quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus het AD, dat voorafgaand aan het ontslag geen idee had.
Dat blijkt wel weer.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:52 schreef Dejannn het volgende:
Prima beslissing van AZ. Ook vreemd dat die man schijnbaar dus graag naar Feyenoord wil. Geen geld, geen Jong-team in de KKD en enkel wat tweederangs talenten. Het is hopen dat men Senesi voor een flinke som kan slijten, maar anders is er daar vrij weinig om succes mee te boeken. AZ heeft stukken meer te bieden op dit moment.
Dat we kutspelers gehaald hebben heeft inherent te maken met de lage banksaldo van Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
Is Feyenoord echt zo arm trouwens? Misschien niet het juiste topic, maar dat zal toch wel meevallen? Die hebben gewoon spelers gehaald dit seizoen.
Oke, vooral kutspelers, maar toch.
Dat is de trainer van Ajax (ik ben fan van Ajax).quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan is het toch gek dat je Ten Hag opeens aanhaalt, in de war?
Niet veel geld en zijn ook erg zuinig volgens mij. Om zo’n scenario randje faillissement weer te voorkomen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
Is Feyenoord echt zo arm trouwens? Misschien niet het juiste topic, maar dat zal toch wel meevallen? Die hebben gewoon spelers gehaald dit seizoen.
Je haalt wel vaker willekeurig de trainer van Ajax aan in discussies? Sterk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is de trainer van Ajax (ik ben fan van Ajax).
Uh.. dat deed jijquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je haalt wel vaker willekeurig de trainer van Ajax aan in discussies? Sterk.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:16 schreef Durmada het volgende:
Hoe zou jij het vinden als Ten Hag vlak voor de wedstrijd tegen Atalanta een gesprek aangaat met PSV?
Ik heb het idee dat user @Durmada een beetje in de war is.quote:
Okequote:Op zaterdag 5 december 2020 13:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat we kutspelers gehaald hebben heeft inherent te maken met de lage banksaldo van Feyenoord.
Andere context maar bedankt voor opnieuw een inhoudsloze en schijtlollige bijdrage, forum admin.quote:
Hoe vaak ga je dezelfde grap nog maken? Erom lachen zal toch niemand hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
Of Wijndal moet gewoon nu al gaan onderhandelen met Feyenoord, dan hoeven ze ook geen transfersom te betalen.
Onderhandelingspositie van Slot is gemarginaliseerdquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:03 schreef fetX het volgende:
Als Feyenoord en Slot er nu niet uit komen zou ook wel grappig zijn.
Dat ben ik bij mijn grappen wel gewend inmiddels.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dezelfde grap nog maken? Erom lachen zal toch niemand hoor.
Linssen transfervrij, Spahic gehuurd, verder Diemers, Teixeira en Antonucci, maar die zullen niet heel veel gekost hebben toch? Of vergeet ik dan nog een transfer?quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
Nee ik zat even met Senesi in mijn hoofd. Dat is al vorig seizoen maar daar hebben ze best veel voor betaald dacht ik.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Linssen transfervrij, Spahic gehuurd, verder Diemers, Teixeira en Antonucci, maar die zullen niet heel veel gekost hebben toch? Of vergeet ik dan nog een transfer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |