Heldquote:
Jij mag dat!quote:Op donderdag 3 december 2020 19:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heldhet kan zijn dat ik van je wc gebruik wil maken maar dat weet ik pas als ik er ben
Ligt eraan of je al.aan je pakketje gaat beginnenquote:Op donderdag 3 december 2020 19:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heldhet kan zijn dat ik van je wc gebruik wil maken maar dat weet ik pas als ik er ben
Lekker saai langs de provinciale weg lopen?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de privé adressen geanonimiseerd. Op het kaartje staat 99,9 km, maar ik ken mezelf, ik zal echt wel weer ergens een afslag missen in het donker of ergens om moeten lopen, dus de honderd tik ik echt wel aan
6:30 heb ik weer spreekuurquote:Op donderdag 3 december 2020 22:58 schreef maily het volgende:
Ik hoop dat er vannacht genoeg mensen wakker zijn en online om DJMO te supporten!!!
Symbolische euro overgemaakt, werkt gewoonquote:Op donderdag 3 december 2020 22:51 schreef derLudolf het volgende:
Doet de donatiepagina het nou niet? Heb geprobeerd via de PC waar ik nu achter zit - met Firefox- en mobiel zowel Chrome als FF
Wij rijden gewoon een stuk om haar te steunenquote:Op donderdag 3 december 2020 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, je gaat dus via Amsterdam Noord en de Schellingwouderbrug langs het kanaal naar Weesp.
Dan woon ik niet aan de route en kan ik je geen warme chocomel aanbieden...
Succes!
Ik zag het inderdaad, dat er net iemand iets had overgemaakt. Snap d'r niets van. Het is ook niet de addblock. Vreemd.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Symbolische euro overgemaakt, werkt gewoon
WAT GOED EN LIEF!!!!quote:Op donderdag 3 december 2020 23:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wij rijden gewoon een stuk om haar te steunen![]()
Gewoon Chrome op Android hier, dus geen ideequote:Op donderdag 3 december 2020 23:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, dat er net iemand iets had overgemaakt. Snap d'r niets van. Het is ook niet de addblock. Vreemd.
Zou wel problematisch zijn als meer mensen hier last van hebben.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, dat er net iemand iets had overgemaakt. Snap d'r niets van. Het is ook niet de addblock. Vreemd.
Dat is wel een dingetje jaquote:Op donderdag 3 december 2020 23:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou wel problematisch zijn als meer mensen hier last van hebben.![]()
@:Danny
Het enige waarom ik deze route heb gekozen is omdat ik voor 95 procent al ken. tot en met 020 heb ik m al twee keer gelopen met eerdere sponsorwandelingen, vanaf weesp naar hilversum voert grotendeels over het Westerborkpad, en vanaf Hilversum/Baarn heb ik ook al regelmatig gelopenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker saai langs de provinciale weg lopen?
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wij rijden gewoon een stuk om haar te steunen![]()
De planning was 4 uur starten en 10 uur finishen. Aangezien ik door de adrenaline niet meer kan slapen, ga ik over een half uurtje al wegquote:Op vrijdag 4 december 2020 01:02 schreef chufi het volgende:
Maar nu al wakker en pas om 4 uur beginnen ? Andere tochten begon je eerder en werd het ook laat ///
OK Succes meidquote:Op vrijdag 4 december 2020 01:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
De planning was 4 uur starten en 10 uur finishen. Aangezien ik door de adrenaline niet meer kan slapen, ga ik over een half uurtje al weg
Heb thermokleding aan, onder m'n gewone kleding. Voor de nacht heb ik een skijack (met reflectie vest) aan. Dat wissel ik bij m'n eerste rustpunt om voor m'n gewone kleding,. Ergens 's avonds in Weesp kleed ik me weer om in thermokleding en jas.quote:
buen viaje Monquote:Op vrijdag 4 december 2020 02:27 schreef DJMO het volgende:
Je kunt mijn realtime locatie bekijken op Maps: https://maps.app.goo.gl/F69Gk9pEtjw4XX8R8.
Nee. Loop in stilte, voor zover m'n nachtrust niet wordt verknald door jengelende kerkklokkenquote:Op vrijdag 4 december 2020 03:00 schreef jameshond7 het volgende:
Je gaat als een speer![]()
Luister je ondertussen nog een podcast of muziek oid?
Thnx meis. Ben al bijna in heiloo, e voor m'n gevoel ben ik pas net vertrokken #vleugelsquote:
Deze zondagmiddagwandelaar volgt je met ontzag!quote:Op vrijdag 4 december 2020 05:55 schreef Rob het volgende:
Kleine omweg maar toch..
DJMO is in:
[ afbeelding ]
Ojee, ze is daar nog steeds?quote:Op vrijdag 4 december 2020 05:55 schreef Rob het volgende:
Kleine omweg maar toch..
DJMO is in:
[ afbeelding ]
Ik had ¤0,19 in mijn bericht staan. Dat ging niet goed.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou wel problematisch zijn als meer mensen hier last van hebben.![]()
@:Danny
Pfffquote:Op vrijdag 4 december 2020 06:54 schreef DJMO het volgende:
Google stuurde me hopeloos verkeerd. Lag een heel stuk van m'n geplande route af, was hopeloos verdwaaldde . Zit nu bij Rob in de auto. Pak vanaf zijn huis m'n oorspronkelijke route weer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |