Tjah, toch een dus.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/e(...)ikken-bier~a4f27002/
Rustig maar, kerel. Jouw bron was inderdaad verhelderend.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je reageert wel op hem maar niet op mijn bron? Stijlvol.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/e(...)ikken-bier~a4f27002/
Ik vind het ook helemaal niet goed gaan, om eerlijk te zijn. Had gedacht, gehoopt, dat het nu wel flink naar beneden zou zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Confetti het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat het aantal opnames zolang zo hoog lag tijdens de eerste piek. De daling van 10k naar 5k besmettingen is niet te zien in de opnamecijfers. Dit duidt erop dat de testbereidheid of de betrouwbaarheid van de cijferd is afgenomen.
? Het aantal opnames neemt alleen maar af...quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:22 schreef Confetti het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat het aantal opnames zolang zo hoog lag tijdens de eerste piek. De daling van 10k naar 5k besmettingen is niet te zien in de opnamecijfers. Dit duidt erop dat de testbereidheid of de betrouwbaarheid van de cijferd is afgenomen.
Wel als we nu stoppen met testen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die 3600 gaan we niet helemaal halen voor 8 december he?
Alleen met een fikse storing.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Jawel, niet meer gaan testen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Vandaag een toename.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
? Het aantal opnames neemt alleen maar af...
Je moet niet zo negatief zijn, hoor, over twee weken gaat het vast veel beter!quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:26 schreef DustPuppy het volgende:
Dat 7-daagse gemiddelde gaat ook niet lekker.
Ik wacht nu tot iemand zegt dat ik niet zo negatief moet doen en het over 2 weken moet bekijken.
Thanksquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet niet zo negatief zijn, hoor, over twee weken gaat het vast veel beter!
Nee, iemand die geestelijk niet helemaal op hetzelfde niveau zit als de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, toch een dus.
Wat een tokkie. Kan er niks anders van maken.
Wat we weken geleden al zagen aankomen, toen we ook al ongeveer deze cijfers hadden. Ik zie die noemenswaardige daling niet zo die elke dag door enkele users hier benoemd word. Ik zie hoogstens stabilisering rondom cijfers die nog veel te hoog liggen. Zolang de overheid geen extra stappen neemt zullen we gewoon rond dit niveau blijven hangen imo.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dat is meestal een goede manier om te pijlen hoe het grote publiek er over denkt alvorens je het echt officieel maakt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:30 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dit weekend zal (nog net niet letterlijk) wel bekend worden wat er tijdens de persco gezegd gaat worden.
De kans daarop wordt wel elke dag kleinerquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Volgens mij met IC en opnames wel een daling toch? Misschien doelt men daar op. Qua besmettingen schiet het de hele tijd alle kanten op.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat we weken geleden al zagen aankomen, toen we ook al ongeveer deze cijfers hadden. Ik zie die noemenswaardige daling niet zo die elke dag door enkele users hier benoemd word. Ik zie hoogstens stabilisering rondom cijfers die nog veel te hoog liggen. Zolang de overheid geen extra stappen neemt zullen we gewoon rond dit niveau blijven hangen imo.
Tja. dan krijgen wij als bevolking de schuld dat er met kerst niet versoepeld kan wordenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:30 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dit weekend zal (nog net niet letterlijk) wel bekend worden wat er tijdens de persco gezegd gaat worden.
Over 4 weken gaan we vaccineren. Daarna is de weg alleen maar omhoogquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet niet zo negatief zijn, hoor, over twee weken gaat het vast veel beter!
Hopelijk geen boekwerk aan regels wat wel en niet mag tijdens kerst , maar gewoon duidelijkheid.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:30 schreef Pvt.Webster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |