De Dikke van Downiequote:Op maandag 7 december 2020 23:00 schreef Szura het volgende:
Waarom heet het eigenlijk niet De viesdikke van darte
Denk je dat zelfs ik dit beter zou kunnen? Dan is het wel echt heel kutquote:Op maandag 7 december 2020 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze waren echt ranzig dronken toen ze dit schreven
Iedereen kan dit beter beste Bob. Hoe moeilijk is het om wiki te kopiëren en daar een verhaaltje omheen te schrijven.quote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat zelfs ik dit beter zou kunnen? Dan is het wel echt heel kut
En is het niet 'bustte' ipv 'buste'.quote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Op de rechterpagina een viesdikke d/t-fout, genot
En een ‘kuststukje’
"Buste" lijkt me ook incorrect. Tenzij ze bezig waren met een potje bussenquote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
En een ‘kuststukje’
Een onzeker 23-jarige jongenquote:Op maandag 7 december 2020 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
"Zijn eerste wereldtitel pakt in 1998."
![]()
Dus al 2 domme fouten.
mijn god zegquote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Een onzeker 23-jarige jongen
Weer twee jaar later staat er een andere speler op het podium in 1995
Richie Burne-
tt
Hij kan de bijschrijven
WK finale
Fijne vergeeldag GIlding!quote:Op maandag 7 december 2020 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Proficiat allen met de 50ste verjaardag van Andrew Gilding vandaag!
[ afbeelding ]
@wimderon vindt dit leuk.quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Oh god ze hebben ook weer een setje pijlen
@:zipportal hoe staat het ervoor in de shop?
Deze hebben ze al aangekondigd in de loting video!quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Koert ziet er in die videostill viesslecht uitquote:Op maandag 7 december 2020 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op 35:40, echt van die goedkope Action pijlen van 2.99 verkopen ze voor 16.95 onder met mom van 'WK-pijlen'
En wat/wie is in godsnaam:quote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
En een ‘kuststukje’
Je moet ook eens (op die Barney-pagina) kijken hoe vaak de 'auteur' springt van tegenwoordige tijd naar verleden tijd.quote:Op maandag 7 december 2020 23:18 schreef Szura het volgende:
Eigenlijk moeten we een zo’n exemplaar aanschaffen, alle fouten markeren en dat ding dan opsturen naar Zjak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |