quote:Op maandag 7 december 2020 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zag gelijk een kartelmes voor me.
Waar gaat dit in vredesnaam over?quote:Op maandag 7 december 2020 12:23 schreef Kopiko het volgende:
Voor iedereen die nog een sprankje hoop had...
[ twitter ]
Ad van Gameren heeft ook dartscommentaar gedaanquote:Op maandag 7 december 2020 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar gaat dit in vredesnaam over?
quote:Op maandag 7 december 2020 12:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ad van Gameren heeft ook dartscommentaar gedaan
Hij snapt er niks van maar dat was wel grappig.
Van Barneveld kan wel wat sessies meepakken. Niets mis mee.quote:Op maandag 7 december 2020 12:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ad van Gameren heeft ook dartscommentaar gedaan
Hij snapt er niks van maar dat was wel grappig.
Ad van Gamerenquote:Op maandag 7 december 2020 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar gaat dit in vredesnaam over?
quote:Op maandag 7 december 2020 13:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Beelden uit 2012
Maggewonniegebeure klaar
Godverdommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opIk schrok ook nog echt, man man man
U MAD?
bijna 2 kilo zwaar en dan zo'n softe kutcover produceren. Uitmelkerij genot, welke debiel koopt zo'n rommelquote:
Zo'n dik boek en dan geen hardcoverquote:
Het is vooral sneu dat iemand die letterlijk wekelijks toegang heeft tot alle actieve darters en wat er om heen hang, alleen een wiki uit gaat printen. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 7 december 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
Ik vind het niet erg dat iemand die elke week met Frank in een bezemkast zit voor ons een boekje schrijft om wat bij te verdienen. Maar je kan net zo goed wikipedia uitprinten inderdaad, slaat nergens op.
Ik vond het wel geinig dat Niels de Ruiter dat ding promootte, maar dat op zijn eigen pagina het aantal wk-deelnames totaal niet kloptequote:Op maandag 7 december 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
Ik vind het niet erg dat iemand die elke week met Frank in een bezemkast zit voor ons een boekje schrijft om wat bij te verdienen. Maar je kan net zo goed wikipedia uitprinten inderdaad, slaat nergens op.
@JR-Style-93 weet hier meer vanquote:Op maandag 7 december 2020 22:45 schreef Szura het volgende:
Hele WK dat kutboek promoten
Is de Bingo eigenlijk al klaar?
Ik ben er mee bezig, eind deze week af (al moet ik nog één uitspraak trouwens, er stond er eentje dubbel in)quote:Op maandag 7 december 2020 22:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 weet hier meer van
Ik vind dat dus wel erg, want die vetzak verdient er met een beetje geluk (voor hem) klauwen met geld aan. Wanneer je vier tientjes durft te vragen voor deze in elkaar geflansde rommel vol fouten en softcover dan verdien je het ook om hard neergesabeld te worden.quote:Op maandag 7 december 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
Ohquote:Op maandag 7 december 2020 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, eind deze week af (al moet ik nog één uitspraak trouwens, er stond er eentje dubbel in)
quote:Op maandag 7 december 2020 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, eind deze week af (al moet ik nog één uitspraak trouwens, er stond er eentje dubbel in)
Alsof jij denkt dat de man achter uitgever Westerman dit door gaat lezenquote:Op maandag 7 december 2020 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind dat dus wel erg, want die vetzak verdient er met een beetje geluk (voor hem) klauwen met geld aan. Wanneer je vier tientjes durft te vragen voor deze in elkaar geflansde rommel vol fouten en softcover dan verdien je het ook om hard neergesabeld te worden.
ik kan dat niet fatsoenlijk lezen zoquote:Op maandag 7 december 2020 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie al een serieuze fout ontdekt op deze pagina?
Ik wel.
In de tweede zin al: ‘Hij begon is zijn carrière...’quote:Op maandag 7 december 2020 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Ik wel.
watquote:Op maandag 7 december 2020 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof jij denkt dat de man achter uitgever Westerman dit door gaat lezen
Hij begon zijn carrière/ Hij is zijn carrière begonnen. Sjaak kon niet kiezen en is voor de gulden middenweg gegaan.quote:Op maandag 7 december 2020 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
In de tweede zin al: ‘Hij begon is zijn carrière...’
"Zijn eerste wereldtitel pakt in 1998."quote:Op maandag 7 december 2020 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
In de tweede zin al: ‘Hij begon is zijn carrière...’
Zou toch werelds zijn om ze 'subtiel' met een aantal blunders te confronteren.quote:Op maandag 7 december 2020 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Ik wel.
De Dikke van Downiequote:Op maandag 7 december 2020 23:00 schreef Szura het volgende:
Waarom heet het eigenlijk niet De viesdikke van darte
Denk je dat zelfs ik dit beter zou kunnen? Dan is het wel echt heel kutquote:Op maandag 7 december 2020 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze waren echt ranzig dronken toen ze dit schreven
Iedereen kan dit beter beste Bob. Hoe moeilijk is het om wiki te kopiëren en daar een verhaaltje omheen te schrijven.quote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat zelfs ik dit beter zou kunnen? Dan is het wel echt heel kut
En is het niet 'bustte' ipv 'buste'.quote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Op de rechterpagina een viesdikke d/t-fout, genot
En een ‘kuststukje’
"Buste" lijkt me ook incorrect. Tenzij ze bezig waren met een potje bussenquote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
En een ‘kuststukje’
Een onzeker 23-jarige jongenquote:Op maandag 7 december 2020 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
"Zijn eerste wereldtitel pakt in 1998."
![]()
Dus al 2 domme fouten.
mijn god zegquote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een onzeker 23-jarige jongen
Weer twee jaar later staat er een andere speler op het podium in 1995
Richie Burne-
tt
Hij kan de bijschrijven
WK finale
Fijne vergeeldag GIlding!quote:Op maandag 7 december 2020 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Proficiat allen met de 50ste verjaardag van Andrew Gilding vandaag!
[ afbeelding ]
@wimderon vindt dit leuk.quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Oh god ze hebben ook weer een setje pijlen
@:zipportal hoe staat het ervoor in de shop?
Deze hebben ze al aangekondigd in de loting video!quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Koert ziet er in die videostill viesslecht uitquote:Op maandag 7 december 2020 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op 35:40, echt van die goedkope Action pijlen van 2.99 verkopen ze voor 16.95 onder met mom van 'WK-pijlen'
En wat/wie is in godsnaam:quote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
En een ‘kuststukje’
Je moet ook eens (op die Barney-pagina) kijken hoe vaak de 'auteur' springt van tegenwoordige tijd naar verleden tijd.quote:Op maandag 7 december 2020 23:18 schreef Szura het volgende:
Eigenlijk moeten we een zo’n exemplaar aanschaffen, alle fouten markeren en dat ding dan opsturen naar Zjak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |