Klopt helemaal, maar dat maakt Bottas niet een minder natte vaatdoek. Met z'n "next year better" gezwam.quote:Op zaterdag 5 december 2020 04:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen snappen F1 niet. Mercedes zoekt niet een ego... Mercedes zoekt een tweede rijder en in Bottas heeft Mercedes een perfecte tweede rijder gevonden waar Hamilton enkel mee wil rijden. Immers als twee egootjes vechten om een been, dan gaat Verstappen ermee heen. Dat is nou net wat Toto en Mercedes niet willen zien. Kijk naar de GP in Barcalona waar Verstappen won. Met Hamilton en Rosberg in de clinch
Nope, uitzondering bevestigt jouw ongelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 07:20 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Yope. Sinds 2014. Uitzonderingetje bevestigt de regel.
Ik had verwacht dat Russel het goed zou doen, maar dit overtreft mijn verwachting. Hoop dat hij het in in de kwali en race kan volhouden. Knap, hoor!quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:51 schreef hoatzin het volgende:
Wel even slikken voor Hamilton.![]()
De eerste de beste training en een "rookie" in zijn auto rijdt meteen de rest aan gort.
I rest my case.
Maar wel na 4 jaarquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
mwah, dat kun je na twee trainingen nog niet concluderen
Hij is niet sneller dan Bottas. Bottas maakt alleen teveel fouten, waardoor hij geen goede rondetijd heeft gezet. Op basis van de snelste sectortijden is Bottas het snelst.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Russel het goed zou doen, maar dit overtreft mijn verwachting. Hoop dat hij het in in de kwali en race kan volhouden. Knap, hoor!
Heeft die het echt in zich om WK te worden?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich niet, maar iedereen ziet toch dat Bottas een brave tweede rijder is, terwijl Russell het echt in zich heeft om WK te worden?
Maar dat was hij niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:36 schreef Starflyer het volgende:
Op basis van de snelste sectortijden is Bottas het snelst.
Ik heb verder weinig van doen met 'mensen hier die iets roepen'. Ik denk dat zowel Verstappen als Russell potentiële wereldkampioenen zijn, net als Leclerc.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft die het echt in zich om WK te worden?
En dat terwijl Verstappen na de race in Turkije hier nog te horen kreeg dat hij teveel fouten maakte, en sommigen mensen in twijfel trokken of Verstappen het wel in zich zou hebben om WK te worden.
Maar Russell is een kampioenswaardig coureur.
Oké dan.
Ach, Max rijdt een mindere race en krijgt hier bergen stront over zich heen. Max rijdt de snelste tijd in de VT en er wordt geroepen, ach het is maar de VT, zegt geen reet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:10 schreef potjecreme het volgende:
Je zou je maar steeds blijven opwerpen wat een enkeling zei.... Merendeel schrijft iemand niet af na 1 mindere race.
Op basis waarvan Russell?quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig van doen met 'mensen hier die iets roepen'. Ik denk dat zowel Verstappen als Russell potentiële wereldkampioenen zijn, net als Leclerc.
Op basis van hoe hij presteert bij Williams. Je ziet gewoon dat hij enorm snel is, ook al heeft hij de traagste auto van het veld. Bovendien acht ik de kans vrij groot dat hij Hamilton mag opvolgen en als de regelwijzigingen geen roet in het eten gooeien is de kans aanzienlijk dat hij dan gelijk mee kan strijden om de titel.quote:
In zijn periode bij Williams heeft hij louter natte kranten als teamgenoten gehad. Russell zal echt wel talent hebben, maar heb hem zelden iets uitzonderlijks zien doen. Waar Max en Leclerc dat wel deden bij de mindere teams. Ik vind het echt nog veel te vroeg om aan hem het label WK waardig coureur te hangen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op basis van hoe hij presteert bij Williams. Je ziet gewoon dat hij enorm snel is, ook al heeft hij de traagste auto van het veld. Bovendien acht ik de kans vrij groot dat hij Hamilton mag opvolgen en als de regelwijzigingen geen roet in het eten gooeien is de kans aanzienlijk dat hij dan gelijk mee kan strijden om de titel.
Q2 halen met de Williams is uitzonderlijk. Ik geloof dat geen enkele coureur in een Williams dat in de afgelopen 5 jaar voor elkaar gekregen.En Robert Kubica is geen natte krant.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:27 schreef tja77 het volgende:
In zijn periode bij Williams heeft hij louter natte kranten als teamgenoten gehad. Russell zal echt wel talent hebben, maar heb hem zelden iets uitzonderlijks zien doen.
Kubica rijdt nog trager dan een natte krant, daar heb je gelijk in. Latifi kan er ook geen kloot van, logisch dat die geen Q2 halen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Q2 halen met de Williams is uitzonderlijk. Ik geloof dat geen enkele coureur in een Williams dat in de afgelopen 5 jaar voor elkaar gekregen.En Robert Kubica is geen natte krant.
Kubica was voor zijn ongeluk absoluut geen natte krant.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:42 schreef tja77 het volgende:
Kubica rijdt nog trager dan een natte krant
Was hij voor z’n ongeluk teamgenoot van Russell?quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kubica was voor zijn ongeluk absoluut geen natte krant.
Wat is jouw probleem, eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:45 schreef tja77 het volgende:
Was hij voor z’n ongeluk teamgenoot van Russell?
?quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, eigenlijk?
Ik ben sceptisch.quote:
Ja! GVD, wat is jouw probleem!quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:50 schreef vosss het volgende:
Ik wacht nog even af tot iemand vraagt wat mijn probleem eigenlijk is
Kennelijk ben jij enkel in staat om iemand af te meten aan een teamgenoot. Dat lijkt me meer jouw beperking dan dat het iets zegt over Russell.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
In zijn periode bij Williams heeft hij louter natte kranten als teamgenoten gehad. Russell zal echt wel talent hebben, maar heb hem zelden iets uitzonderlijks zien doen. Waar Max en Leclerc dat wel deden bij de mindere teams. Ik vind het echt nog veel te vroeg om aan hem het label WK waardig coureur te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |