 7 december 2020 11:51 schreef Leandra het volgende:
Ergo: ja, de huizen zijn duurder geworden, maar de lonen zijn ook gestegen en de rente is veel lager.
Als ik de staat van dit land zie, ben je misschien wel vele malen beter af in Turkije.quote:Op maandag 7 december 2020 13:05 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Toen ik dat prijsverschil zag voor een huis (wat toch wel belangrijkste behoefte is), begon ik serieus te overwegen om hier paar jaar te werken en sparen om daar vervolgens een huis te kopen en werken. Is ook nog een seculiere stad met mensen die niet veel verschillen van hoe we hier leven.
Hopen dat de lira tot die tijd waardeloos blijft
De rente is dan ook met 75% gedaald, dat is momenteel de grootste reden voor de hoge huizenprijzen.quote:Op maandag 7 december 2020 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gek verhaal, veel bullshit ook.
Je zegt inkomen is in 20 jaar 50% gestegen.
De huizenprijzen zijn in 20 jaar wel iets meer dan 50% gestegen.![]()
Om nog maar niet te spreken over de huurprijzen.
Nee dat niet persé. Als je hier euro's spaart en daarmee een dikke woning (vaak in 1 keer) koopt in Turkije en daarnaast een goedbetaalde baan vindt (wat met een degelijke studie in Europa zeker haalbaar is) dan kun je wel goed leven. Je hebt geen maandelijkse hypotheek kosten terwijl je in een dikke vrijstaande woning leeft.quote:Op maandag 7 december 2020 13:12 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Als ik de staat van dit land zie, ben je misschien wel vele malen beter af in Turkije.
Zeker weten.quote:Op maandag 7 december 2020 13:18 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Nee dat niet persé. Als je hier euro's spaart en daarmee een dikke woning (vaak in 1 keer) koopt in Turkije en daarnaast een goedbetaalde baan vindt (wat met een degelijke studie in Europa zeker haalbaar is) dan kun je wel goed leven. Je hebt geen maandelijkse hypotheek kosten terwijl je in een dikke vrijstaande woning leeft.
Enige wat slim is om te doen is om niet openlijk Erdo enzo te beledigen. Zolang ik een dikke woning heb langs de zee en een goedbetaalde baan en seculiere gezellige mensen om me heen, maakt het mij niets uit of ik iemand wel of niet mag beledigen.
Voor mij als starter is de huizenmarkt in Nederland anno 2020 gewoon belachelijk. Ik heb liever een goed huis in 1x kunnen kopen en Erdo niet kunnen beledigen, dan dat ik Rutte kapot mag beledigen en nauwelijks mijn rekeningen kan betalen terwijl ik in een hut moet wonen
moet jij wetenquote:Op maandag 7 december 2020 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw reactie, niet op je username.
quote:Op maandag 7 december 2020 13:23 schreef Leandra het volgende:
Als ik op Funda zoek op woonhuizen (dus geen appartement) tot 300.000 en met minstens 3 slaapkamers dan krijg ik in het hele land resultaten, zelfs in Amsterdam:
https://www.funda.nl/koop(...)kruisbessenstraat-3/
Dat je voor dat geld in Nooitgedacht rianter kunt wonen staat buiten kijf.
https://www.funda.nl/koop(...)rinuslaan-bouwnr-10/
Grapjas.quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Mja, maar krijg jij 3 ton van de bank?quote:Op maandag 7 december 2020 13:23 schreef Leandra het volgende:
Als ik op Funda zoek op woonhuizen (dus geen appartement) tot 300.000 en met minstens 3 slaapkamers dan krijg ik in het hele land resultaten, zelfs in Amsterdam:
https://www.funda.nl/koop(...)kruisbessenstraat-3/
Dat je voor dat geld in Nooitgedacht rianter kunt wonen staat buiten kijf.
https://www.funda.nl/koop(...)rinuslaan-bouwnr-10/
Als je al een hypotheek krijgt in je eentje, moet je er verdomd snel bij zijn want er zijn er zo 4 of 5 lui voor je die al een bod hebben uitgebracht.quote:Op maandag 7 december 2020 12:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat zit je nou populistisch te lullen? Genoeg woningaanbod, je moet je eisen verlagen.
Je kan ook in Volendam of Zaandam wonen bijvoorbeeld.
Gefixtquote:Op maandag 7 december 2020 14:47 schreef Plompzakker het volgende:
TS is arm![]()
Lekker hoeren en subsidie pakken
Hoe pauper moet je zijn om dat niet te krijgenquote:Op maandag 7 december 2020 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mja, maar krijg jij 3 ton van de bank?
Tesjekkür ederimquote:Op maandag 7 december 2020 11:17 schreef Nederturk het volgende:
Ik zag laatste in Nederland een koopwoning an 2 kamer en 58m2 voor 165k euro
In Antalya heb je een villa van 3 verdiepingen, 7 kamers, 300m2, eigen garage+tuin en uitzicht op zee voor 155k euro.
Tjah
In je eentje bedoel ik he, gare lollie.quote:Op maandag 7 december 2020 14:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe pauper moet je zijn om dat niet te krijgen
Geen idee, maar ik val ook net in de categorie millennial en ik heb ook een huis. Ik weet niet welke keuzes anderen hebben gemaakt, ik heb weinig problemen ervaren.quote:Op maandag 7 december 2020 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, ik zie dat ik val in de categorie 'millennial'. Toch kon ik een huis kopen. Vreemd, zou het dan toch niet zo zeer afhankelijk zijn van leeftijdsgroepen met hippe namen maar van het individu?
Wat heeft dit nou met hoge huizenprijzen te maken?quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Dat was het boomerargument voor de verknipte huizenmarktquote:Op maandag 7 december 2020 15:02 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met hoge huizenprijzen te maken?
Jij weet soms ook niet wat jij schrijft.
Nee, is gewoon duur.quote:Op maandag 7 december 2020 15:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat was het boomerargument voor de verknipte huizenmarkt
Dan willen millenials het dus in 5 jaar afbouwen.quote:Op maandag 7 december 2020 10:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Boomers hebben meer afgebroken dan dat ze hebben opgebouwd. Maar goed het heeft weinig zin met vingertjes te wijzen
Nou, mijn woning van zeker 2,5 ton (ik zou het moeten laten bepalen) heeft een hypotheek van nog geen 80K.quote:Op maandag 7 december 2020 15:06 schreef Werkperd het volgende:
Huizenprijzen hier in Nederland zijn gewoon totaal op niets gebaseerd. Als je ziet wat voor kut huizen er voorbij komen en waar ze ook nog eens schaamteloos 2+ ton voor vragen.
Huizenmarkt is gewoon een systeem om de burger verre van eigen vermogen te houden. Vooral leningen nemen om banken te financieren. De vrouw en de man maar hijgend overal achteraan rennen en lijden onder de zweepslagen van de werkgever. Kinderen maken komt vrijwel niet meer te pas vanwege de idiote hoge prijzen van alles. Daarna afvragen waarom Europa richting de afgrond gaat.
Het ontgaat me even wat dit met huizenprijzen heeft te maken.quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Mij ookquote:Op maandag 7 december 2020 16:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het ontgaat me even wat dit met huizenprijzen heeft te maken.
+7 ook nog.quote:Op maandag 7 december 2020 16:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het ontgaat me even wat dit met huizenprijzen heeft te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |