Haha, dat kan echt niet. Ook mooi hoe die Engelsen na acht seconden (lol) 1-0 achterkomen tegen San Marino op 1:15.20.quote:Op dinsdag 8 december 2020 09:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Engelsen waren ZIEDEND.
Do I Not Like That .... The Final Chapter - Graham Taylor The Impossible Job - England - Documentary
Koeman die een doorgebroken speler neerhaalt en geel krijgt. Vervolgens maakt hij de 1-0. (lol) (vanaf 01:09:15)
Deze landen zouden anders allemaal 2 interlands minder spelen dan alle landen uit groep F t/m J. Niet dat dat betekent dat dit geen overbodige wedstrijden zijn overigens.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef Kriegel het volgende:
Hahaha, leuk, nog twee loze potjes op de agenda voor iedere ploeg! Geeft niet, ruimte zat!
Ja, hoe voller de kalender, hoe minder de kwaliteit op het WK.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:28 schreef Kriegel het volgende:
Hahaha, leuk, nog twee loze potjes op de agenda voor iedere ploeg! Geeft niet, ruimte zat!
Met wat geluk hebben ze dan nog geen publiek daar, of maar een klein deel vol, dat scheelt al ongeveer de helft.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Start met de op papier lastigste wedstrijd.
Die wedstrijd spelen we gelukkig drie dagen voor het eind van de reeks, dus indien nodig zullen ze in elk geval scherp genoeg zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:38 schreef hvan het volgende:
Moet normaal gesproken makkelijk te doen zijn. Ben al lang blij dat we Zwitserland niet geloot hebben, gevaarlijke ploeg altijd. Montenegro uit lijkt me overigens typisch zo'n 0-0 wedstrijd en die 2 verliespunten komen we natuurlijk net weer te kort op het eind![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:34 schreef Idisrom het volgende:
Eigenlijk moeten we ook Gibraltar boycotten als onrechtmatig stukje Brits koninkrijk. Het hoort gewoon bij Spanje.
Marokko. Net als Ceuta,de Canarische Berber eilanden en Melillaquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:34 schreef Idisrom het volgende:
Eigenlijk moeten we ook Gibraltar boycotten als onrechtmatig stukje Brits koninkrijk. Het hoort gewoon bij Spanje.
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ondermijning van Hout Heghorst.
Zou ik me wel voor kunnen stellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:45 schreef Durmada het volgende:
Wout moet er onderhand toch helemaal klaar mee zijn?
Laat Babel gewoon thuis.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Wat een fucking grap.
Wat moet Weghorst nog meer doen? Ik hoop dat 'ie er nog 10 inschiet in de laatste 9 competitieduels.
Lekker Luuk de Jong laten opdraven, die is namelijk echt fantastisch bezig bij Sevilla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |