Punt is doen ze dat ook naast Hamilton.quote:Op zondag 6 december 2020 20:23 schreef TheGeneral het volgende:
Maar goed, zet Ricciardo, Sainz, Leclerc, Verstappen en weet ik veel wie nog meer in die Mercedes en ze worden kampioen. Doet toch wel wat af van de dominantie van Hamilton voor mij. Tuurlijk is hij foutloos en dat moeten die bovenstaande nog maar bewijzen, maar puur op racesnelheid zouden ze allemaal winnen, en zeker van die koekenbakker van een Bottas.
Leuke race, waardeloze uitslag.quote:Op zondag 6 december 2020 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
het maakt mij nooit zoveel uit wie er wint als het maar een leuke race is, dat was het wel vandaag
Ja, maar dat was dus een pitstop met netto 0 resultaat van 27 sec. Daar zaten ook de foute banden op.quote:Op zondag 6 december 2020 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Die kreeg zijn oude set weer gemonteerd
Mag hopen dat ze de banden toen al vast hadden, dus lijkt me niet dat het er mee te maken heeft.quote:Op zondag 6 december 2020 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell gleed door bij het aanremmen in de pits, vanaf daar ging het allemaal fout denk ik toch.
Is Hamilton ook 1e rijder naast hun, is precies dezelfde vraag.quote:Op zondag 6 december 2020 20:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Punt is doen ze dat ook naast Hamilton.
Bottas reed niet met de verkeerde set. Hij kreeg, toen ze het ontdekten, zijn oude set terug.quote:
Zelfs Rosberg kon het. Dus ja.quote:Op zondag 6 december 2020 20:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Punt is doen ze dat ook naast Hamilton.
Dat is toch al jaren duidelijk? Eerst heette het dat hij geen kind aan Rosberg zou hebben, maar hij verloor zelfs van hem en niemand had ooit Rosberg grootsheid toegedicht maar die was gewoon 7-voudig WK geweest als ze Hamilton niet gehaald hadden. Iets minder wellicht, dan hadden ze de regels veranderd en normaal gestraft zodat Vettel nog een kansje had gehad in 1 of 2 seizoenen.quote:Op zondag 6 december 2020 20:23 schreef TheGeneral het volgende:
Maar goed, zet Ricciardo, Sainz, Leclerc, Verstappen en weet ik veel wie nog meer in die Mercedes en ze worden kampioen. Doet toch wel wat af van de dominantie van Hamilton voor mij. Tuurlijk is hij foutloos en dat moeten die bovenstaande nog maar bewijzen, maar puur op racesnelheid zouden ze allemaal winnen, en zeker van die koekenbakker van een Bottas.
Sommigen gun ik het meer dan een ander...quote:Op zondag 6 december 2020 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
het maakt mij nooit zoveel uit wie er wint als het maar een leuke race is, dat was het wel vandaag
Mercedes is chaos als het niet loopt zoals het hoort.quote:Op zondag 6 december 2020 20:07 schreef Zorro het volgende:
Ik heb inmiddels duizenden pitstops gezien. Nog NOOIT banden van een ander op de auto. Nu rijdt Russell op kop bij het best georganiseerde team en hij kijgt verkeede banden. Ja hoor.
En als ie dan onverwachts ineens toch nog de overwinning lijkt te gaan halen heeft ie ineens een lekke band.
En dan wordt ik geacht dat te geloven.
Ga toch weg.
Stroll verdient geen podium, rijdt een kutrace en is helemaal dol gereden door zijn teamgenoot die achteraan moet beginnen in dezelfde auto met ook nog eens een oude motor. Bah. Kdie kutSainz had hem moet pakkenquote:Op zondag 6 december 2020 20:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als het na de pech van Russell niet Perez was, had ik een kater gehad nu. Ocon en Stroll doen mij niet veel.
Met illegale motor?quote:Op zondag 6 december 2020 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren duidelijk? Eerst heette het dat hij geen kind aan Rosberg zou hebben, maar hij verloor zelfs van hem en niemand had ooit Rosberg grootsheid toegedicht maar die was gewoon 7-voudig WK geweest als ze Hamilton niet gehaald hadden. Iets minder wellicht, dan hadden ze de regels veranderd en normaal gestraft zodat Vettel nog een kansje had gehad in 1 of 2 seizoenen.
Dat klopt. Ik ga terug naar de tekentafel.quote:Op zondag 6 december 2020 20:25 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze de banden toen al vast hadden, dus lijkt me niet dat het er mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |