Jammer dat je hun start niet ziet, benieuwd of ze wel op de goede plek stondenquote:Op zondag 11 april 2021 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://streamable.com/g2gxa1
Vanuit baan 1 ook nog
quote:Op zondag 11 april 2021 17:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat je hun start niet ziet, benieuwd of ze wel op de goede plek stonden
Er schort wel wat aan de live verslaggeving imo. Slechte camerabeelden, geen splittijden in beeld...de commentatoren hebben er ook last van.quote:Op zondag 18 april 2021 08:43 schreef DeeBee het volgende:
We zijn live op Ziggo met de NN Mission Marathon op Twente Airport.
Splits op: https://nnmission.r.mikat(...)ard&pidp=results_nav
De commentatoren lijken de site met live timing nog niet hebben gevonden.quote:Op zondag 18 april 2021 09:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Er schort wel wat aan de live verslaggeving imo. Slechte camerabeelden, geen splittijden in beeld...de commentatoren hebben er ook last van.
Maase had het over een twitterfeedquote:Op zondag 18 april 2021 09:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De commentatoren lijken de site met live timing nog niet hebben gevonden.
Er zijn nog wel marathons in mei, maar dan is de kans op een goed resultaat in Tokyo minder groot. En deze renners zullen nog niet hersteld zijn in mei.quote:Op zondag 18 april 2021 09:27 schreef heywoodu het volgende:
Zijn er na vandaag nog realistische kansen voor lopers om zich te plaatsen of is dit het?
Er komen nog wel kansen geloof ik, vergelijkbare wedstrijden voor eind mei (wel kleinschaliger). O.a. Koreman had het over een herkansing nog geloof ik...quote:Op zondag 18 april 2021 09:27 schreef heywoodu het volgende:
Zijn er na vandaag nog realistische kansen voor lopers om zich te plaatsen of is dit het?
quote:
Ja verdomme, kon het niet meer aanquote:Op zondag 18 april 2021 09:55 schreef Max23 het volgende:
Ai, Frank moet de andere Nederlanders laten gaan
Terwijl hij al gestopt wasquote:Op zondag 18 april 2021 10:24 schreef heywoodu het volgende:
Butter gaat het verdorie weer spannend maken.
Ik hoop absoluut dat hij het haalt, maar ik zie het wel gebeuren dat hij zo twee seconden achter de tijd van Van Nunen eindigt ofzo.quote:Op zondag 18 april 2021 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terwijl hij al gestopt wasHeel interview in krant.
Maar goed, als ie het haalt dan is ie gewoon beter.
En die is nu 3e in de race to Tokyo?quote:Op zondag 18 april 2021 10:39 schreef heywoodu het volgende:
Butter's voorspelling:
[ afbeelding ]
Van Nunen: 2:10.16
Kom op...
Ja.quote:
Wel erg zuur, had het hem wel gegund.quote:Op zondag 18 april 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Dit keer op dertien seconden de Spelen missen, normaliter
Ik ga er wel vanuit dat de limiet volgende keer toch wat scherper gaat staan, gezien de in de breedte gigantisch verbeterde tijden van de laatste twee jaar (ra ra hoe kant datquote:Op zondag 18 april 2021 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap dat er opeens zoveel mannen zijn die zo dicht bij elkaar zitten
Echte onzin als je inderdaad sowieso maar max. 3 plekken kan vullen.quote:Op zondag 18 april 2021 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Van der Meijden loopt exact de daadwerkelijke limiet, maar NOC*NSF's onzin naait weer eens iemand
Ach, mochten we ooit kinderen hebben die aan topsport gaan doen (met name een sneeuwsport), dan maakt NOC*NSF het wel makkelijk om te bepalen of ze voor Nederland of Braziliė uit gaan komenquote:Op zondag 18 april 2021 11:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Echte onzin als je inderdaad sowieso maar max. 3 plekken kan vullen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Vanavond en morgenavond de World Relays. De rechten in Nederland liggen helaas bij de NOS, dus dat wordt hooguit een stream op de site en sowieso geen fatsoenlijke mogelijkheid om het terug/later te kijken
https://www.worldathletic(...)/silesia21/timetable
Klopt, maar dan moet je wel even doen alsof je niet in Nederland of één van onderstaande gebieden bentquote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Atletiekunie zegt ook dat het op YouTube te zien is.
Nou ja, wel een livestream. Het irritante is vooral dat de livestreams daar niet terug te kijken zijn. Op fatsoenlijke plekken kan dat wel, zoals YouTube, de PLAYER en nog wel meer van dat soort 'diensten'.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
De immer irritante NOS die overal rechten voor koopt en er niets mee doet
Nou ja, ik vraag mij gewoon altijd af waarom pleur je zoiets dan niet gewoon op NPO 1 Extra, NPO 2 Extra, NPO Nieuws, NPO Politiekquote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, wel een livestream. Het irritante is vooral dat de livestreams daar niet terug te kijken zijn. Op fatsoenlijke plekken kan dat wel, zoals YouTube, de PLAYER en nog wel meer van dat soort 'diensten'.
Maar waarom is dat nodig? Minder strenge limieten zorgt juist voor meer mensen die serieus voor de marathon gaan trainen en tilt het hele veld naar een hoger niveau. Volgende keer gewoon het Amerikaanse systeem met een soepele limiet en trials!quote:Op zondag 18 april 2021 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat de limiet volgende keer toch wat scherper gaat staan, gezien de in de breedte gigantisch verbeterde tijden van de laatste twee jaar (ra ra hoe kant dat).
Ik bedoel ook niet dat het nodig is, maar dat ik zou verwachten dat het IOC/World Athletics de eisen wat bij zou stellen. Dat doen ze volgens mij wel in meer sporten als het niveau in de breedte omhoog gaat.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar waarom is dat nodig? Minder strenge limieten zorgt juist voor meer mensen die serieus voor de marathon gaan trainen en tilt het hele veld naar een hoger niveau. Volgende keer gewoon het Amerikaanse systeem met een soepele limiet en trials!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |