quote:Matchday 1 - 22 oktober
18:55 PSV v Granada / 1-2
18:55 Napoli v AZ / 0-1
21:00 Dinamo Zagreb v Feyenoord / 0-0
Matchday 2 - 29 oktober
18:55 Feyenoord v Wolfsberger AC / 1-7
21:00 Omonia Nicosia v PSV 1-2
21:00 AZ v HNK Rijeka 4-1
Matchday 3 - 5 november
18:55 PAOK Saloniki v PSV 4-1
18:55 Real Sociedad v AZ 1-0
21:00 Feyenoord v CSKA Moskou 3-1 en pending
Matchday 4 - 12 november
18:55 CSKA Moskou v Feyenoord
21:00 PSV v PAOK Saloniki
21:00 AZ v Real Sociedad
Matchday 5 - 3 december
18:55 Feyenoord v Dinamo Zagreb
21:00 Granada v PSV
21:00 AZ v Napoli
Matchday 6 - 10 december
18:55 PSV v Omonia Nicosia
18:55 HNK Rijeka v AZ
21:00 Wolfsberger AC v Feyenoord
Dan zou een overwinning van AZ op Rijeka voldoende moeten zijn toch? Maar niet te vroeg juichen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan zou een overwinning van AZ op Rijeka voldoende moeten zijn toch? Maar niet te vroeg juichen.
Als Granada met dezelfde instelling de kleedkamer uitkomt verwacht ik geen problemen hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aardige eerste helft, dan zal de tweede helft wel bagger zijn
Oh ja daar heeft AZ ook niks aan he. In mijn hoofd stonden ze er beter voor.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Zal je zien dat Napels het laat lopen volgende week.
Ze hebben een puntje nodig om door te gaan, dus die zullen wel hun best gaan doen.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Als Granada met dezelfde instelling de kleedkamer uitkomt verwacht ik geen problemen hoor
Drink jij niet als er gespeeld wordt?quote:
Doet het niet in Safariquote:Op donderdag 3 december 2020 21:48 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=fs8SvxTFvkM
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
quote:Op donderdag 3 december 2020 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja daar heeft AZ ook niks aan he. In mijn hoofd stonden ze er beter voor.
Rijeka bouwt het centrum goed vol dus dan moet er breedte zijn aan de flanken, maar de vermoeiende Januzaj is aan een egotrip bezig.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja daar heeft AZ ook niks aan he. In mijn hoofd stonden ze er beter voor.
Ik had inderdaad nog niks te drinken. Kom net van de tennisbaanquote:Op donderdag 3 december 2020 21:47 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Drink jij niet als er gespeeld wordt?
Lekker weer om buiten te sporten? Hier is het echt al de hele dag aan het plenzenquote:Op donderdag 3 december 2020 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had inderdaad nog niks te drinken. Kom net van de tennisbaan
quote:Op donderdag 3 december 2020 21:51 schreef SaferSephy het volgende:
Ik wil haar wel uit die tuin van Holland & Barrett!
Prima hier. Begon net wat te miezeren. De baan was uitstekend (gravel), dus zal hier wel mee zijn gevallen met het weer.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:52 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Lekker weer om buiten te sporten? Hier is het echt al de hele dag aan het plenzen
Ik heb last van mijn hamstringquote:Op donderdag 3 december 2020 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima hier. Begon net wat te miezeren. De baan was uitstekend (gravel), dus zal hier wel mee zijn gevallen met het weer.
BrabantGod.
Ruig.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:59 schreef Aiciu het volgende:
Ben overigens weer thuis, hele ophef en door ons hek van het tunneltje dicht
7 beveiligers en popo op ons dak
Stoer hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 21:59 schreef Aiciu het volgende:
Ben overigens weer thuis, hele ophef en door ons hek van het tunneltje dicht
7 beveiligers en popo op ons dak
Zei je moeder ook vannachtquote:Op donderdag 3 december 2020 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Erg vervelend voor je maat. Rustig aan dan.
De Graafschap.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys. Ik ben er.
Ik ben voor GRA. Geen idee tegen wie PSV moet maar ik ben niet voor PSV.
Ik heb ook een puistje in mijn neus. Dubbel geblesseerd dus.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom vechten dan, teringhond (nu durf ik wel, met je hamstringblessure)
Nee, PAOK moet dan verliezen.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is PSV door met deze stand? #dtv
Jouw probleem.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:56 schreef onlogisch het volgende:
MIJN PAKKETJE WERD BEZORGD @:Coco
gvd
( @:Scrummie een lamp)
Feyenoord is uitgeschakeld met deze stand.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is PSV door met deze stand? #dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |