En Michael Jackson die zingt over zijn dode rat Den verdient ook een plekquote:
Dan mag het van mijquote:Op donderdag 3 december 2020 19:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het was nogal een ruige, dus het stevigere gitaarwerk kan ze wel waarderen sowieso
Sowieso ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:49 schreef MTheBassman het volgende:
Een van mijn FB vrienden heeft op Vlieg Met Me Mee-Paul De Leeuw gestemd.
Zal ik haar als vriend verwijderen, ja of sowieso?
Wat zijn jullie allemaal hardquote:
Wat denk je van de Vengaboys met 'Boom Boom Boom Boom'?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint. De kerstboom is bij ons zojuist begonnen met z’n lijstje. We hebben een blauw spar dus dan weet je het wel. Die zijn eenkennig. A Sky full of Spars zal er zeker op komen. En Ziggy Spardust.
Alle doden tijdens de eerste lockdown zijn ook een beetje vergeten ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah zo'n groot nieuws was zn dood ook niet
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat denk je van de Vengaboys met 'Boom Boom Boom Boom'?
Deze is wel heel ernstig maar ik heb eigenlijk geen recht van spreken met SoS van Disturbedquote:Op donderdag 3 december 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal hard![]()
Iedereen mag toch wel 1 miskleun hebben?
Jij wintquote:Op donderdag 3 december 2020 20:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
850 Fools Garden Lemon Treequote:Op donderdag 3 december 2020 20:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Tree times a ladyquote:Op donderdag 3 december 2020 20:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
850 Fools Garden Lemon Tree
949 Venice The Family Tree
1127 Radiohead Fake Plastic Trees
Ook de kunstbomen moeten vertegenwoordigd wordenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1127 Radiohead Fake Plastic Trees
Niks mis meequote:Op donderdag 3 december 2020 20:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze is wel heel ernstig maar ik heb eigenlijk geen recht van spreken met SoS van Disturbed
201 Bob Marley & The Wailers T(h)ree Little Birdsquote:
FleetWOOD mac nog wel hoorde ik.quote:
Van Dik Hout ook?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
FleetWOOD mac nog wel hoorde ik.
Steely DEN ook.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
FleetWOOD mac nog wel hoorde ik.
Nee, alleen als je van dik houdt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |