Sinds 2015:quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je zou hooguit kunnen stellen dat Feyenoord een ‘traditionele topclub’ is, waarmee je gelijk duidelijk maakt dat het vergane glorie is. Al jaren is het een en al gezeik daar en ze doen al jaren niet meer mee om de prijzen. Met wat geluk een paar jaar terug kampioen, maar voor een topclup is het wel heel karig om 1 keer per 20 jaar mee te doen in de top.
Een gifje van een poedel die naar een föhn blaft. Het moet een poedel zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sinds 2015:
Feyenoord: 1x kampioen, 2x KNVB-beker, 2x Johan Cruijff-schaal
Ajax: 1x kampioen, 1x KNVB-beker
PSV: 2x kampioen, 1x Johan Cruijff-schaal
AZ: niks
Het is maar wat je wilt zien.
Waarom neem je AZ op in je lijstje?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sinds 2015:
Feyenoord: 1x kampioen, 2x KNVB-beker, 2x Johan Cruijff-schaal
Ajax: 1x kampioen, 1x KNVB-beker
PSV: 2x kampioen, 1x Johan Cruijff-schaal
AZ: niks
Het is maar wat je wilt zien.
Dat is waar, maar vraag je wel af hoezeer je hier objectief instaat omdat je nogal van de leg was door de CL-ontknoping van afgelopen seizoen. Dat neem je bewust of onbewust toch mee in kwesties als deze.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niemand te verdedigen, ik geef mijn eigen mening. En ik denk dat ik hier iets objectiever insta dan zowel een AZ fan als een Feyenoordfan.
Slot heeft het inderdaad prima gedaan bij o.a. Cambuur, maar er zijn talloze voorbeelden waarbij die vlieger niet opgaat. Waarom zou je Slot niet meer serieus kunnen nemen? Hij praat met een club omdat hij hogerop wil, het is wat. Ik ga mijn baan ook niet opgeven voordat ik ergens anders heb gesolliciteerd.
Omdat gesteld wordt in dit topic dat AZ en Feyenoord vergelijkbaar zijn en allebei niet echt meedoen om de prijzen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom neem je AZ op in je lijstje?
Jij zegt dat Feyenoord al jaren niet meer meedoet om de prijzen, ik toon aan dat Feyenoord de meest succesvolle Nederlandse club is van de afgelopen 5 jaar in Nederland. Ik wil ook wel een representatieve 30 jaar pakken hoor, maar dat duurt langer om te tellen. Mag je ook zelf doen. In ieder geval lul je uit je nek en dat heb ik aangetoond. Gr gr.quote:En over 4 seizoenen een oordeel vellen, pak dan een representatieve 20 jaar. Of is dat te confronterend?
Praten kan altijd toch?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vraag je wel af hoezeer je hier objectief instaat omdat je nogal van de leg was door de CL-ontknoping van afgelopen seizoen. Dat neem je bewust of onbewust toch mee in kwesties als deze.
Slot is niet meer serieus te nemen omdat hij aan het begin van het seizoen heeft geroepen dat hij hoopt dat iedereen blijft om nog voor een goed seizoen te gaan. Midtsjo heeft bijvoorbeeld zijn contract verlengd en dan krijgen de spelers in de week voor een cruciale Europese wedstrijd te horen dat hun coach achter de rug van AZ heeft gepraat met Feyenoord, een directe concurrent nota bene. Ik zou geen stap meer willen zetten voor zo'n huichelaar. Hoe zou jij het vinden als Ten Hag vlak voor de wedstrijd tegen Atalanta een gesprek aangaat met PSV?
Ik was toen helemaal niet van de leg (dat projecteerde je toen ook al steeds op andere mensen), ik vond het alleen erg zielig. Dat was ook achter de rug om van vele mensen trouwens, tot zover de principes van Robert Eenhoorn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vraag je wel af hoezeer je hier objectief instaat omdat je nogal van de leg was door de CL-ontknoping van afgelopen seizoen. Dat neem je bewust of onbewust toch mee in kwesties als deze.
Slot is niet meer serieus te nemen omdat hij aan het begin van het seizoen heeft geroepen dat hij hoopt dat iedereen blijft om nog voor een goed seizoen te gaan. Midtsjo heeft bijvoorbeeld zijn contract verlengd en dan krijgen de spelers in de week voor een cruciale Europese wedstrijd te horen dat hun coach achter de rug van AZ heeft gepraat met Feyenoord, een directe concurrent nota bene. Ik zou geen stap meer willen zetten voor zo'n huichelaar. Hoe zou jij het vinden als Ten Hag vlak voor de wedstrijd tegen Atalanta een gesprek aangaat met PSV?
Meest succesvolle club uit de afgelopen 5 jaar is ook wat overdreven natuurlijk. Een extra kampioenschap is veel meer waard dan die bekertjes of JC-schalen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat gesteld wordt in dit topic dat AZ en Feyenoord vergelijkbaar zijn en allebei niet echt meedoen om de prijzen.
[..]
Jij zegt dat Feyenoord al jaren niet meer meedoet om de prijzen, ik toon aan dat Feyenoord de meest succesvolle Nederlandse club is van de afgelopen 5 jaar in Nederland. Ik wil ook wel een representatieve 30 jaar pakken hoor, maar dat duurt langer om te tellen. Mag je ook zelf doen. In ieder geval lul je uit je nek en dat heb ik aangetoond. Gr gr.
Niet door mij.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat gesteld wordt in dit topic dat AZ en Feyenoord vergelijkbaar zijn en allebei niet echt meedoen om de prijzen.
Het is maar wat je als succes bestempeld. Troostprijsje als de JC schaal. Pak er ook even bij hoe ze het Europees doen.quote:Jij zegt dat Feyenoord al jaren niet meer meedoet om de prijzen, ik toon aan dat Feyenoord de meest succesvolle Nederlandse club is van de afgelopen 5 jaar in Nederland. Ik wil ook wel een representatieve 30 jaar pakken hoor, maar dat duurt langer om te tellen. Mag je ook zelf doen. In ieder geval lul je uit je nek en dat heb ik aangetoond. Gr gr.
Akkoord, daar valt over te twisten, maar GereDathan heeft het specifiek over "meedoen om de prijzen" en niet "meedoen om het kampioenschap". Elke keer de doelpalen blijven verzetten tijdens de discussie schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Meest succesvolle club uit de afgelopen 5 jaar is ook wat overdreven natuurlijk. Een extra kampioenschap is veel meer waard dan die bekertjes of JC-schalen.
Je hebt weinig argumenten. Feyenoord is gewoon een grotere club die vaker meedoet om de prijzen en waar Slot waarschijnlijk (en dat is het belangrijkste) 2x zoveel kan verdienen. Uiteraard is dat een stap omhoog. Echt een non-discussie.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:20 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is maar wat je als succes bestempeld. Troostprijsje als de JC schaal. Pak er ook even bij hoe ze het Europees doen.
Maar doe maar 20 jaar, hoef je niet zoveel te tellen.
Een stap achteruit ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie stap toch?
Het schuim stond aan je mond, terwijl het dus absoluut niet achter de rug om ging. De KNVB is keurig geïnformeerd, dat zij er vervolgens niks mee doen is natuurlijk lastig te verwijten aan Eenhoorn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was toen helemaal niet van de leg (dat projecteerde je toen ook al steeds op andere mensen), ik vond het alleen erg zielig. Dat was ook achter de rug om van vele mensen trouwens, tot zover de principes van Robert Eenhoorn.
Die vraag over Ten Hag is niet zo handig want PSV is nou niet echt een stap omhoog hé. Als Ten Hag met pakweg Atalanta zou praten deze week zou ik de timing ontzettend slecht vinden maar hem zeker niet weg willen hebben. En alsof een speler alleen voor een trainer loopt, ik heb (op mijn bescheiden niveau) nog nooit een stap extra gedaan voor een trainer. Je speelt voor jezelf, voor je team en voor je eigen carrière. En hunnie ook voor de centen.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt weinig argumenten. Feyenoord is gewoon een grotere club die vaker meedoet om de prijzen en waar Slot waarschijnlijk (en dat is het belangrijkste) 2x zoveel kan verdienen. Uiteraard is dat een stap omhoog. Echt een non-discussie.
In de zak?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben ze Slot nou echt van het trainingsveld verwijderd?
Bron?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee hoor, ik vond het totaal lachwekkend en niet kansrijk. De dag dat ik me druk maak om een marginale club als AZ moet nog komen. Maar als jij er blij van wordt hou dat vooral vol.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het schuim stond aan je mond, terwijl het dus absoluut niet achter de rug om ging. De KNVB is keurig geïnformeerd, dat zij er vervolgens niks mee doen is natuurlijk lastig te verwijten aan Eenhoorn.
PSV is net zo goed een concurrent van Ajax als AZ dat voor Feyenoord is. De vergelijking met Atalanta gaat compleet mank, op meerdere fronten. Je zal slim genoeg zijn om dat door te hebben toch?
Dat zal een leuke Sinterklaasavond worden in huize Slot.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou inderdaad. Aangezien hij nog gelooft in Feyenoord zal hij vast ook nog wel geloven in Sinterklaas.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat zal een leuke Sinterklaasavond worden in huize Slot.
Ja en toch zie ik je al diverse posts druk maken om een marginale club als AZ. Maar blijf het jezelf vooral wijs maken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het totaal lachwekkend en niet kansrijk. De dag dat ik me druk maak om een marginale club als AZ moet nog komen. Maar als jij er blij van wordt hou dat vooral vol.![]()
[ afbeelding ]
Dit vind jij dus keurig informeren, oké dan.
Nou nee van AZ naar Feyenoord is een stap omhoog en van Ajax naar PSV niet. Net zoals van Ajax naar Atalanta(dat een concurrent van Ajax is , mocht je het zijn vergeten) een stap omhoog is.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt weinig argumenten. Feyenoord is gewoon een grotere club die vaker meedoet om de prijzen en waar Slot waarschijnlijk (en dat is het belangrijkste) 2x zoveel kan verdienen. Uiteraard is dat een stap omhoog. Echt een non-discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |