Het wel of niet delen moet natuurlijk iedereen zelf weten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig om een beetje te vergelijken wat mensen nou binnenharken met zoiets, maar ik zal wel gek zijn.
#heyheyheyquote:Op dinsdag 8 december 2020 13:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Nog iemand waardevolle Telegram groepen overigens?
#heyheyhey zie ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#heyheyhey
#Bitconnect
Daar haal ik mijn informatie vandaan
Oeh la laquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even vergeten dat je niet in 't Keldertje aan het posten was?
Abo nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oeh la ladat ziet er lekker uit
Nee de continu inspringende ads laten me wel eens het verkeerde knopje aanraken. En vroeger was fok op mobiel zo fijn
Komt Typisch op korte termijn terug of kunnen we het vriesvak in de schuilkelder leeglaten?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even vergeten dat je niet in 't Keldertje aan het posten was?
balls deepquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen heb alles in verge zitten
De 20k blijkt een moeilijk te nemen hobbel amice. Maar ik vrees toch op de (middel)lange termijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komt Typisch op korte termijn terug of kunnen we het vriesvak in de schuilkelder leeglaten?
Moest je daar geen UNI voor hebben? Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:09 schreef Gehrman het volgende:
Niemand de MIR airdrop geclaimed? Toch weer $220 aan gratis geld.
Klopt. Ze hebben een snapshot gemaakt van alle wallets met UNI ergens in november geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:16 schreef recursief het volgende:
[..]
Moest je daar geen UNI voor hebben? Die heb ik niet.
Mooi aantal iddquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de wallet van iemand in de RFI telegram groep. Leuk zakcentje, ik denk dat hij iets van 50k munten heeft. En met alle integraties die nog komen gaan denk ik dat het volume en dus de earnings alleen nog maar gaan stijgen.
Nu nog naar sbs, dan hebben we Henk en Ingrid ook binnenquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:59 schreef Tourniquet het volgende:
Net op tv (NPO1) reclame voor Weareblox.com
[ afbeelding ]
edit: https://nieuws.btcdirect.eu/blox-premiere/
Het was een andere dan deze, maar deze komt dus ook op tv:
Grapjasquote:Op woensdag 9 december 2020 07:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je een link? Ben wel benieuwd naar het interview
Zo krijgt de uitspraak 'helping build the BTC firm lending backoffice' toch een aparte bijsmaak.quote:
VeChain blijft ook redelijk stabielquote:Op woensdag 9 december 2020 10:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hele blockfolio is gezakt, alleen RFI staat nog vrolijk op ~$2
Ja, maar een waarde in Blockfolio kan niet negatief zijn toch?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
VeChain blijft ook redelijk stabiel![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, maar een waarde in Blockfolio kan niet negatief zijn toch?
Hehequote:Op woensdag 9 december 2020 10:18 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Netjes aan het schommelen tussen 85 en 95 satjes
Je zei "bijsmaak" hehequote:Op woensdag 9 december 2020 09:36 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zo krijgt de uitspraak 'helping build the BTC firm lending backoffice' toch een aparte bijsmaak.
-10% ?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
VeChain blijft ook redelijk stabiel![]()
is maar net naar welke tijdsspanne je kijkt, tov gisteren op -1% en over een week bekeken staan ze op +10%quote:
Mja, VeChain was er zoals altijd laat bij gisteren, steeg net voor dip en daalde toen weer net zo hard terug, dus bijna zelfde niveau als 2 dagen geleden en nog steeds een beetje hoger dan een week geleden, in cryptotermen is dat toch redelijk stabielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |