Want ontmoedigen werkt nu ook al zo goed?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd? Waarom laat je de nuance niet toe dat het doel van zo'n maatregel vooral ontmoediging is en niet zozeer als doel heeft om alles perfect op te lossen?
Gedraagt. En ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:44 schreef Kyran het volgende:
Vind je dat het volk zich op dit moment goed gedraagd?
Ja, gewoon tot aan kerst. Dan hebben de mensen tenminste de kans om de drukte te spreiden bij het inkopen doen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zou elke avond een koopavond maken in december....waarom niet
Oops, dankquote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oops, dank
Ja? Dus men werkt zoveel mogelijk thuis en vermijd drukke plekken?
Ik zou het niet eens meer lezen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Rutte dinsdag zegt (bijvoorbeeld): "Mensen, max 4 gasten bij het kerstdiner" 9/10 families daar lak aan zullen hebben? Ik weet het niet, ik hoop zo dat mensen een beetje hun verantwoordelijkheid willen nemen..
Dat was mijn toch? Men werkt niet thuis, men is ook niet bezig met vermijden van drukke plekken, dus dan gedraag je je niet toch? Of wat bedoel jij anders?quote:
Zo dus jij wilt dat mijn oma dood gaat? Tsss.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee hoor, dat Rutte en De Jonge even tot op het individu menen te moeten micromanagen hoe en wie ik in mijn eigen huis ontvang.
Kijk, enorme gezelschappen gebeurt hier ook niet, maar of het er nu 5, 6 of 7 zijn: laat iedereen dat gewoon lekker zelf bepalen.
Weet je dat ik niet eens meer paraat heb met hoeveel mensen je momenteel samen mag zijnquote:Op donderdag 3 december 2020 15:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens meer lezen.
Hangt van je definitie van goed gedrag af. Die van jou, en die van beleidsmakers, is kennelijk dat je je alleen goed gedraagt als je je netjes aan alle maatregelen en adviezen houdt.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat was mijn toch? Men werkt niet thuis, men is ook niet bezig met vermijden van drukke plekken, dus dan gedraag je je niet toch? Of wat bedoel jij anders?
ik weet het niet zeker maar ik dacht 3 van buitenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet je dat ik niet eens meer paraat heb met hoeveel mensen je momenteel samen mag zijn. Het is zo vaak gewijzigd en dan waren er ook nog verschillen tussen binnen en buiten.
Ik kan het uiteraard wel opzoeken, maar ik weet het gewoon niet meer
Ja, dat is natuurlijk het mooie van die getallen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zo dus jij wilt dat mijn oma dood gaat? Tsss.
Als je het lef hebt om iemand te knuffelen dan heb je gewoon bloed aan je handen!quote:Op donderdag 3 december 2020 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk het mooie van die getallen.
Als je 4 mensen ontvangt dan ben je een brave burger. Ontvang je er 5 ben je ineens zogenaamd een hork zonder empathie.
En wie hoort er bij hetzelfde gezin? Heb je die dag al andere mensen bezocht? Zo ja, hoeveel? Heeft je bezoek al andere mensen bezocht? Zo ja, hoeveel? Bliep, bliep! U mag vandaag nog 1,3 mensen ontvangen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet je dat ik niet eens meer paraat heb met hoeveel mensen je momenteel samen mag zijn. Het is zo vaak gewijzigd en dan waren er ook nog verschillen tussen binnen en buiten.
Ik kan het uiteraard wel opzoeken, maar ik weet het gewoon niet meer
Wat je ook doet, ik doe het sowieso beter.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je 4 mensen ontvangt dan ben je een brave burger. Ontvang je er 5 ben je ineens zogenaamd een hork zonder empathie.
Als het elkaar onder de streep uitwist maakt het in feite geen donder uit. Ja er zullen huishoudens zijn die met veel te veel mensen zitten. Ja er zijn er ook die het helemaal binnen hun eigen huishouden vieren.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij denkt dat als Rutte dinsdag zegt (bijvoorbeeld): "Mensen, max 4 gasten bij het kerstdiner" 9/10 families daar lak aan zullen hebben? Ik weet het niet, ik hoop zo dat mensen een beetje hun verantwoordelijkheid willen nemen..
Dat denk ik ook en ik kan mensen eigenlijk in beide gevallen geen ongelijk geven. Laten we dan iig hopen dat het in Januari mee gaat vallen met het aantal nieuwe besmettingen en opnames..quote:Op donderdag 3 december 2020 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het elkaar onder de streep uitwist maakt het in feite geen donder uit. Ja er zullen huishoudens zijn die met veel te veel mensen zitten. Ja er zijn er ook die het helemaal binnen hun eigen huishouden vieren.
er zullen wel wat meer mensen dan gemiddeld schijt aan hebbenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het elkaar onder de streep uitwist maakt het in feite geen donder uit. Ja er zullen huishoudens zijn die met veel te veel mensen zitten. Ja er zijn er ook die het helemaal binnen hun eigen huishouden vieren.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel meer of minder dan nu.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en ik kan mensen eigenlijk in beide gevallen geen ongelijk geven. Laten we dan iig hopen dat het in Januari mee gaat vallen met het aantal nieuwe besmettingen en opnames..
Ik denk dat het veel zou schelen als mensen met oud & nieuw wel echt thuis zouden blijven. Anders kun je zo'n tweetrapsraket krijgen. Eerst besmet men elkaar met kerst en daarna gaan die mensen nog nét presymptomatisch in een ander gezelschap oud & nieuw vieren.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en ik kan mensen eigenlijk in beide gevallen geen ongelijk geven. Laten we dan iig hopen dat het in Januari mee gaat vallen met het aantal nieuwe besmettingen en opnames..
Dat is niet wat ik zeg. In de herhaling dan.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Want ontmoedigen werkt nu ook al zo goed?
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ik vier geen kerst, doe dat maar eens beterquote:Op donderdag 3 december 2020 15:52 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat je ook doet, ik doe het sowieso beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |