Ervaar jij al die dingen als doodnormaal?quote:Op zondag 6 december 2020 11:36 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Is niet relevant. Het gaat er om dat wat we een jaar geleden niet konden voorstellen nu doodnormaal vinden.
En wat normaal was als verwerpelijk wordt weggezet.
Vreemd eigenlijk, want je zou van de verzuurde calvinisten met een verbodsfetisj, die de coronamaatregelen bedenken, juist verwachten dat ze het gristelijke kerstfeest hoog in het vaandel zouden hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 12:08 schreef Fred het volgende:
[..]
Juist een zegen toch? Stom gedoe ieder jaar dat je je verplicht vol moet vreten bij een verplicht diner, waarbij je ook nog eens verplicht aardig moet doen tegen iedereen.
De toeslagenaffaire nu al vergeten? Asscher en Wiebes wel.quote:Op zondag 6 december 2020 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, wat weten wij nou van leven in een dictatuur. Wees blij dat we in Nederland mogen leven.
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De toeslagenaffaire nu al vergeten? Asscher en Wiebes wel.
quote:Op zondag 6 december 2020 12:06 schreef -XOR- het volgende:
Wat een oneindig vertrouwen in de goedheid van onze overheid. Een overheid die de laatste tijd regelmatig heeft laten zien dictatoriale trekjes te hebben die je niet zou verwachten.
Of met een dictatuur wat dat betreft.quote:Op zondag 6 december 2020 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
De SGP heeft toch maar een zeteltje of 2-3 in de kamer?quote:Op zondag 6 december 2020 12:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vreemd eigenlijk, want je zou van de verzuurde calvinisten met een verbodsfetisj, die de coronamaatregelen bedenken, juist verwachten dat ze het gristelijke kerstfeest hoog in het vaandel zouden hebben.
quote:Op zondag 6 december 2020 12:06 schreef -XOR- het volgende:
Wat een oneindig vertrouwen in de goedheid van onze overheid. Een overheid die de laatste tijd regelmatig heeft laten zien dictatoriale trekjes te hebben die je niet zou verwachten.
Een democratie valt of staat bij de waakzaamheid van de burger, maar die is bewust in slaap gesukkeld.quote:Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De toeslagenaffaire nu al vergeten? Asscher en Wiebes wel.
Je denkt dat er alleen bij de SGP sprake is van zure calvinisten met een hekel aan andermans levensvreugde?quote:Op zondag 6 december 2020 12:18 schreef Fred het volgende:
[..]
De SGP heeft toch maar een zeteltje of 2-3 in de kamer?
Dergelijke powerplay van een machtige overheid jegens haar burgers is gewoon dictatoriaal.quote:
Mensen openen hun ogen pas als het te laat is... het doet mij goed om te lezen dat veel mensen hier op FOK wel hun ogen open hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 12:06 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2020 12:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dergelijke powerplay van een machtige overheid jegens haar burgers is gewoon dictatoriaal.
dat ook Nederland, als stabiele democratie, dictatoriale randjes kan hebben en dat je daar waakzaam voor moet zijn, zeker in tijden als deze.quote:Op zondag 6 december 2020 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
quote:Op zondag 6 december 2020 12:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dergelijke powerplay van een machtige overheid jegens haar burgers is gewoon dictatoriaal.
quote:Op zondag 6 december 2020 12:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een democratie valt of staat bij de waakzaamheid van de burger, maar die is bewust in slaap gesukkeld.
Wat let je om Nederland te verlaten als je er zo tegenaan kijkt? Waar zou je heen gaan waar het wel volledig transparant en een stuk beter dan hier zou zijn?quote:Op zondag 6 december 2020 12:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat ook Nederland, als stabiele democratie, dictatoriale randjes kan hebben en dat je daar waakzaam voor moet zijn, zeker in tijden als deze.
Ja want als je er niet aan houdt ben je niet goed wijs, krijg je een boete of wordt je afgebrand.quote:Op zondag 6 december 2020 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ervaar jij al die dingen als doodnormaal?
Sterkte.quote:Op zondag 6 december 2020 12:25 schreef Noek het volgende:
Zojuist weer getest en heel soepel ging het niet in de neus. Staat een vrouw klaar om het staafje te ontvangen in het buisje, laten ze mn staafje op de grond vallen en toen moest ik gelijk nog een keer natuurlijk en ik moest ontspannen en dat lukte me gewoon niet en toen het klaar was, was mn mascara doorgelopen,.enorm teleurgesteld taaide ik gepenetreerd af en toen was het nog maar 8:10u. Echt zo'n walk of shame op een koude schemerige zondagochtend.![]()
Dacht dat het een auto testplaats was. Ook al niet zo. Beter komt dat vaccin snel want dit is niet DE leven.
quote:Op zondag 6 december 2020 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat let je om Nederland te verlaten als je er zo tegenaan kijkt? Waar zou je heen gaan waar het wel volledig transparant en een stuk beter dan hier zou zijn?
Omdat ik anderhalve meter afstand moet houden van mensen buiten mijn huishouden. Dat is toch een regel of niet? Mijn moeder valt buiten mijn huishouden. In principe gelden voor haar dus dezelfde regels als voor mijn buurman of een willekeurige persoon op straat.quote:Op zondag 6 december 2020 12:01 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Waarom mag je je moeder geen knuffel geven? Beter van niet, maar niemand stopt je hoor.
Je kan de maatregelen pas echt goed beoordelen als je weet wat een regel en wat een advies is.
Het ging om het beeld wat erover geschetst wordt en dat nu tijdelijke maatregelen zomaar permanent kunnen worden.. Nee het is nu niet het geval maar dat het zomaar kan veranderen ook. Een jaar geleden was volgens Hugo mondkapjes onzin en nu zijn ze verplicht.quote:Op zondag 6 december 2020 10:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat zijn er niet, nergens is er iets ingevoerd of permanent gemaakt in jouw voorbeelden, alleen dat er discussie over gevoerd wordt.
Je de les laten lezen door de overheidquote:Op zondag 6 december 2020 12:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Omdat ik anderhalve meter afstand moet houden van mensen buiten mijn huishouden. Dat is toch een regel of niet? Mijn moeder valt buiten mijn huishouden. In principe gelden voor haar dus dezelfde regels als voor mijn buurman of een willekeurige persoon op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |