Nou ja, wel een livestream. Het irritante is vooral dat de livestreams daar niet terug te kijken zijn. Op fatsoenlijke plekken kan dat wel, zoals YouTube, de PLAYER en nog wel meer van dat soort 'diensten'.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
De immer irritante NOS die overal rechten voor koopt en er niets mee doet
Nou ja, ik vraag mij gewoon altijd af waarom pleur je zoiets dan niet gewoon op NPO 1 Extra, NPO 2 Extra, NPO Nieuws, NPO Politiekquote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, wel een livestream. Het irritante is vooral dat de livestreams daar niet terug te kijken zijn. Op fatsoenlijke plekken kan dat wel, zoals YouTube, de PLAYER en nog wel meer van dat soort 'diensten'.
Maar waarom is dat nodig? Minder strenge limieten zorgt juist voor meer mensen die serieus voor de marathon gaan trainen en tilt het hele veld naar een hoger niveau. Volgende keer gewoon het Amerikaanse systeem met een soepele limiet en trials!quote:Op zondag 18 april 2021 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat de limiet volgende keer toch wat scherper gaat staan, gezien de in de breedte gigantisch verbeterde tijden van de laatste twee jaar (ra ra hoe kant dat).
Ik bedoel ook niet dat het nodig is, maar dat ik zou verwachten dat het IOC/World Athletics de eisen wat bij zou stellen. Dat doen ze volgens mij wel in meer sporten als het niveau in de breedte omhoog gaat.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom is dat nodig? Minder strenge limieten zorgt juist voor meer mensen die serieus voor de marathon gaan trainen en tilt het hele veld naar een hoger niveau. Volgende keer gewoon het Amerikaanse systeem met een soepele limiet en trials!
En de mannen dan de tornados?quote:
Als ik het goed begrepen heb:quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:33 schreef Max23 het volgende:
Hoe vullen ze de OS deelnemers aan als de finalisten zich al geplaatst hebben?
Kijken ze dan na de tijden van de nummer 9 etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |