Om dezelfde reden dat hij krijsend probeert aan de macht vast te blijven houden: hij weet dat hij en zijn cronies zich voor de rechter moeten gaan verantwoorden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:20 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook wel gek eigenlijk, waarom zou je onschuldigen willen pardonneren?
Trump mulls preemptive pardons for up to 20 allies, even as Republicans balk
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
je hoor, hoeft nu niet te kijken
Je gaat deze beelden vaker zien de komende tijd denk ik zo
Niet alleen dat..vraag me af of hij zich daar druk over maakt. Volgens mij is hij gewoon verslaafd aan macht en vond hij het heerlijk om dictatortje te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat hij krijsend probeert aan de macht vast te blijven houden: hij weet dat hij en zijn cronies zich voor de rechter moeten gaan verantwoorden.
Je kan er idd op wachten. Op grote schaal frauderen met 4 camera's erop gericht is een dead give-away. Allemaal gebakken lucht wat de (useful idiot) Giuliani aan het goedgelovige volgvolk probeert te slijten via fake hearings. Het trieste is dat het hem nog grotendeels lukt ook. En holmaatjes van Trump grijpen dat dan weer an als reden om verder twijfel te zaaien over de legitimiteit van de uitslag van de berkiezing:quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:34 schreef kalinhos het volgende:
[ twitter ]
Om Bert Visscher te citeren: Je verwacht het niet!
Hij mag ertoe oproepen niet opdracht er tot geven. Dat mag de Secretary of State, en die heeft al aangegeven dat er op de video niks vreemds te zien was.quote:
Misschien, moeten hun weten, maar naar deze video zullen ze dan ook nog wel even kijken en morgen houdt Trump een rally in Georgia, al met al wordt het steeds drukker in Georgia:quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:59 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij mag ertoe oproepen niet opdracht er tot geven. Dat mag de Secretary of State, en die heeft al aangegeven dat er op de video niks vreemds te zien was.
Georgia heeft dan ook een hoog aantal rednecksquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien, moeten hun weten, maar naar deze video zullen ze dan ook nog wel even kijken en morgen houdt Trump een rally in Georgia, al met al wordt het steeds drukker in Georgia:
[ twitter ]
Dat verschil tussen Trump en Biden is echt gigantisch in het voordeel van Biden ondertussen. Vernederende nederlaag voor een zittend president.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Stel je wilt frauderen bij een verkiezing, ga je dan:
A: stembiljetten vd tegenstander laten verdwijnen
B: stembiljetten voor jezelf creëren
?
Dit hele fraude gelul is gebaseerd op optie B. En dat is onnoemlijk veel moeilijker dan optie A. Je moet valse identiteiten creëren, handtekeningen vervalsen en weet ik veel wat niet meer. En je maakt een enorme stapel aan controleerbaar bewijs. Dat is echt de domste manier van frauderen.
En het zijn ook echt 8 miljoen meer stemmen inmiddels.
WORD WAKKER MENSEN.
Je moet dan ook wel een lijmsnuiver, een leugenaar of een intense debiel zijn wil je hier in geloven.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Stel je wilt frauderen bij een verkiezing, ga je dan:
A: stembiljetten vd tegenstander laten verdwijnen
B: stembiljetten voor jezelf creëren
?
Dit hele fraude gelul is gebaseerd op optie B. En dat is onnoemlijk veel moeilijker dan optie A. Je moet valse identiteiten creëren, handtekeningen vervalsen en weet ik veel wat niet meer. En je maakt een enorme stapel aan controleerbaar bewijs. Dat is echt de domste manier van frauderen.
En het zijn ook echt 8 miljoen meer stemmen inmiddels.
WORD WAKKER MENSEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |