Best een aannemelijk antwoord. Maar moet je overal een audiopreview bij plaatsen dan? Heb ik werkelijk 0 keer gebruiktquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef JopJopJop het volgende:
Ik had net de top 2000 pagina op Facebook een berichtje gestuurd met de vraag wat de reden is van de relatief kleine voorgeselecteerde lijst. Ik kreeg antwoord dat dit vooral te maken heeft dat ze niet alle nummers kunnen aanbieden met een audiopreview en een albumhoes.
Een enorm flauwekul argument. Hiervoor zou je met gemak vrijwilligers kunnen krijgen die ze hierbij willen helpen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef JopJopJop het volgende:
Ik had net de top 2000 pagina op Facebook een berichtje gestuurd met de vraag wat de reden is van de relatief kleine voorgeselecteerde lijst. Ik kreeg antwoord dat dit vooral te maken heeft dat ze niet alle nummers kunnen aanbieden met een audiopreview en een albumhoes.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:53 schreef peaceman het volgende:
Het lijstje van Lennon (11).
Duncan Browne - The Wild Places
Wees niet bang, die heb ik er voor je ingezet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben gewoon helemaal Dire Straits vergeten![]()
![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Is in 2005 wel gebeurd, herinner ik me nog. Toen kon iedereen aanvullingen insturen. Maar toen kwam er echt allerlei prut in. Zoals Addy met Putje in, Putje Uit. Allemaal verkeerd gespelde namen etc. Onmogelijk te controleren in een tijd dat er nog geen Spotify of Youtube was.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar goed, mijn smaak ligt van snoeiharde metalcore tot jazz, blues, grunge en poprock en alles er tussen ongeveerhet lijkt me onmogelijk om voor 17 miljoen mensen dingen toe te gaan voegen waar zij op willen stemmen
Oh maar die komen er toch wel inquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Ik heb hier weinig mee, maar eigenlijk hoort er wel een Friestalig lied in de lijst. T Het Nog Nooit Zo Donker West en Friestalige muziek kan ik ook veel beter hebben dan die dialectzooi uit Limburgquote:
Ik draag aan: Do Fries Go With That Shake? van George Clinton.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
eigenlijk hoort er wel een Friestalig lied in de lijst.
Wer Bisto van Twarres staat erin.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb hier weinig mee, maar eigenlijk hoort er wel een Friestalig lied in de lijst. T Het Nog Nooit Zo Donker West en Friestalige muziek kan ik ook veel beter hebben dan die dialectzooi uit Limburg
Wat mij betreft is die beter dan In Nije Dei, maar als Fries moet ik zeggen dat De Kast toch wel een stuk iconischer is.quote:Op zondag 6 december 2020 00:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wer Bisto van Twarres staat erin.
De Kast is wel episch ja. Zoveel beter dan al die dialectmuziek. En ik ben niet eens Fries.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb hier weinig mee, maar eigenlijk hoort er wel een Friestalig lied in de lijst. T Het Nog Nooit Zo Donker West en Friestalige muziek kan ik ook veel beter hebben dan die dialectzooi uit Limburg
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Die Top 4000 voelt voor mij als een enorm bedacht slap aftreksel om op de Top 2000 mee te kunnen liften, ik zag er zelfs een quiz op SBS6 over voorbij komen... dan ben je wel af hoorquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:49 schreef tompsv18 het volgende:
Luisteren jullie ook naar de Top 4000 van Radio 10 in aanloop naar de Top 2000? Toch ook wel een vermakelijke lijst om alvast een beetje in de stemming te komen, vind ik.
Dat was niet best idd. Kan Dhr Ekdom als DJ(lees: radiopresentator) wel waarderen maar dit was net niks.quote:Op zondag 6 december 2020 01:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Top 4000 voelt voor mij als een enorm bedacht slap aftreksel om op de Top 2000 mee te kunnen liften, ik zag er zelfs een quiz op SBS6 over voorbij komen... dan ben je wel af hoor
Ook daar stond ie niet in.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar is de Evergreen lijst van Radio 5 voor uitgevonden
Ja, zulke eenheidsworst vergeet je snelquote:
Ik hoor 10x liever Rowwen Hèze dan dat gebrabbel uit Groningen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |