quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Ja maar jullie millennials gaan wel 3 keer per jaar op reis en lopen met de duurste iPhones in onze tijd werkten we gewoon voor de centjes maar tegenwoordig hebben jullie allemaal een burnout de jeugd denkt dat het je allemaal komt aanwaaien nou zo werkt het leven niet!!
Mijn collega heeft een huis in rotterdam gekocht, stond te koop voor 390 en mocht uiteindelijk 425 aftikken voor een vooroorlogse huis met nauwelijks parkeergelegenheid, maar je woont wel in het centrum!!!quote:Op maandag 7 december 2020 04:40 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Net in Duitsland gekeken. In mönchengladbach een nieuwbouwprojekt.
2 onder 1 kap woning.
140m2
Niks bijzonders dus. Gewoon een woning voor familie van ouders met 2 of 3 kids.
Prijs :
Minstens 560.000euro
Je wordt er gewoon ziek van. Hoe kunnen prijzen zo opgedreven worden??
20 jaar geleden kocht je voor dat bedrag een kasteel.
Het is wel zo dat iedere generatie aan de ratrace van het consumentisme meedoet. Van boomer tot puber. Het enige voordeel is dat de boomers meer geld achter de hand hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Ja maar jullie millennials gaan wel 3 keer per jaar op reis en lopen met de duurste iPhones in onze tijd werkten we gewoon voor de centjes maar tegenwoordig hebben jullie allemaal een burnout de jeugd denkt dat het je allemaal komt aanwaaien nou zo werkt het leven niet!!
Wel bijzonder want zo veel vooroorlogse huizen zullen er niet meer zijn in het centrum van Rotterdamquote:Op maandag 7 december 2020 07:23 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een huis in rotterdam gekocht, stond te koop voor 390 en mocht uiteindelijk 425 aftikken voor een vooroorlogse huis met nauwelijks parkeergelegenheid, maar je woont wel in het centrum!!!
Rotterdamquote:Op maandag 7 december 2020 07:23 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een huis in rotterdam gekocht, stond te koop voor 390 en mocht uiteindelijk 425 aftikken voor een vooroorlogse huis met nauwelijks parkeergelegenheid, maar je woont wel in het centrum!!!
Tja dan vraag je er ook om, wie wil nou in het centrum van die grafstad wonenquote:Op maandag 7 december 2020 07:23 schreef Boze_Meeuw het volgende:
[..]
Kun je cynisch over doen, zo is het wel. Millennials janken iets teveel.quote:Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Fugue het volgende:
Wat hebben homos er mee te makenquote:Op maandag 7 december 2020 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Blijf maar lekker in die homo Randstad van je. Voor zulke bedragen heb je in de door jullie zelf uitgekotste provincie een dik vrijstaand huis zonder dat je last heb van je buren.
Blijf maar lekker daarHet is het je vast waard dat dagelijks creperen in een buurt waar de huizen op elkaar gepropt staan
Maarja, je hebt wel goed OV
.!!!!!
De laatste tijd gaat het wel rap hoor. 1 van de appartementen die ik 2013 op het oog had stond destijds voor 129.500 te koop (centrum Rotterdam), vorig jaar zag ik hem weer voorbij komen op funda, voor 195.000. Beetje verleenbakkert en wat originele details eruitgesloopt, maar verder niet bijzonder veranderd.quote:Op maandag 7 december 2020 08:02 schreef Sebbeszweet het volgende:
Huizen zijn altijd duur geweest. 40 jaar geleden had je al koopsubsidie voor starters.
Hou toch op. Ik heb gestudeerd, werk me al jaren de tering en kan nu net op mijn 32ste een huis kopen omdat de overdrachtsbelasting vervalt aankomend jaar. En nee dat is niet in de Randstad.quote:Op maandag 7 december 2020 09:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je cynisch over doen, zo is het wel. Millennials janken iets teveel.
En dat ligt aan de boomers?quote:Op maandag 7 december 2020 09:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik heb gestudeerd, werk me al jaren de tering en kan nu net op mijn 32ste een huis kopen omdat de overdrachtsbelasting vervalt aankomend jaar. En nee dat is niet in de Randstad.
Bent u schizofreen?quote:Op maandag 7 december 2020 09:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hou toch op. Ik heb gestudeerd, werk me al jaren de tering en kan nu net op mijn 32ste een huis kopen omdat de overdrachtsbelasting vervalt aankomend jaar. En nee dat is niet in de Randstad.
Niet wat betreft millennials.quote:Op maandag 7 december 2020 09:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, niet. Mooi, zijn we het eens.
Ergens ook wel eens. De generatie die het echt verziekt heeft is die tussen boomers en millennials in. De mijne, dus. Sorryquote:
Oke zand erover maar stop VVD stemmen aubquote:Op maandag 7 december 2020 09:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ergens ook wel eens. De generatie die het echt verziekt heeft is die tussen boomers en millennials in. De mijne, dus. Sorry
Ik? VVD?quote:Op maandag 7 december 2020 09:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke zand erover maar stop VVD stemmen aub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |