quote:AZ stuurt Arne Slot per direct weg
AZ heeft trainer Arne Slot per direct uit zijn functie ontheven. De trainer zit zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen al niet meer op de bank bij de Alkmaarders.
Sportredactie 05-12-20, 10:41 Laatste update: 10:46
Door Mikos Gouka en Nik Kok
Arnesen zet zinnen op Slot als opvolger Advocaat
De clubleiding moet het besluit nog toelichten, maar het heeft er alle schijn van dat de top van AZ zeer verbolgen is dat Slot in verregaande onderhandeling is met Feyenoord. De trainer zou de leiding van AZ niet op de hoogte hebben gebracht. De Rotterdammers hopen snel tot een officieel akkoord komen met Slot. De trainer was vanochtend nog niet voor commentaar bereikbaar.
Meer op: https://www.telegraaf.nl/(...)ij-az-een-harde-klapquote:Arne Slot reageert op ontslag bij AZ: 'Een harde klap'
ALKMAAR - Trainer Arne Slot heeft gereageerd op zijn plotselinge ontslag bij AZ. ,,Dat is een harde klap."
Hij vervolgt: ,,Ik heb vanochtend kennis genomen van het feit dat AZ mijn aflopende contract per direct wil ontbinden. Dat een seizoen, waarin we zowel nationaal als ook internationaal nog op alle fronten actief zijn, hiermee voor mij eindigt is een harde klap."
Wel wil hij mensen bedanken. ,,Ik kijk terug op een geweldige periode bij AZ en ben de medewerkers, staf en spelers meer dan dankbaar voor de mooie en intense periode die we samen beleefd hebben."
Zeker waar. Voor de supporters voelt het als wraak en Eenhoorn en Huiberts zijn niet zo kortzichtig.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:36 schreef marsan het volgende: [..] Je zou je kunnen afvragen of wraak de juiste motivatie is bij het nemen van grote beslissingen
Fan blijf ik wel hoor, maar hij gaat toch niet naar Ajax ?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:41 schreef Caland het volgende:
Dit topic kan later dienen als het Arne Slot fantopic
Die aandacht verdient hij wel nu hij eindelijk bij een grote club gaat werken.
Ik zal tzt de naamswijziging aanvragen bij forum moderator @:onlogisch , maakt die jongen zich ook eens nuttig hier.
Zo overduidelijk en dan toch happenquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Fan blijf ik wel hoor, maar hij gaat toch niet naar Ajax ?
Aad heeft zelf nog nooit een afkoopsom aangenomen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:54 schreef De_Kraam het volgende:
Als Aad zegt dat het een goede beslissing is van AZ ben ik genoodzaakt mijn mening bij te stellen.
Erg professionele keuze van het sympathieke AZ om vuile klootzak Slot midden in een training van het veld af te sturen.
Aad de Mos bestaat nietquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Aad heeft zelf nog nooit een afkoopsom aangenomen.
Vind ik zeker, schijtlollig doen hoort blijkbaar in het takenpakket. Is verder prima hoor, maar dan kan je net zo goed een mikeytt FA maken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat blijf je maar herhalen. Dat schijn je heel relevant te vinden.
Ik zal voortaan humor verbieden wanneer een onderwerp gevoelig ligt bij jou.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vind ik zeker, schijtlollig doen hoort blijkbaar in het takenpakket. Is verder prima hoor, maar dan kan je net zo goed een mikeytt FA maken.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal voortaan humor verbieden wanneer een onderwerp gevoelig ligt bij jou.
Als de immer betrouwbare Raiola dat zegt geloof ik dat blind.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Volgens Raiola hebben ze vorige maand aangeven dat ze niet gaan verlengen bij AZ. Contract liep toch tot juli ‘21
Hoezo weinig eer? Grote kans dat je nog Europees speelt na de winterstop, nog in de beker en met alle toppers in de competitie kan je nog makkelijk meedoen om de bovenste plekken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Jansen het seizoen af laten maken omdat hij het spelletje van Slot kent en dat ook op eenzelfde manier kan uitvoeren. Dit seizoen valt er sowieso weinig eer meer te behalen en dan kan Jonk na dit seizoen op een rustig moment instromen.
Ik gok wel dat de zaakwaarnemer van Slot dat soort dingen weet inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de immer betrouwbare Raiola dat zegt geloof ik dat blind.
Dan is de beslissing van AZ helemaal onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Volgens Raiola hebben ze vorige maand aangeven dat ze niet gaan verlengen bij AZ. Contract liep toch tot juli ‘21
Dan is het helemaal onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Leuke act.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Advocaat kan beter ook opstappen voor Slot en ONGESLAGEN zijn carriere beëindigen.
Dan heeft AZ toch enigszins uit rancune gehandeld, wat het ontslag overigens niet onterecht maakt. Het blijft een directe concurrent waarin slot inzichten heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Als er nog een land komt is Dickie meteen weg hoorquote:Op zaterdag 5 december 2020 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Advocaat kan beter ook opstappen voor Slot en ONGESLAGEN zijn carriere beëindigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |