abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196565131
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je verwacht iets anders van de Wodan boys?
Ik volg ze niet bepaald op de voet, maar ik dacht laat ik eens googelen wat daar nu precies voor volk zit. Blijf het wonderlijk vinden dat technisch toch vrij intelligente mensen er zulke waanideeën op na kunnen houden.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_196565177
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 10:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja
Hey, ik krijg net een mail binnen dat er een ALV komt?
Leuk! Kunnen we beiden weer stemmen. :D

Van Thierry:
quote:
Dan nu: aan de slag! Samen met Olaf Ephraim zal ik zo spoedig mogelijk een ALV organiseren, waarop een nieuw bestuur wordt voorgedragen, een nieuwe kieslijst en een prachtig verkiezingsprogramma.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196565206
Almekinders is die Overijsselse dissident die gisteren geroyeerd werd.
twitter

Ik denk dat de kwestie Hiddema toegedekt wordt op de ALV en in het algemeen door partijleden.
Jansen en Baudet hebben er het meest belang bij, als het waar is dat Freek Jansen kamerlid Hiddema belazerd heeft met die anti-semitische stagiaire.
pi_196565271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
Almekinders is die Overijsselse dissident die gisteren geroyeerd werd.
[ twitter ]

Ik denk dat de kwestie Hiddema toegedekt wordt op de ALV en in het algemeen door partijleden.
Jansen en Baudet hebben er het meest belang bij, als het waar is dat Freek Jansen kamerlid Hiddema belazerd heeft met die anti-semitische stagiaire.
Hoe doe ik dat, als lid?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196565286
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:22 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat, als lid?
Op de ALV ? Niet.... Het bestuur olv Baudet bepaalt de agenda
En de komende ALV zal een feestje ter ere van de Grote Leider kunnen worden
Wellicht in apps, fabebookpagina's , tweets ?
pi_196565287
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 10:35 schreef Klopkoek het volgende:
FvD is weg, maar de invloed blijft.

[ twitter ]

@:nostra vindt dit top.
Ik heb juist volstrekt niets met de conservatieve lijn die de VVD uit meent te moeten dragen. Niet op het vlak van immigratie, niet op het vlak van privacy en niet op het vlak van "law and order".

Bente lijkt de rol van Dijkhoff te hebben overgenomen met het tevreden stellen van die rechterflank, maar da's niet mijn cup of tea verder.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_196565368
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:23 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik heb juist volstrekt niets met de conservatieve lijn die de VVD uit meent te moeten dragen. Niet op het vlak van immigratie, niet op het vlak van privacy en niet op het vlak van "law and order".

Bente lijkt de rol van Dijkhoff te hebben overgenomen met het tevreden stellen van die rechterflank, maar da's niet mijn cup of tea verder.
Maar geldzucht en de ladder slopen overtreft alle principes.

Zoals de Chinezen zeggen: van democratie kun je niet eten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_196565425
quote:

[..]

Hoe doe ik dat, als lid?
hoe voelt het nou om fascisme te sponsoren?
  zaterdag 5 december 2020 @ 15:33:56 #34
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196565460
twitter

En HaagseInsider is een goede bron die vaak nieuwtjes heeft.
pi_196565520
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Terecht vraag hoor. Ik heb er niet zo'n moeite mee, met die 25 euro.

Ik hoop dat er nog een stemronde komt. Dan kan ik weer alles wegstemmen. :D
Verders heb ik niet zoveeel met het gedachtegoed van die partij.
Indirect sponsoren we allemaal hè. Doordat ze claimen zoveel leden te hebben (wat ze niet kunnen bewijzen), krijgen ze extra veel subsidies.
Ik hoop dat ze die subsidies terug moeten betalen. Want er is geen geldige accountantsverklaring. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2020 @ 15:39:49 #36
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_196565551
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik heb ooit voor een vriend (ook politicoloog) een roman van Baudet gekocht. Toen was ik ook in dubio of ik een fastistisch regime aan het steunen was of dat ik hem juist een exit gaf voor als de Horden bij hem voor de deur staan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 5 december 2020 @ 15:55:34 #37
80382 manny
30 is best veel
pi_196565754
quote:

[..]

Hoe doe ik dat, als lid?
Nog niet opgezegd ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196565773
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:55 schreef manny het volgende:

[..]

Nog niet opgezegd ?
Nee. Ben net lid geworden. Om Thierry weg te stemmen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196565797
Zal dan maar een gelijke donatie aan Stichting Bootvluchteling ofzo doen?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2020 @ 16:04:38 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196565904
Ik vind het ook wel een beetje raar om lid te worden van een politieke partij waar je een bloedhekel aan hebt hoor
Laffe huichelaar
pi_196565929
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje raar om lid te worden van een politieke partij waar je een bloedhekel aan hebt hoor
Ach, ik ben wel vaker lid geweest van partijen als er een ledenstemming aan kwam.
Ook dat is een democratisch recht waar je gebruik van kunt maken.

Maar goed.
Laten we het weer over Forum hebben. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2020 @ 16:08:06 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196565957
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Ach, ik ben wel vaker lid geweest van partijen als er een ledenstemming aan kwam.
Hoe maakt dat het minder raar?
Laffe huichelaar
pi_196565978
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe maakt dat het minder raar?
Dat is subjectief. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2020 @ 16:12:35 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196566027
Nou ja men kan een politieke partij oprichten. Men kan op die partij stemmen. Wanneer men erg op dezelfde lijn zit met die partij, kan men lid worden en met de partij meedenken.

Wanneer men niet met die partij op dezelfde lijn zit kan je per definitie niet met de partij meedenken want die partij vertegenwoordigt jouw visie niet.

Dan vind ik dat je ook geen lid moet worden.
Laffe huichelaar
pi_196566069
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:12 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja men kan een politieke partij oprichten. Men kan op die partij stemmen. Wanneer men erg op dezelfde lijn zit met die partij, kan men lid worden en met de partij meedenken.

Wanneer men niet met die partij op dezelfde lijn zit kan je per definitie niet met de partij meedenken want die partij vertegenwoordigt jouw visie niet.

Dan vind ik dat je ook geen lid moet worden.
En zou je dan ook tegelijkertijd lid kunnen zijn van uiteenlopende partijen, of gaat dat tegen jouw visie in?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 december 2020 @ 16:45:30 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196566506
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:14 schreef capricia het volgende:

[..]

En zou je dan ook tegelijkertijd lid kunnen zijn van uiteenlopende partijen, of gaat dat tegen jouw visie in?
Dat gaat niet tegen mijn visie in
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 december 2020 @ 16:50:41 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196566584
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Ook dat is een democratisch recht waar je gebruik van kunt maken.

Maar goed.
Laten we het weer over Forum hebben. :D
ik had het liever in de kroeg opgemaakt maar nu dat niet kan heb ik er wel begrip voor :)
  zaterdag 5 december 2020 @ 16:52:33 #48
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196566617
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:58 schreef capricia het volgende:
Zal dan maar een gelijke donatie aan Stichting Bootvluchteling ofzo doen?
Nee hoor, aan mij doneren zet het pas echt helemaal recht. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196567825
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
Maar geldzucht en de ladder slopen overtreft alle principes.
Je bent nogal met doelpalen aan het schuiven, Klop. Ik heb niets tegen een fatsoenlijk immigratiebeleid, het interesseert me geen hol hoeveel centen ik heb en ik ben bepaald niet in het juiste mandje geboren. Snap je boosheid dus allemaal niet.

Verder gaat het topic over FvD, laten we het on-topic houden. Ik zou zomaar Eerdmans kunnen stemmen als die zich zou kandideren op de Haarlemse lijst. Maar goed, alles wat geen idiote denkbeelden heeft, heeft zich inmiddels ook wel van de partij vervreemd.
pi_196568062
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 december 2020 18:19 schreef nostra het volgende:

[..]

Je bent nogal met doelpalen aan het schuiven, Klop. Ik heb niets tegen een fatsoenlijk immigratiebeleid, het interesseert me geen hol hoeveel centen ik heb en ik ben bepaald niet in het juiste mandje geboren. Snap je boosheid dus allemaal niet.

Verder gaat het topic over FvD, laten we het on-topic houden. Ik zou zomaar Eerdmans kunnen stemmen als die zich zou kandideren op de Haarlemse lijst. Maar goed, alles wat geen idiote denkbeelden heeft, heeft zich inmiddels ook wel van de partij vervreemd.
Dat je op Eerdmans zou kunnen stemmen bewijst mijn boosheid, iemand die zogenaamd fatsoenlijk zou zijn.

Nog zo een ladder sloper, met funeste resultaten in Rotterdam, waarna ze lekker oppositie tegen zichzelf kunnen voeren (een constante bij rechts-populisten).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')