Dus jij gaat blind uit van de uitspraken van iemand die net is ontslagen door zijn werkgever?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Aangaande mijn toekomst kan ik enkel aangeven dat AZ op de hoogte was van het feit dat ik mijn aflopende contract niet zou gaan verlengen en dat er concrete interesse van meerdere clubs is.
Doe eens een gokje?
Ik snap ook niet waarom ze zichzelf nu ineens als topclub zienquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Precies. Ze zijn weer met de neus op de feiten gedrukt.
Ze kunnen nog zo hard van alles roepen. De top 3 blijft een maatje groter.
Jij gaat liever uit van je eigen gevoel?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus jij gaat blind uit van de uitspraken van iemand die net is ontslagen door zijn werkgever?
Eenhoorn is toevallig een Feyenoord-fan, maar probeer het vooral opnieuw.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:24 schreef GGMM het volgende:
Waar vooral de pijn ligt denk ik is dat die directeur dacht dat AZ nu net zo'n mooie leuke aantrekkelijke club zou zijn als Feyenoord en dat dit objectief gezien niet het geval is.
Moet je nagaan. Zelfs de directeur is voor een andere club.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Eenhoorn is toevallig een Feyenoord-fan, maar probeer het vooral opnieuw.
Ik ga nergens van uit, maar ik oordeel niet gelijk op basis van de uitspraken van iemand die wellicht rancuneus zou zijn omdat hij ontslagen is. Is dat zo gek ?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Jij gaat liever uit van je eigen gevoel?
Heeft az al verteld dat t onzin is?
Joh, als jij je hoofd even uit de reet van Huiberts en Eenhoorn haalt kun je misschien toch nog wat zinnigs bijdragen, in plaats van denken dat alles wat niet in je straatje past niet waar is. Als dit niet waar is mogen ze het ontkrachten, dat heb ik nog niet gezien in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus jij gaat blind uit van de uitspraken van iemand die net is ontslagen door zijn werkgever?
En zelfs hij vindt het een jodenstreek, kun je nagaan inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Zelfs de directeur is voor een andere club.
En AZ is niet rancuneus?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ga nergens van uit, maar ik oordeel niet gelijk op basis van de uitspraken van iemand die wellicht rancuneus zou zijn omdat hij ontslagen is. Is dat zo gek ?
Ik had het over Huiberts.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Eenhoorn is toevallig een Feyenoord-fan, maar probeer het vooral opnieuw.
Dus als ze het ontkrachten ga je daar ook blind van uit? Misschien wordt het tijd voor een eigen mening.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh, als jij je hoofd even uit de reet van Huiberts en Eenhoorn haalt kun je misschien toch nog wat zinnigs bijdragen, in plaats van denken dat alles wat niet in je straatje past niet waar is. Als dit niet waar is mogen ze het ontkrachten, dat heb ik nog niet gezien in ieder geval.
Ik vraag me af wie er in deze kwestie precies rancuneus is. De trainer of de club die de trainer van het trainingsveld haalt om hem te ontslaan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ga nergens van uit, maar ik oordeel niet gelijk op basis van de uitspraken van iemand die wellicht rancuneus zou zijn omdat hij ontslagen is. Is dat zo gek ?
Dat blijf ik raar vinden ja. Alsof die gasten echt ziedend waren. Lekker professioneel allemaal.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er in deze kwestie precies rancuneus is. De trainer of de club die de trainer van het trainingsveld haalt om hem te ontslaan.
Tuurlijk wel, maar is dat zo gek? Als er een mes in je rug wordt gestoken, vind ik het niet gek dat je wraak neemt.quote:
Nee natuurlijk niet, doe niet zo stompzinnig. Eigen mening?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus als ze het ontkrachten ga je daar ook blind van uit? Misschien wordt het tijd voor een eigen mening.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een eigen mening.
Het is vooral heel erg zielig.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar is dat zo gek? Als er een mes in je rug wordt gestoken, vind ik het niet gek dat je wraak neemt.
Heeft dat met rancune te maken of met zo snel mogelijk handelen? Waarom zou je een trainer die je gaat ontslaan de wedstrijdtraining laten leiden?quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er in deze kwestie precies rancuneus is. De trainer of de club die de trainer van het trainingsveld haalt om hem te ontslaan.
Om enigszins professioneel over te komen? Die spelers zullen ook wel gedacht hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heeft dat met rancune te maken of met zo snel mogelijk handelen? Waarom zou je een trainer die je gaat ontslaan de wedstrijdtraining laten leiden?
Ik denk dat ze Jansen het seizoen af laten maken omdat hij het spelletje van Slot kent en dat ook op eenzelfde manier kan uitvoeren. Dit seizoen valt er sowieso weinig eer meer te behalen en dan kan Jonk na dit seizoen op een rustig moment instromen. Of niet, als Pascal het gewoon onder controle heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ergens snap ik wel dat AZ die Slot eruit heeft gegooid als het zo penibel kan zijn als je moet concurreren met een club waar je dan naartoe gaat.
Wel bijzonder dat ze niet meteen een Wim Jonk pakken of in elk geval die interim er alleen tot de winter zetten om dan een nieuwe trainer aan te stellen.
Nee iemand van het veld sturen komt lekker over op een spelersgroep. Of denk je dat de voorbereiding op morgen echt compleet anders was gelopen als ze dat niet hadden gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heeft dat met rancune te maken of met zo snel mogelijk handelen? Waarom zou je een trainer die je gaat ontslaan de wedstrijdtraining laten leiden?
Dat zeg ik niet, ze hebben goed spelersmateriaal dus dat zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je doet net dat AZ zonder Slot niks meer voor elkaar kan krijgen.
Tuurlijk is het raar dat een trainer zomaar ontslagen wordt, net als dat het raar is dat een trainer in een cruciale week met een directe concurrent gaat onderhandelen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om enigszins professioneel over te komen? Die spelers zullen ook wel gedacht hebben.
Nou ja, dat bleek dus al uit de eerste reactie.
Je zou je kunnen afvragen of wraak de juiste motivatie is bij het nemen van grote beslissingenquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar is dat zo gek? Als er een mes in je rug wordt gestoken, vind ik het niet gek dat je wraak neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |