Gefixt. Maar nou heb je hem zeker al verwerktquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een k*t opmaak voor mijn excel
Serieus 25 posts per pagina?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:34 schreef houdjemond het volgende:
MUZ / Top 2000 editie 2019 #139 Doorheenlul-epidemie
Vanaf hier![]()
quote:Heb een hekel aan twee uitspraken:
. "Vroeger was alles beter!"
. "Dat was van voor mijn tijd!"
Ik vind deze nog wel aardig, maar de meeste van dit soort nummers inderdaad niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:40 schreef Kyran het volgende:
Ik kan dus echt niks met dit soort nummers (wat Annemieke nu draait). Je bent mij na 10 seconden kwijt en dan zijn er veel mensen zo enthousiast over.
Gelukkig verschillen smaken
Die moest natuurlijk wel eerst twee gaatjes ruimer daarvoor.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:36 schreef Gretzl het volgende:
ik vond het uiteindelijk een klein beetje zielig voor Rick en heb hem in z'n laatste nacht nog een hart onder de riem gestoken
Dat smaken verschillen vind ik niet zo erg. Helaas zijn er ook heel veel mensen zonder smaak.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:40 schreef Kyran het volgende:
Ik kan dus echt niks met dit soort nummers (wat Annemieke nu draait). Je bent mij na 10 seconden kwijt en dan zijn er veel mensen zo enthousiast over.
Gelukkig verschillen smaken
Zat in de quiz en zit denk ik wel in de buurt van de 2000 dus heeft wel kans.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stem jaarlijks op Common People, ik houd hoop dat het er weer terug in komt.
details, graagquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:55 schreef peaceman het volgende:
Ik heb al stiekem een beetje gespiekt naar de platen die veel genoemd zijn en daar zitten best wat verrassingen bij.
Hoe kom je aan deze informatie?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:55 schreef peaceman het volgende:
Ik heb al stiekem een beetje gespiekt naar de platen die veel genoemd zijn en daar zitten best wat verrassingen bij.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ben druk bezig om alle hier geplaatste lijstje in excel te gieten. Jullie hebben er echter een uitdaging van gemaakt met mijn beperkte excel kwaliteiten...
een nummer ervoor, een jaartal erachter, wel of geen streepje tussen de titel en artiest
Wel van je zusje zelfquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zusje heeft ook gestemd.
Wil iemand pics van (de lijst van) mijn zusje?
Uiteraard!quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
Doen er nog mensen pakjesavond of zo?
Mijn Pippies stuiteren al een week rond. Ik ben teleurgesteld in mijn oudste die nog steeds gelooft
Ondankbare hondenquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Uiteraard!
[ afbeelding ]
Mijn kinders hebben net binnen 3 minuten hun kadootjes open gescheurd
Nightwish ja? Ja?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:55 schreef peaceman het volgende:
Mist ze niet teveel op jou lijkt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Wil iemand pics van (de lijst van) mijn zusje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |