Ja, dat is het principe van de A-lijst.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kun je verzoekjes indienen bij Annemieke?
Ja, dat is het hele idee van haar programma geloof ikquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanderlyle Crybaby Geeksquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:55 schreef Gretzl het volgende:
Annemieke heeft op m'n fave band gestemd, maar wel op een nummer dat het never nooit zal halen. Strategische stem voor Fake Empire was beter geweest![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah, ik luister nooit naar R2 in het weekend eigenlijk, maar dan ga ik maar es een poging doen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele idee van haar programma geloof ik
Eerste keer dat ik het hoorde was bij Metallicaquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ecstasy of Gold is geweldig ja!
Ik ken hem van een geschiedenis podcast, History on Fire.
Dat was best ernstigquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die ene nacht was wel legendarisch, toen we ook helemaal los liggen op twitter en Rick daar dan weer op reageerde
quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Artiest en titel op andere regel, geen streepjes, jaartallen...
Peaceman moet aan de beademing
quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een k*t opmaak voor mijn excel
Kap eens met dat gequote van zulke posts, ik scroll me een ongeluk op mobielquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stem dan ook even op Buurman. God, Ik en Marjon bijvoorbeeld.
Ja, vanavond met schoonouders, schoonzusje + aanhang. Wel via Zoomquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
Doen er nog mensen pakjesavond of zo?
Mijn Pippies stuiteren al een week rond. Ik ben teleurgesteld in mijn oudste die nog steeds gelooft
Op zaterdag 5 december 2020 14:55 schreef Gretzl het volgende:
Geen kinderen hier en sinds kort ook geen schoonfamilie meer. Maar ga bij een vriendin langs. We hadden geld over van een afgelaste theatervoorstelling dus daar laten we een decadent 4 gangenmenu van komen en ik heb een gedicht geschreven en wat cadeaus.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn Pippies stuiteren al een week rond. Ik ben teleurgesteld in mijn oudste die nog steeds gelooft
We zaten wel voor het eerst met iedereen in dit topic op één lijnquote:
Ik ga het dit jaar wel missen hoor. Al is zijn vervangen nou ook niet alles, dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We zaten wel voor het eerst met iedereen in dit topic op één lijn
Nope, nogsteeds geen kleine HJM's hier.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
We vinden wel iets om collectief op te zeurenquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar wel missen hoor. Al is zijn vervangen nou ook niet alles, dus ben benieuwd
Geloof 20 tweets in 5 minuten met allemaal de strekking "houd je bek door de nummers heen, bolle rups".quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:21 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, ben Rick helemaal vergeten. Wat was dat ookalweer met die tweet?
Kans is aannemelijk, in deze uiterst vrouwvriendelijke tijden!quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Misschien eindelijk eens Panama in de lijst
Dat was me helemaal ontgaanquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geloof 20 tweets in 5 minuten met allemaal de strekking "houd je bek door de nummers heen, bolle rups".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |