SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een greep uit de foto's uit het vorige deel:
Claudia_x:
Mrs.Peel
Sarabi
Tele6
Vicky is wel de hipste among us
Trui
[ Bericht 3% gewijzigd door Uhmmpie op 03-12-2020 11:44:29 ]
Is dit iets? wel iets dunner geloof ik. https://www.wollebollekes.nl/product/chunky-chenille/quote:Op maandag 7 december 2020 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Weet een van jullie een goed alternatief voor Bernat Blanket verkrijgbaar in een Nederlandse webshop?
Ja, qua soort komt dat volgens mij prima in de buurt! Jammer dat het niet wat dikker is, maar je hebt me met chenille op het goede spoor gezet.quote:Op maandag 7 december 2020 15:51 schreef trui het volgende:
[..]
Is dit iets? wel iets dunner geloof ik. https://www.wollebollekes.nl/product/chunky-chenille/
Ben net aan een deken begonnen. Heb nog zo'n enorme hoeveelheid aan garen liggen, dat ik er iets groots mee moest maken vond ikquote:
Wat een ontzettend leuke set!!quote:Op maandag 7 december 2020 17:31 schreef twist02 het volgende:
Regenboog garen voor de oudste is nog onderweg, maar dit setje maakte ik de afgelopen weken met Scheepjes colour crafter:
[ afbeelding ]
Leuk geworden zegquote:Op maandag 7 december 2020 17:31 schreef twist02 het volgende:
Regenboog garen voor de oudste is nog onderweg, maar dit setje maakte ik de afgelopen weken met Scheepjes colour crafter:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op maandag 7 december 2020 17:31 schreef twist02 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2020 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuke set!!
Welk patroon is dat?
Dank!quote:Op maandag 7 december 2020 18:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
PrachtigWat LB vraagt, welk patroon?
Het zijn er 10. Is te doen hoor. En dat extra randje eromheen had ik zelf bedacht, dat kun je ook weglaten.quote:Op zondag 13 december 2020 23:03 schreef Ceviche het volgende:
Die sterren zijn echt tof, maar al die eindjes![]()
Ben benieuwd naar de cowl!
Ja maar 10 per ster vind ik wel erg veel hoorquote:Op zondag 13 december 2020 23:06 schreef trui het volgende:
[..]
Het zijn er 10. Is te doen hoor. En dat extra randje eromheen had ik zelf bedacht, dat kun je ook weglaten.
Slim verzonnen inderdaad en onwijs leuk resultaat ook.quote:Op zondag 13 december 2020 22:26 schreef trui het volgende:
[..]
ja he, weer een slim ontwerp van Atty's Crochet.![]()
met linkje (ik denk tenminste dat het deze is?)quote:Op woensdag 16 december 2020 12:41 schreef Ceviche het volgende:
Leuk zeg!
Ik noem dan ook nog even de drops adventkalender
Ja, die is het. Ook wat breisels ertussen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:29 schreef trui het volgende:
[..]
met linkje (ik denk tenminste dat het deze is?)
Ja ik stond er nu zelf ook van te kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wauw sarabi!! Zo hangend komt het mooi tot z'n recht
Je ziet nu nog beter wat een monnikenwerk het eigenlijk is
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:27 schreef Sarabi het volgende:
Na 9 maanden eindelijk iets gemaakt om deze CAL op te hangen
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]wat een prachtwerk.
Vond sowieso al dat je mooie kleuren hebt gekozen
Jaaaaa zo leuk!quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef Uhmmpie het volgende:
Hebben jullie deze al gespot?
Kerstfilm-figuurtjes uit 3 verschillende kerstfilms.
https://gekophaken.nl/dow(...)hPpkvTRA3cI-wiDDq7mI
Wow!quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
ik ken eigenlijk geen van deze films, dus mij zeggen die figuurtjes niet zoveel. Maar het idee is aardig, en leuk dat het een gratis e-book is!quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:31 schreef Uhmmpie het volgende:
Hebben jullie deze al gespot?
Kerstfilm-figuurtjes uit 3 verschillende kerstfilms.
https://gekophaken.nl/dow(...)hPpkvTRA3cI-wiDDq7mI
Prachtig gewordenquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb eindelijk de origami deken af van Haakmaarraak waar ik 3? 4? jaar geleden aan begon. Cadeau voor schoonzus en zwager, als ze m leuk vinden. Anders houd ik m met liefde zelf.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb zelf kleuren in stylecraft life dk en special dk gekozen ipv het colour crafter pakket die voor mijn gevoel dichter bij het originele Scheepjes Metropolis pakket lagen dan de CC pakketten.
Heel tevreden! Wel wat moeten smokkelen met restjes die ik nog had want ik kwam eigenlijk net tekort voor de naden en het randje. Gelukkig had ik nog een extra bol aster en aspen liggen van iets anders en een restje duck egg leek genoeg op de lichtste groene kleur.
Prachtige plek zo aan de muur! Wat een werk is het geweest!quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er heerlijk warm uit, mooie kleuren ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb eindelijk de origami deken af van Haakmaarraak waar ik 3? 4? jaar geleden aan begon. Cadeau voor schoonzus en zwager, als ze m leuk vinden. Anders houd ik m met liefde zelf.
Ik heb verlof van feb 2021 tot 10 jan 2022 lol, dus vast wel tijd, maar ik heb wel “afmaakdrang” jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:50 schreef Mrs.Peel het volgende:
Heel mooi @:kwakz0rJij denkt, ik heb straks geen tijd, dus alle lopende projecten moeten nu afgemaakt worden?
Had @Sarabi die niet gemaakt?quote:Op zondag 27 december 2020 18:07 schreef Mrs.Peel het volgende:
Help! Ik ben bezig met Hugo Vleermuis uit Pica Pau. Ik moet de vleugels maken. Die zien er supersimpel uit, maar ik begrijp het patroon niet.
Dit staat er:
Haak 26 l. Haak in rijen.
Rij 1: sla de eerste steek over, haak 25 v, haak 1 keerlosse, keer je haakwerk om [25]
Rij 2: haak 2 v in v 25, haak 1 keerlosse, keer je haakwerk om [26]
Rij 3: haak 26 v, haak 1 keerlosse, keer je haakwerk om [26]
Rij 4: haak 2 v in v 26, haak 1 keerlosse, keer je haakwerk om [27]
Rij 5: haak 27 v, haak 1 keerlosse, keer je haakwerk om [27]
Rij 6: haak 2 v in v 27, haak 1 keerlosse, keer je haakwerk om [28]
Etc.
Nu loop ik al meteen vast in rij 3, waar begin ik?
Op de foto heb ik t/m rij 2 gehaakt.
De pijl staat bij v25 waarin ik dus 2 vasten heb gehaakt, aansluitend de keerlosse en ik heb m'n werk gekeerd. Waar moet ik nu verder haken?
[ afbeelding ]
Mooi geworden, Kwakzor! Ik denk dat je er vorig jaar (zomer 2019) pas mee begonnen bent, want ik heb er tijdens onze vakantie in Noorwegen ook veel aan gehaakt en dat is pas anderhalf jaar geleden. Toen was het patroon net uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
Heb zelf kleuren in stylecraft life dk en special dk gekozen ipv het colour crafter pakket die voor mijn gevoel dichter bij het originele Scheepjes Metropolis pakket lagen dan de CC pakketten.
Heel tevreden! Wel wat moeten smokkelen met restjes die ik nog had want ik kwam eigenlijk net tekort voor de naden en het randje. Gelukkig had ik nog een extra bol aster en aspen liggen van iets anders en een restje duck egg leek genoeg op de lichtste groene kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |