Kroepkroep
Beterschap minilot! Casper was 2 weken geleden ook zo aan het spugen, dan breekt je moederhart in duizend stukjes

Sindsdien weigert ie rijst omdat ie daarvan moet ‘pugen’
Casper kan de “ng” niet goed uitspreken dus die heeft “hommer” met een Gooische “r” (van tv overgenomen vrees ik). Dat klinkt hier in Twente echt nergens naar
Ik mag dit keer blijven werken (medisch contactberoep)

. Nu maar eens kijken hoe ik dat met (nood)opvang ga doen. De vorige lockdown is ie ook een keer geweest maar dat was op een voor hem vreemde locatie met weinig en voor hem vreemde kinderen en dat werkte ook niet top. Heb nog 2 andere opties: mijn gepensioneerde vader (ik woon tijdelijk nog thuis dus eigen huishouden) of Caspers vader die thuiswerkt maar verder weg woont (voor mij veel meer reistijd dus voor Casper ook meer gereis). Mijn vader en Caspers vader willen het overigens allebei op eigen initiatief doen. Heel fijn dat er 3 opties zijn overigens (!), dat maakt het juist lastig

. Het gaat me er meer om waar Casper het meest bij gebaat is aangezien hij waarschijnlijk niet op zijn eigen opvanglocatie opgevangen kan worden. Anders was de keuze zo gemaakt. Mijn vader is dus al wat ouder en zijn vader werkt dan thuis met peuter, dan is minimaal 5 weken dat op je nemen ook wel lang.
[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 14-12-2020 23:23:49 ]