Wat ze nu ook bij FOX zeggen. AZ kan het gewoon niet verkroppen dat hij naar Feyenoord gaatquote:Op zondag 6 december 2020 14:15 schreef Maastoren het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)oeilijke-beslissing/
Idd. Zelf roepen ze al dat ze een topclub zijn. Er is geen too 3 maar een top 4.quote:Op zondag 6 december 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ze nu ook bij FOX zeggen. AZ kan het gewoon niet verkroppen dat hij naar Feyenoord gaat
quote:Huiberts negeerde Arnesen: ''Geen behoefte aan lulverhaal''
De gesprekken met Feyenoord zijn Arne Slot bij AZ niet in dank afgenomen. Toen technisch directeur Max Huiberts en algemeen directeur Robert Eenhoorn lucht kregen van de situatie, grepen zij hard in en werd Slot per direct ontslagen. Ook de handelswijze van Feyenoord wordt door Huiberts flink bekritiseerd.
Zo meldt De Telegraaf dat Frank Arnesen vrijdagavond nog heeft geprobeerd contact op te nemen met Huiberts. "Ik ben door mijn collega vrijdagavond laat op de hoogte gebracht", vertelde hij aan de krant. "Hij heeft mij geprobeerd te bellen. Ik had geen behoefte om hem te spreken. Als je het nieuws eerst van de media moet vernemen en je krijgt vervolgens nog iemand aan de telefoon die waarschijnlijk een lulverhaal gaat ophangen... Daar had ik niet zo'n behoefte aan."
Huiberts vraagt zich af of Feyenoord bewust achter de rug van AZ om achter Slot aan ging. "Laat ik zo zeggen: ik loop lang genoeg mee in deze wereld om te weten dat sommige dingen niet helemaal gaan zoals ze zouden moeten gaan. Ik probeer het zelf altijd goed te doen en mijn collega's netjes te informeren. Maar goed, misschien waren zij ook wel verrast dat zaken bij hun niet allemaal binnenskamers kunnen blijven."
Normale handelswijze van zo'n tokkieclub.quote:
En dan neem je de telefoon niet meer op? Wat win je daar bij? Dat is gewoon ronduit dom in zon klein wereldje, altijd in gesprek blijven.quote:Op zondag 6 december 2020 16:04 schreef Kriegel het volgende:
Is toch ook niet chique van Feyenoord? Snap het ergens wel dat je daar dan even niet op zit te wachten.
Feyenoord heeft een nieuwe trainer nodig, Slot heeft een aflopend contract. In welke wereld is dat niet chiquequote:Op zondag 6 december 2020 16:04 schreef Kriegel het volgende:
Is toch ook niet chique van Feyenoord? Snap het ergens wel dat je daar dan even niet op zit te wachten.
Dat is ook weer waar. AZ wint hier sowieso niets bij, meerdere van de impulsieve beslissingen van de afgelopen dagen kunnen straks slecht voor je uitpakken.quote:Op zondag 6 december 2020 16:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan neem je de telefoon niet meer op? Wat win je daar bij? Dat is gewoon ronduit dom in zon klein wereldje, altijd in gesprek blijven.
Ze moeten zich gewoon bij AZ melden voor ze in gesprek gaan, want daar staat hij nog altijd onder contract. Dat is fatsoenlijk. Dit soort schimmig gedoe staat niemand goed.quote:Op zondag 6 december 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een nieuwe trainer nodig, Slot heeft een aflopend contract. In welke wereld is dat niet chique
Jij meldt je werkgever ook precies hoe wat en bij wie je solliciteert? AZ wist dat meerdere clubs concreet waren he.quote:Op zondag 6 december 2020 16:09 schreef Kriegel het volgende:
Ze moeten zich gewoon bij AZ melden voor ze in gesprek gaan, want daar staat hij nog altijd onder contract. Dat is fatsoenlijk. Dit soort schimmig gedoe staat niemand goed.
Feyenoord hoefde nooit met AZ in gesprek aangezien hij daar na dit seizoen niet meer onder contract staat.quote:Op zondag 6 december 2020 16:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. AZ wint hier sowieso niets bij, meerdere van de impulsieve beslissingen van de afgelopen dagen kunnen straks slecht voor je uitpakken.
[..]
Ze moeten zich gewoon bij AZ melden voor ze in gesprek gaan, want daar staat hij nog altijd onder contract. Dat is fatsoenlijk. Dit soort schimmig gedoe staat niemand goed.
Zo snel al handelen nadat Dick Advokaat eerder deze week aangaf te zullen gaan stoppen?quote:Op zondag 6 december 2020 16:04 schreef Kriegel het volgende:
Stel dat Slot het wel had gemeld, dan had AZ waarschijnlijk ook zielig gereageerd. Dus ergens begrijp ik wel dat ze het stil wilden houden.quote:Op zondag 6 december 2020 16:04 schreef Kriegel het volgende:
Eind september heeft AZ hem een aanbieding gedaan, half november aan Slot gevraagd wat hij wil en toen gaf hij aan dat hij niet ging verlengen.quote:Op zondag 6 december 2020 18:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zo snel al handelen nadat Dick Advokaat eerder deze week aangaf te zullen gaan stoppen?
Misschien was hij toen al bezig met Feyenoord. Het is ook weer geen trainer met zoveel status, dat het logisch is om niet bij AZ te willen verlengen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef Caland het volgende:
Ook ergens wel gek dat Slot niet meteen op die aanbieding van AZ is ingegaan, betalen ze daar zo weinig?
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Feyenoord hem in september al benaderd heeft. Denk eerder dat Raiola na dat aanbod de markt wat is gaan verkennen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien was hij toen al bezig met Feyenoord. Het is ook weer geen trainer met zoveel status, dat het logisch is om niet bij AZ te willen verlengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |