x17 is niet een cryptomunt toch?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:30 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je moet je crypto's gewoon aangeven.
Ik spreek zelf eigenlijk ook liever niet over hoeveel Euro's erin zitten eerlijk gezegd
Maar het kan ¤17,- zijn of ¤80.000quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
x17 is niet een cryptomunt toch?
Ook denk ik dat ze bij de Lambo-dealer geen RFI zullen aannemen maar eerder euro's.
Ja dat bedoel ik toch?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:33 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar het kan ¤17,- zijn of ¤80.000
Ja, ik zeg alleen dat ik zelf ook niet zou aangeven hoeveel Euro ik erin heb zitten.X17 zegt voldoende toch?quote:
Je hoeft niks aan te geven, mijn vraag is natuurlijk geheel vrijblijvend. Maar waarom zou je daar mysterieus over doen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:35 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, ik zeg alleen dat ik zelf ook niet zou aangeven hoeveel Euro ik erin heb zitten.X17 zegt voldoende toch?
Voor het delen van de hoeveelheid winst/verlies hoeft dat ook niet.
Mijn crypto opmerking sloeg op de BD.
Ik zie er de meerwaarde niet zo van in. Ik ga ook niet overal lopen vermelden hoeveel geld ik op de bank heb staanquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je hoeft niks aan te geven, mijn vraag is natuurlijk geheel vrijblijvend. Maar waarom zou je daar mysterieus over doen?
Ik vind het wel lollig om een beetje te vergelijken wat mensen nou binnenharken met zoiets, maar ik zal wel gek zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zie er de meerwaarde niet zo van in. Ik ga ook niet overal lopen vermelden hoeveel geld ik op de bank heb staan.
Kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Nog iemand waardevolle Telegram groepen overigens?
Nou, heb daar in 2017 best wel wat nuttige tips uitgehaald toen ik nog deed traden. Maar ben de groepen kwijt op 1 of andere manier.quote:
Het wel of niet delen moet natuurlijk iedereen zelf weten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig om een beetje te vergelijken wat mensen nou binnenharken met zoiets, maar ik zal wel gek zijn.
#heyheyheyquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Nog iemand waardevolle Telegram groepen overigens?
#heyheyhey zie ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#heyheyhey
#Bitconnect
Daar haal ik mijn informatie vandaan
Oeh la laquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even vergeten dat je niet in 't Keldertje aan het posten was?
Abo nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oeh la ladat ziet er lekker uit
Nee de continu inspringende ads laten me wel eens het verkeerde knopje aanraken. En vroeger was fok op mobiel zo fijn
Komt Typisch op korte termijn terug of kunnen we het vriesvak in de schuilkelder leeglaten?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even vergeten dat je niet in 't Keldertje aan het posten was?
balls deepquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen heb alles in verge zitten
De 20k blijkt een moeilijk te nemen hobbel amice. Maar ik vrees toch op de (middel)lange termijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komt Typisch op korte termijn terug of kunnen we het vriesvak in de schuilkelder leeglaten?
Moest je daar geen UNI voor hebben? Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:09 schreef Gehrman het volgende:
Niemand de MIR airdrop geclaimed? Toch weer $220 aan gratis geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |