Ik praat het alles behalve goed hoor, maar roepen ze dit niet over zichzelf af?quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:13 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)na-bedreigingen.html
Dat hoort er kennelijk bij tegenwoordig...
Dan snap je wel waarom ze in principe 'geheim' mogen blijven....quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Als je dan de reacties in deze twitterdraad bekijkt
https://twitter.com/nrc/status/1334769533228363776
Dan stemt dat echt treurig.
Nee. Het goedpraten van bedreigingenquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik praat het alles behalve goed hoor, maar
Dat ze er een zooitje van maken bewijst niet per se opzet. Andersom ook niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De genomen beslissingen hebben:
0 transparantie (Dit is het en hier zullen jullie het mee moeten doen, genomen afwegingen zijn vaag en een grote leugen). 0 inspraak. Het is volkomen inconsequent. De ene sector wordt harder geraakt dan de andere, het wordt als het ware opgeofferd om de andere open te houden. Er wordt een mondkapjesplicht ingesteld terwijl ze eerst aangaven dat het schijnveiligheid zou zijn. Maatregelen worden telkens verlengd, ze weten gewoon dat het niet het gewenste effect heeft maar ze houden ons gewoon aan het lijntje. Geen wonder dat mensen in complotten gaan denken en achterdochtig worden.
Lees je maar eens goed in op de Great Reset van het WEF. Dan weet je wel wat er achter zit. Is helemaal geen BNW, ze doen niet eens moeite om het te verbergen en brengen dit zelf naar buiten. Het is werkelijk huiveringwekkend.
Roepen het over zichzelf af?!quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik praat het alles behalve goed hoor, maar roepen ze dit niet over zichzelf af?
0 transparantie (Dit is het en hier zullen jullie het mee moeten doen, genomen afwegingen zijn vaag en een grote leugen). 0 inspraak. Het is volkomen inconsequent. De ene sector wordt harder geraakt dan de andere, het wordt als het ware opgeofferd om de andere open te houden. Er wordt een mondkapjesplicht ingesteld terwijl ze eerst aangaven dat het schijnveiligheid zou zijn. Maatregelen worden telkens verlengd, ze weten gewoon dat het niet het gewenste effect heeft maar ze houden ons gewoon aan het lijntje. Geen wonder dat mensen in complotten gaan denken en achterdochtig worden.
Lees je maar eens goed in op de Great Reset van het WEF. Dan weet je wel wat er achter zit. Is helemaal geen BNW, ze doen niet eens moeite om het te verbergen en brengen dit zelf naar buiten. Het is werkelijk huiveringwekkend.
Je praat het wél goed als je zegt dat ze het over zichzelf afroepen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik praat het alles behalve goed hoor, maar roepen ze dit niet over zichzelf af?
Wat zeg je nou eigenlijk?quote:
Als je integer bent en er is geen twijfel aan je dan ontvang je geen bedreigingen, het is heel simpel.quote:
Dat ze er geen zootje van maken, bewijst ook niet per se opzet? Dat doen ze dan per ongeluk?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat ze er een zooitje van maken bewijst niet per se opzet. Andersom ook niet, natuurlijk.
Ten eerste, ik heb er ook niet eerder van gehoord. En ten tweede, niets moet. Maar iets zomaar wegzetten als een complot is ook niet de manier.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoef me niet in te lezen op de Great Reset.
Nee. De aanleiding is dat mensen zich asociaal gedragen en anderen bedreigen omdat ze een andere mening zijn toegedaan. En dat is niemands schuld behalve die van degene die de bedreiging uit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je integer bent en er is geen twijfel aan je dan ontvang je geen bedreigingen, het is heel simpel.
De indirecte aanleiding van dit alles is dat Rutte heeft gestrooid met uitspraken als het nieuwe normaal en de wereld gaat nooit meer hetzelfde worden.
Volgens mij deed ik dat niet, zei ik alleen dat ik me niet hoef in te lezenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ten eerste, ik heb er ook niet eerder van gehoord. En ten tweede, niets moet. Maar iets zomaar wegzetten als een complot is ook niet de manier.
Ja, stel dat ze een complot opvolgen, een volledig opgezet plan inclusief het maken van een zooitje.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ze er geen zootje van maken, bewijst ook niet per se opzet? Dat doen ze dan per ongeluk?
Wij mogen geen kritiek hebben op het RIVM/GGD hier maar jij mag wel ongefundeerde uitspraken doen over het red team ?quote:
Fair enough.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik dat niet, zei ik alleen dat ik me niet hoef in te lezen
Weet jij of ik er toevallig al over gelezen heb?
Ik denk dat veel mensen zich machteloos voelen en zien dat veel vrijheden zijn ingeperkt zonder enige grondslag. Het gaat bovendien ook steeds verder.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. De aanleiding is dat mensen zich asociaal gedragen en anderen bedreigen omdat ze een andere mening zijn toegedaan. En dat is niemands schuld behalve die van degene die de bedreiging uit.
Meisjes in korte rokjes vragen er ook neit om verkracht te worden.
Als je een duur horloge om hebt, vraag je niet om beroofd te worden.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Totale pannenkoeken. Negerenswaardige club.
[..]
Hahahaha. BeLaNgEnVeRsTrEnGeLiNg.
[..]
Hahahaha. BeLaNgEnVeRsTrEnGeLiNg.
Als het belangrijkste argument voor het Red Team een wilde ongefundeerde beschuldiging is over belangenverstrengeling, dan weet je zeker dat het totale nono's zijn. Wat ze ook zijn.
Kunnen jullie allebei eens ophouden met happen op elkaar? We hebben jullie al vaak aangesproken hierover.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nu laat je je wel heel erg kennen
Was sich liebt das neckt sich, toch?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie allebei eens ophouden met happen op elkaar? We hebben jullie al vaak aangesproken hierover.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie allebei eens ophouden met happen op elkaar? We hebben jullie al vaak aangesproken hierover.
Zou je wel moeten doen.quote:
Dat getuigt dan van weinig zelfreflectie.quote:
Niet anders dan anders in het afvoerputje van het internet, genaamd twitterquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Als je dan de reacties in deze twitterdraad bekijkt
https://twitter.com/nrc/status/1334769533228363776
Dan stemt dat echt treurig.
Verbeter mij als ik het fout heb.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat getuigt dan van weinig zelfreflectie.![]()
Vraagje: Hoe kan het dat de R al langere tijd boven de 1 zit en de cijfers toch (hoewel langzaam) blijven zakken?
Ow.... okay.... dat klinkt plausibel ja....quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Verbeter mij als ik het fout heb.
De r wordt berekend op de ziekenhuisopnames. Het aantal positief geteste mensen hoeft niet iets te zeggen over het aantal besmettingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |