Die link staat ook in m'n berichtquote:Op donderdag 3 december 2020 12:18 schreef Fred het volgende:
Doe dat succes wensen dan via deze link: https://fok.nl/shop/doneren/
Dan levert elk succeswensje op zijn minst ook weer 5 Euro op
@Mikeytt heb je nog een maandsalaris over?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:50 schreef Hallojo het volgende:
Okee, wie gaat dit project verneuken door snel ¤ 15.000 te doneren?
Is dit hetzelfde als dat ze haar tieten zou laten zien aan de hoogste bieder, maar uiteindelijk toch niet?quote:Op donderdag 3 december 2020 12:50 schreef Hallojo het volgende:
Okee, wie gaat dit project verneuken door snel ¤ 15.000 te doneren?
Dat was DJMO niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:17 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde als dat ze haar tieten zou laten zien aan de hoogste bieder, maar uiteindelijk toch niet?
Dat was ik ookquote:Op donderdag 3 december 2020 13:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat was DJMO niet.![]()
Maar het is wél hetzelfde als dat de ¤45.000 en later ¤1000 voor Slaapmeisje al gedoneerd waren voordat DJMO ook maar één stap had gezet. En aangezien DJMO zich aan haar woord houdt, heeft ze die 80 km gewoon gelopen.Dat zou nu met die 100 km ook gebeuren als er ineens ¤15.000 gedoneerd zou worden.
Ik dacht aan deze inzameling: https://www.npo3fm.nl/ser(...)u-alvast-11-111-euroquote:
Vast welquote:Op donderdag 3 december 2020 13:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze inzameling: https://www.npo3fm.nl/ser(...)u-alvast-11-111-euro
dat was jij niet.
Hopelijk lukt het nog om te slapen!
En hoe ga je die bellen dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:14 schreef DJMO het volgende:
Briefje met telefoonnummers van verschillende mensen bij me voor het geval dat m'n telefoon toch de geest geeft.
Ergens aanbellen, situatie uitleggen en vragen of er voor me gebeld kan worden?quote:
"Mamaaaaa er staat een rare mevrouw voor de deur!"quote:Op donderdag 3 december 2020 14:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ergens aanbellen, situatie uitleggen en vragen of er voor me gebeld kan worden?
Ben zelfs zo slim geweest om het noodnummerlijstje te lamineren zodat het niet verlept in een mogelijke regenbuiquote:Op donderdag 3 december 2020 14:42 schreef Modus het volgende:
[..]
"Mamaaaaa er staat een rare mevrouw voor de deur!"
zoals?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:51 schreef Modus het volgende:
En dingen in je rugzak ook in plastic in te pakken?
Thanks schatquote:
Het enige wat ik kan bedenken zijn m'n powerbanks, maar als ik die in gebruik heb zijn ze ook niet beschermd tegen regen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat dan ook, wat niet nat mag worden.
route is Alkmaar via Heiloo, Castricum, Wormerveer, Amsterdam, Weesp, Hilversum en Baarn, naar Utrecht CS.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Wat is je exacte route?
Is er een kaartje in Google Maps of zo beschikbaar?
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Wat is je exacte route?
Is er een kaartje in Google Maps of zo beschikbaar?
OK, je gaat dus via Amsterdam Noord en de Schellingwouderbrug langs het kanaal naar Weesp.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de privé adressen geanonimiseerd. Op het kaartje staat 99,9 km, maar ik ken mezelf, ik zal echt wel weer ergens een afslag missen in het donker of ergens om moeten lopen, dus de honderd tik ik echt wel aan
Nee, route gaat met de veerpont naar het oostelijk haven gebiedquote:Op donderdag 3 december 2020 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, je gaat dus via Amsterdam Noord en de Schellingwouderbrug langs het kanaal naar Weesp.
Dan woon ik niet aan de route en kan ik je geen warme chocomel aanbieden...
Succes!
Die loopt vlak naast de brug, dat kan ik niet zien op het kaartje.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, route gaat met de veerpont naar het oostelijk haven gebied
Ik word onderweg in de gaten gehouden ja. Zowel online als fysiek op meerdere punten. Geloof me maar als ik zeg dat als het niet meer zou gaan, ik subiet in een auto wordt gesleurd en naar huis word gebracht.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die loopt vlak naast de brug, dat kan ik niet zien op het kaartje.
Water of koffie had ik ook wel gehad. Maar ja, die route...
Thermoskan in de auto?
Heb je een volgauto of een bezemwagen?
quote:
quote:
Ik zal het nodig hebben. Gelukkig heb ik de nodige hulp onderwegquote:
Wat voor wandelschoenen draag je eik?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het nodig hebben. Gelukkig heb ik de nodige hulp onderweg
Brooks hardloopschoenen. Op dit moment de cascadia 15 trail schoen. Veel vierdaagse wandelaars zweren bij wandelschoenen van bv lowa , maar ik loop fijner op sportschoenenquote:Op donderdag 3 december 2020 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat voor wandelschoenen draag je eik?
als ik santiago de compestella zeg , weet je dan genoeg?quote:Op donderdag 3 december 2020 17:45 schreef summer2bird het volgende:
Je gaat steeds verder![]()
Hierna een keer dwars door Nederland heen?
Daarna naar Zuid Frankrijk lopen?
Kan je wel meteen lekker vakantie houden daar
Ik kijk nu al naar dat topic uitquote:Op donderdag 3 december 2020 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik santiago de compestella zeg , weet je dan genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |