Dat is natuurlijk ook onzin. Russell zit nu in veruit de beste en stabielste wagen van het veld.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat Russell wint. Dan kunnen alle excuses van de Alex Albons en Pierre Gasly's van deze wereld over wennen aan de auto, rijstijlen, setups en weet ik allemaal wat definitief de prullenbak in. Als je goed bent dan ga je gewoon vanaf de eerste meter hard.
Uiteraard. Button gaf Hamilton ook flink wat tegenstand en zelfs Bottas zit er niet zo heel ver af. Schumacher kreeg niet zoveel tegenstand van Piquet, Verstappen, Herbert, Brundle, Irvine, Barrichello en Massa omdat hij veel beter was dan Hamilton.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij gaf Hamilton meer tegenstand dan Schumacher ooit gehad heeft van een teamgenoot. Dus niet echt met je eens.
Heh. Dit is wel echt keihard zoeken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:28 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet geluisterd maar heb toch vaak moeite met zo'n uitspraken..... net als het 'overwinnen' van kanker.... alsof de personen die wel overlijden aan kanker of zo'n vlammenzee, zich niet druk maakte over het overleven voor Kids of andere familieleden....
Verder alle respect voor Grosjean en begrijp zijn reactie/emotie wel, maar toch.....
Niemand neemt die onzin van Hamilton serieus.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heh. Dit is wel echt keihard zoeken.
Als Hamilton weer eens #blessed zegt, vanwege een gewonnen F1 race. Is verder niemand ter wereld #blessed omdat ze geen F1 race winnen?
in de Mclaren was Ham een crashdummyquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
een echte geit laat het kaas niet van z'n brood eten, echt een topper hoor maar goat is het niet
Dank voor je deskundige visie.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, althans niet alleen over de Mercedes. Zoals ik reeds eerder in dit tooic opmerkte heeft Russell ook een flinke bak talent, al valt dat niet zo op in de Williams. Hoewel hij die knakenbak toch al weer meerdere keren Q2 in heeft gekregen. Dat zegt ook wel wat
Verder is het pas FP1![]()
Buxton en Barretto hoef je niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:36 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Ik zou dit echt niet snappen. Albon heeft op geen enkel moment laten zien zijn stoeltje bij een topteam te verdienen. Volgend seizoen raced Red Bull dus gewoon weer met 1 wagen tegen het middenveld.
Watte?quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heh. Dit is wel echt keihard zoeken.
Als Hamilton weer eens #blessed zegt, vanwege een gewonnen F1 race. Is verder niemand ter wereld #blessed omdat ze geen F1 race winnen?
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:28 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet geluisterd maar heb toch vaak moeite met zo'n uitspraken..... net als het 'overwinnen' van kanker.... alsof de personen die wel overlijden aan kanker of zo'n vlammenzee, zich niet druk maakte over het overleven voor Kids of andere familieleden....
Verder alle respect voor Grosjean en begrijp zijn reactie/emotie wel, maar toch.....
Niet meer, inderdaad. Sinds hij bij de F1 zit is alle kritiek er wel vanaf.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Buxton en Barretto hoef je niet serieus te nemen.
Dan was het een oneerlijke strijd.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:28 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dut is ook geen sport. De echte spiort wordt op de computer gedaanquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin. Russell zit nu in veruit de beste en stabielste wagen van het veld.
Wat ga je wijzigenquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:39 schreef potjecreme het volgende:
Snel mijn manager aanpassen voordat we weer offline gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |