Ik volg ze niet bepaald op de voet, maar ik dacht laat ik eens googelen wat daar nu precies voor volk zit. Blijf het wonderlijk vinden dat technisch toch vrij intelligente mensen er zulke waanideeën op na kunnen houden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je verwacht iets anders van de Wodan boys?
Hey, ik krijg net een mail binnen dat er een ALV komt?quote:
quote:Dan nu: aan de slag! Samen met Olaf Ephraim zal ik zo spoedig mogelijk een ALV organiseren, waarop een nieuw bestuur wordt voorgedragen, een nieuwe kieslijst en een prachtig verkiezingsprogramma.
Hoe doe ik dat, als lid?quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
Almekinders is die Overijsselse dissident die gisteren geroyeerd werd.
[ twitter ]
Ik denk dat de kwestie Hiddema toegedekt wordt op de ALV en in het algemeen door partijleden.
Jansen en Baudet hebben er het meest belang bij, als het waar is dat Freek Jansen kamerlid Hiddema belazerd heeft met die anti-semitische stagiaire.
Op de ALV ? Niet.... Het bestuur olv Baudet bepaalt de agendaquote:
Ik heb juist volstrekt niets met de conservatieve lijn die de VVD uit meent te moeten dragen. Niet op het vlak van immigratie, niet op het vlak van privacy en niet op het vlak van "law and order".quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:35 schreef Klopkoek het volgende:
FvD is weg, maar de invloed blijft.
[ twitter ]
@:nostra vindt dit top.
Maar geldzucht en de ladder slopen overtreft alle principes.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik heb juist volstrekt niets met de conservatieve lijn die de VVD uit meent te moeten dragen. Niet op het vlak van immigratie, niet op het vlak van privacy en niet op het vlak van "law and order".
Bente lijkt de rol van Dijkhoff te hebben overgenomen met het tevreden stellen van die rechterflank, maar da's niet mijn cup of tea verder.
Terecht vraag hoor. Ik heb er niet zo'n moeite mee, met die 25 euro.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
hoe voelt het nou om fascisme te sponsoren?
Ik heb ooit voor een vriend (ook politicoloog) een roman van Baudet gekocht. Toen was ik ook in dubio of ik een fastistisch regime aan het steunen was of dat ik hem juist een exit gaf voor als de Horden bij hem voor de deur staan.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
hoe voelt het nou om fascisme te sponsoren?
Nee. Ben net lid geworden. Om Thierry weg te stemmen.quote:
Ach, ik ben wel vaker lid geweest van partijen als er een ledenstemming aan kwam.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje raar om lid te worden van een politieke partij waar je een bloedhekel aan hebt hoor
Hoe maakt dat het minder raar?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel vaker lid geweest van partijen als er een ledenstemming aan kwam.
Dat is subjectief.quote:
En zou je dan ook tegelijkertijd lid kunnen zijn van uiteenlopende partijen, of gaat dat tegen jouw visie in?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:12 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja men kan een politieke partij oprichten. Men kan op die partij stemmen. Wanneer men erg op dezelfde lijn zit met die partij, kan men lid worden en met de partij meedenken.
Wanneer men niet met die partij op dezelfde lijn zit kan je per definitie niet met de partij meedenken want die partij vertegenwoordigt jouw visie niet.
Dan vind ik dat je ook geen lid moet worden.
Dat gaat niet tegen mijn visie inquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:14 schreef capricia het volgende:
[..]
En zou je dan ook tegelijkertijd lid kunnen zijn van uiteenlopende partijen, of gaat dat tegen jouw visie in?
ik had het liever in de kroeg opgemaakt maar nu dat niet kan heb ik er wel begrip voorquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel vaker lid geweest van partijen als er een ledenstemming aan kwam.
Ook dat is een democratisch recht waar je gebruik van kunt maken.
Maar goed.
Laten we het weer over Forum hebben.![]()
Nee hoor, aan mij doneren zet het pas echt helemaal recht.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:58 schreef capricia het volgende:
Zal dan maar een gelijke donatie aan Stichting Bootvluchteling ofzo doen?
Je bent nogal met doelpalen aan het schuiven, Klop. Ik heb niets tegen een fatsoenlijk immigratiebeleid, het interesseert me geen hol hoeveel centen ik heb en ik ben bepaald niet in het juiste mandje geboren. Snap je boosheid dus allemaal niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
Maar geldzucht en de ladder slopen overtreft alle principes.
Dat je op Eerdmans zou kunnen stemmen bewijst mijn boosheid, iemand die zogenaamd fatsoenlijk zou zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Je bent nogal met doelpalen aan het schuiven, Klop. Ik heb niets tegen een fatsoenlijk immigratiebeleid, het interesseert me geen hol hoeveel centen ik heb en ik ben bepaald niet in het juiste mandje geboren. Snap je boosheid dus allemaal niet.
Verder gaat het topic over FvD, laten we het on-topic houden. Ik zou zomaar Eerdmans kunnen stemmen als die zich zou kandideren op de Haarlemse lijst. Maar goed, alles wat geen idiote denkbeelden heeft, heeft zich inmiddels ook wel van de partij vervreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |