SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boks.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:02 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet nieuwe spijkerbroeken. wat een hel
Die van mij scheurt altijd omstreeks de balzak.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een zo'n spijkerbroek, duur, zit perfect om mijn gespierde kont, echt zo'n broek waar vrouwen hun ogen niet vanaf kunnen houden maarrrrrrr een van die knoopjes staat altijd een beetje open en dat ziet er lullig uit
Afgevallen?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:02 schreef TaMieke het volgende:
waarom is dat een hel?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:02 schreef TaMieke het volgende:
Lekker 1980 wel, een verkoopster mee laten kijken of het broekje past.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou net zeggen, de verkoopster waar ik heen ga is zo goed dat spijkerbroeken kopen een erotische ervaring word.
Omdat ik nu volgens mij tussen 2 maten in val en de ene winkel is de andere niet. Dus ik heb geen idee waar ik naartoe moet.quote:
jaquote:
Goedkope broeken doe ik vaak langer mee dan dure broeken.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop broeken altijd zo duur mogelijk, dat zie je er duidelijk aan af, als ik af en toe kerels zie lopen met zo'n broek van een paar tientjes![]()
Bij vrouwen boeit dat 0 procent, raar eigenlijk.
Is me ook wel eens opgevallen maar ja het gaat mij om hoe ze zitten en hoe ze staan.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Goedkope broeken doe ik vaak langer mee dan dure broeken.
Welke merken dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop broeken altijd zo duur mogelijk, dat zie je er duidelijk aan af, als ik af en toe kerels zie lopen met zo'n broek van een paar tientjes![]()
Goed gedaan meid.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat ik nu volgens mij tussen 2 maten in val en de ene winkel is de andere niet. Dus ik heb geen idee waar ik naartoe moet.
[..]
ja![]()
Maar bij jou scheuren de wulpse dames toch altijd de kleren van je lijf, is toch hartstikke zonde dan om zulke dure kleren te hebbenquote:Op donderdag 3 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Koop ik wel weer nieuwe broekjesquote:Op donderdag 3 december 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar bij jou scheuren de wulpse dames toch altijd de kleren van je lijf, is toch hartstikke zonde dan om zulke dure kleren te hebben
Ik heb een gewoon figuur, maar ook niks past.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een raar misvormd figuur, niks past.
Stuk of 60-70quote:Op donderdag 3 december 2020 09:24 schreef Haags het volgende:
Hoeveel broeken heb je dan in je kast?
Hoezo?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een raar misvormd figuur, niks past.
Wat moet je dan met 70 broeken?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag er maar een paar van, uit gemakzucht.
Nudist worden is altijd een optiequote:
Tweedehands kledingquote:Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien heb je een tweedehandswinkel?
gewoon elke dag iets nieuws.quote:
Ja zoveel ruimte neemt dat niet in joh en als je er zoveel hebt dan verslijten die broeken amper, zeker nu het al sinds maart pyjamabroekentijd is.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat moet je dan met 70 broeken?![]()
Trouwens, wie heeft er plek voor zoveel broeken
Ja waar dacht je dat die kerkdonaties naartoe gingen.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Jacob Cohen wordt hier een dorp verder verkocht bij zo’n winkel waar alleen gereformeerden komen.
Hans Voortman. Die kopen trouwens ontzettend dure kleding vaak.
Heb je wel eens 70 broeken opgestapeld?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zoveel ruimte neemt dat niet in joh en als je er zoveel hebt dan verslijten die broeken amper, zeker nu het al sinds maart pyjamabroekentijd is.
Veel te koudquote:Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nudist worden is altijd een optie
verwarming hoger zettenquote:Op donderdag 3 december 2020 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je wel eens 70 broeken opgestapeld?
geloof er geen zak van. maar dat is niets nieuws.
[..]
Veel te koud
Heb je dan een walk in kast? En wat zijn daarvan de afmetingen?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zoveel ruimte neemt dat niet in joh en als je er zoveel hebt dan verslijten die broeken amper, zeker nu het al sinds maart pyjamabroekentijd is.
Denken in problemen dit..quote:Op donderdag 3 december 2020 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik alsnog broeken nodig als ik naar buiten wil.
Foto van je billen in string, dank u.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik alsnog broeken nodig als ik naar buiten wil.
Je weet toch voor je de vraag stelt dat je nu de afmetingen krijgt van een gemiddeld rijtjeshuis..quote:Op donderdag 3 december 2020 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dan een walk in kast? En wat zijn daarvan de afmetingen?
Denken dat ik strings draagquote:Op donderdag 3 december 2020 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foto van je billen in string, dank u.
Daar ben ik goed in jaquote:
Nee dat niet, gewoon een paar kledingkasten langs de wand van een slaapkamer.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dan een walk in kast? En wat zijn daarvan de afmetingen?
Nou ja, dan wordt het google mapsen in Dordrecht. Daar moet toch een huis zijn dat uitpuilt van de broeken dan.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je weet toch voor je de vraag stelt dat je nu de afmetingen krijgt van een gemiddeld rijtjeshuis..
En dan heb je daar één Armanishirtje bij?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet, gewoon een paar kledingkasten langs de wand van een slaapkamer.
Armaniquote:Op donderdag 3 december 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan heb je daar één Armanishirtje bij?
Versace dan, zelfde laken een pak.quote:
en dan hebben we het nog niet over schoenen of t-shirts gehad..quote:Op donderdag 3 december 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, dan wordt het google mapsen in Dordrecht. Daar moet toch een huis zijn dat uitpuilt van de broeken dan.
Versacequote:Op donderdag 3 december 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Versace dan, zelfde laken een pak.
Made in Italy jongen, kijk eens in jouw broekquote:Op donderdag 3 december 2020 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon 10 Oeigoeren hebben zich al doodgewerkt voor US.
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou ik zelfs dragen, lekker de paradijsvogel uithangen
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:54 schreef LTVDK het volgende:
Gaat vandaag het licht buiten nog aan trouwens
Ho Ho, je kunt deze US niet aanspreken op iets dat zijn andere persoonlijkheden zeggen..quote:
Dan moet 'ie maar UI wisselen per personage hoor.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ho Ho, je kunt deze US niet aanspreken op iets dat zijn andere persoonlijkheden zeggen..
Op de quote klikken, dan kom je bij een lillijk jasje.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oei, welke broek was dat ook alweer?
Ooooohja, nou vind die nog steeds hysterisch en hilarisch maar dat ging meer om de smaak van bal toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de quote klikken, dan kom je bij een lillijk jasje.
Liefst een verschoten zwart t-shirt of een bandshirt nog steeds maar dat kan helaas niet altijdquote:Op donderdag 3 december 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ging immers om wat je bij je broeken droeg.
Hij valt tenminste, ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
wanneer je gerrie zo lang is dat ie bij het vallen nog even het puntje van je balzak aan tikt.
TMI!quote:Op donderdag 3 december 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
wanneer je gerrie zo lang is dat ie bij het vallen nog even het puntje van je balzak aan tikt.
ja zo'n plonspot. dus hij gleed zo 'het hoekje om'quote:Op donderdag 3 december 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij valt tenminste, ik zie geen probleem.
Je bips moeten lichten om de gerrie los te koppelen.
Dit is nu exact de reden waarom mensen met geld een dixie in de tuin zetten als er een verbouwing aan de gang is.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
Oh, ik dacht dat dat was omdat ze de plee's gingen laten doen.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nu exact de reden waarom mensen met geld een dixie in de tuin zetten als er een verbouwing aan de gang is.
Slechts 1 wc en dus een dixie nodig hebbenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nu exact de reden waarom mensen met geld een dixie in de tuin zetten als er een verbouwing aan de gang is.
wat?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik je nooit de wet van Archimedes uitgelegd?
Ik zie het hier nog wel gebeuren dat áls we de badkamer laten doen, we de wc beneden dan ook meenemen.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Slechts 1 wc en dus een dixie nodig hebben
Die lag toch op de bank?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Wie durft er op de slaapkamerdeur van bitterbal te kloppen?
Ja dat snap ik, maar dan zou ik toch echt 1 voor 1 doen hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het hier nog wel gebeuren dat áls we de badkamer laten doen, we de wc beneden dan ook meenemen.![]()
Al begon Joop gisteren te mopperen over gebrek aan garage na het opruimen van gereedschap (srs, die timing), dus het kan ook nog wel zijn dat we eerder verhuizen dan verbouwen.
Gelijktijdig de potten eraf slopen is hoe dan ook geen plan nee.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan zou ik toch echt 1 voor 1 doen hoorDat je iig 1 witte troon ten alle tijde beschikbaar hebt.
Ze bekijkt het maar, ik heb de hele avond gewacht tot ze op haar paard de straat in zou komen om mijn hoofd op te halen.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Wie durft er op de slaapkamerdeur van bitterbal te kloppen?
Ja? op vliegveld van port of Spain en alles?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ken ik.Maar andere voorbeelden svp.
Ik ken 'm niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja? op vliegveld van port of Spain en alles?
Was m'n pa wel van planquote:Op donderdag 3 december 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelijktijdig de potten eraf slopen is hoe dan ook geen plan nee.
Copainquote:Op donderdag 3 december 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was m'n pa wel van plan
Naja had bij hun niet veel uitgemaakt, hebben toch 3 wc's. Maar dan moesten ze daarvoor naar boven.
nadat m'n pa door de muur van de slaapkamer heen zat tijdens sloopwerk zijn ze even goed maar boven gaan slapen enzo (en ook maar gelijk hun slaapkamer verbouwd)
quote:Op donderdag 3 december 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij valt tenminste, ik zie geen probleem.
Je bips moeten lichten om de gerrie los te koppelen.
Of hij leest hier gewoon meequote:Op donderdag 3 december 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Al begon Joop gisteren te mopperen over gebrek aan garage na het opruimen van gereedschap (srs, die timing), dus het kan ook nog wel zijn dat we eerder verhuizen dan verbouwen.
Het is wel een van de klussen die me het meest tegenstaat, de badkamer. Nu hebben we er op het moment even geen budget voor, maar het zou me serieus niet verbazen als we eerder verhuizen dan verbouwen.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was m'n pa wel van plan
Naja had bij hun niet veel uitgemaakt, hebben toch 3 wc's. Maar dan moesten ze daarvoor naar boven.
nadat m'n pa door de muur van de slaapkamer heen zat tijdens sloopwerk zijn ze even goed maar boven gaan slapen enzo (en ook maar gelijk hun slaapkamer verbouwd)
Nah, serieus niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij leest hier gewoon meeHoi Joop
@Joopquote:Op donderdag 3 december 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij leest hier gewoon meeHoi Joop
Ah!quote:
Pehehehe.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah!
Nou, de wet van Archimedes is een van de, zo niet dé, belangrijkste wet van de scheepsstabiliteit.
"Een voorwerp geheel of gedeeltelijk ondergedompeld in een vloeistof of gas, ondervindt een opwaartse kracht gelijk aan het gewicht van de hoeveelheid verplaatste vloeistof of gas"
Goed. 7 jaar geleden ben ik via een wereldreis vanuit La Guaira, Venezuela naar huis gevlogen:
Caracas - Willemstad
Willemstad - Port of Spain
Port of Spain - Madrid
Madrid - Londen Gatwick
Londen Gatwick - Frankfurt (jawel)
Frankfurt - Amsterdam
Lang verhaal. Feestdagen, geen vluchten te krijgen, zou aan boord blijven tot na de feestdagen, toch naar huis wegens omstandigheden aldaar. Overal minimaal 12u layover.
Maarja, als je 12u layover hebt, dan moet je wel eens naar het toilet. In port of Spain op Piarco dus de gok maar eens gewaagd bij de gate. Ik het toilet binnen, was een dame driftig aan het schoonmaken. Eerste deurtje open, hm waterstand is wel hoog. Ff 1 potje verder kijken. Daar ook. De dame stond me wat daabs aan te kijken en droop af.
Naja dan maar eens doortrekken om te kijken of er iig water wegliep. Heuj, dat deed het.
Ik m'n broek laten zakken en gaan zitten. Voel ik op een gegeven moment een hele kriebelende sensatie aan de balzak! Ik sprong anderhalve meter de lucht in
Bleek dus dat de wet van archimedes ten uitvoer was gekomen. Door m'n gerrie was dus de waterstand in de pot wat omhoog gekomen
ja badkamers zijn cray cray over de top duur.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een van de klussen die me het meest tegenstaat, de badkamer. Nu hebben we er op het moment even geen budget voor, maar het zou me serieus niet verbazen als we eerder verhuizen dan verbouwen.
En in dat geval trek ik m'n boom uit de grond.
Bij mij verontschuldigen ze zich juist dat ze te laat zijn:quote:Op donderdag 3 december 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
Al die rare bericht dat pakketten te laat bezorgt gaan worden
Dhl mailt op dinsdag: Uw pakket wordt zaterdag 5-12 geleverd
Dhl mailt woensdag: uw pakket wordt vrijdag 4-12 tussen 1:00 en 23:00 geleverd
Dhl mail op donderdag: De bezorger staat vanavond tussen 17:30 en 21:30 aan de deur
quote:Sorry, je pakketje is niet op tijd. Daar balen we van. Want we weten hoe belangrijk jouw bestelling is, juist nu. In deze superdrukke periode zetten we er dan ook met heel PostNL de schouders onder om alles op tijd te bezorgen. Nu is dat bij jouw pakketje net niet gelukt. Daarom hebben we iets voor je.
Een cadeautje voor jou
We willen je graag persoonlijk iets vertellen. Bekijk de video op onze website. Ook vind je daar een leuke verrassing om het goed te maken! Een cadeautje speciaal voor jou, om tijdens de feestdagen te luisteren, lezen of kijken…
Zit al een week op een pakket van PostNL te wachten, T&T zegt nog steeds dat zij de zending niet ontvangen hebben. Als dat maandag nog zo is, maar even mensen wakker gaan schoppen.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:21 schreef gianni61 het volgende:
Al die rare bericht dat pakketten te laat bezorgt gaan worden
Dhl mailt op dinsdag: Uw pakket wordt zaterdag 5-12 geleverd
Dhl mailt woensdag: uw pakket wordt vrijdag 4-12 tussen 1:00 en 23:00 geleverd
Dhl mail op donderdag: De bezorger staat vanavond tussen 17:30 en 21:30 aan de deur
je kan ze veel goedkoper kopen he :pquote:Op donderdag 3 december 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja badkamers zijn cray cray over de top duur.
M'n ouders waren 12k kwijt aan spullen. We hebben alles verder zelf gedaan. die hebben alles bij Sani-dump gehaald geloof ik.
Duurste was wel die douche kraan enzo1.5k ofzo die dingen zijn echt bizar duur.
dit idd. PostNL stuurde me gister een mail met een code voor een cadeautje om dat ze te laat leveren.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij verontschuldigen ze zich juist dat ze te laat zijn:
[..]
Hangt nogal af van hoe groot je badkamer is en wat er gebeuren moet.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan ze veel goedkoper kopen he :p
je kan ook een gardena slangetje ophangenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan ze veel goedkoper kopen he :p
De douchekraan hoeft geen 1000 euro te kostenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt nogal af van hoe groot je badkamer is en wat er gebeuren moet.
Nee, maar ik ben waarschijnlijk hetzelfde kwijt dankzij manuren.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De douchekraan hoeft geen 1000 euro te kosten
Gewoon een Karchertje neerzetten om alles goed schoon te krijgenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook een gardena slangetje ophangen
¯\_(ツ)_/¯
Maar het moet allemaal wel een beetje bij elkaar passen
oke?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een douchekraan van 70 euro.
rioolmol erbij. kan je zelf je klysma's doenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een Karchertje neerzetten om alles goed schoon te krijgen
Mja, het sanitair ben ik het minst bang voor, maar de rest dus.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
dus ja badkamers zijn duur maar je kan he luxe doen of niet luxeStaat verder los van het formaat van de badkamer
Nou ja je bent met een grote badkamer wel meer centen kwijt aan tegels, toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
dus ja badkamers zijn duur maar je kan he luxe doen of niet luxeStaat verder los van het formaat van de badkamer
Ja maar dat was niet mijn reactie op franticquote:Op donderdag 3 december 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, het sanitair ben ik het minst bang voor, maar de rest dus.
Ik heb geen regenton.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet buiten in de regenton poedelen
ja maar het ging over de douchekraanquote:Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je bent met een grote badkamer wel meer centen kwijt aan tegels, toch?
En arbeid als je zelf twee linkerhanden hebt.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je bent met een grote badkamer wel meer centen kwijt aan tegels, toch?
Gewoon je rok optillen en hurken in het dichtstbijzijnde Lochquote:Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet buiten in de regenton poedelen
Ja, eens hoor. Maar ik herken ook wel het "ja, die past er perfect bij en als ik iets anders kies, ga ik spijt krijgen".quote:Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het ging over de douchekraan
Jeetje mensen![]()
Ja dat kan van goedkoop tot duur, dat maakt inderdaad niets uit.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het ging over de douchekraan
Jeetje mensen![]()
ja maar goed als je gewoon echt bizar dure spullen koopt omdat het er wel bij past dan kan je niet zeuren over hoe duur je badkamer wel niet is toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Maar ik herken ook wel het "ja, die past er perfect bij en als ik iets anders kies, ga ik spijt krijgen".
quote:Op donderdag 3 december 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kort lontje vandaag mensen
CherryFlips?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Da's wel makkelijk, dat past toch allemaal niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
Mja badkamer bij m'n ouders hebben we een inloopdouche, hangtoilet, vrijstaand bad + zo'n badkraan geval wat uit de vloer komt en een zwevend meubel met 2 spoelbakken opgehangen.
Douchekraan gebeuren is een regendouche met nog en losse sproeikop.
Dingen die je niet wil horen als je je broek naar beneden trekt (of zoiets)quote:Op donderdag 3 december 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Oh, ik las 'm niet perse als zeuren, meer een bevestiging dat die dingen duur zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar goed als je gewoon echt bizar dure spullen koopt omdat het er wel bij past dan kan je niet zeuren over hoe duur je badkamer wel niet is toch?
Bloedzuigers aan je bipsquote:Op donderdag 3 december 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je rok optillen en hurken in het dichtstbijzijnde Loch
Deze vrouw draagt het gezond verstand en een flinke dosis logica onder haar beide oksels.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar goed als je gewoon echt bizar dure spullen koopt omdat het er wel bij past dan kan je niet zeuren over hoe duur je badkamer wel niet is toch?
ja zie er ook tegenopquote:
Ja, gewoon een safe badkamer zoals uit de boekjes is prima dan.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie er ook tegenopMaar goed ik maak hem hier niet voor mij dus het design wat ik zelf mooi vind kan ik achterwege laten
![]()
wasbakmeubelt plus spiegel, douche deur en dan muur en vloer
Ah en licht
Ja maar denk dat je dan goedkoper bent door het zelf bij elkaar te sprokkelenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gewoon een safe badkamer zoals uit de boekjes is prima dan.
Het grootste gezeik is dat je zonder sanitair zit en dat het tijd in beslag neemt. De boel moet ook kunnen drogen enzo.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Wil de badkamer hier ook nog eens aanpakken maar durf niet meer door jullie verhalen.
Geen flamingotegels?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie er ook tegenopMaar goed ik maak hem hier niet voor mij dus het design wat ik zelf mooi vind kan ik achterwege laten
![]()
wasbakmeubelt plus spiegel, douche deur en dan muur en vloer
Ah en licht
Daarom douche ik al 2 jaar in de badkuipquote:Op donderdag 3 december 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het grootste gezeik is dat je zonder sanitair zit en dat het tijd in beslag neemt. De boel moet ook kunnen drogen enzo.![]()
En leidingwerk komt er vaak ook nog bij.
Flinke waterslangquote:Op donderdag 3 december 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nessie die denkt, mmmmm lekker wormpje om in te happen.
Ik wil het bad eruit trekken en daar de wasmachine misschien neerzetten aan die aansluiting. En van de douchecabine een grotere inloopdouche maken. En de boel betegelen.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het grootste gezeik is dat je zonder sanitair zit en dat het tijd in beslag neemt. De boel moet ook kunnen drogen enzo.![]()
godverdomme wat ordinair ditquote:Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon deze in je badkamer hebben
https://www.megadumpworme(...)oEAQYByABEgLKLPD_BwE
past perfect is de gemiddelde woonwagenquote:
Frans Bauer approves this message.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Net wat je kan regelen met degene die 'm gaat plaatsen denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar denk dat je dan goedkoper bent door het zelf bij elkaar te sprokkelen
Dat klinkt niet als een drie dagen-klusje.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het bad eruit trekken en daar de wasmachine misschien neerzetten aan die aansluiting. En van de douchecabine een grotere inloopdouche maken. En de boel betegelen.
quote:Op donderdag 3 december 2020 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jezus wat een kamper dingquote:Op donderdag 3 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik had het moeten laten doen toen ik op vakantie wasquote:Op donderdag 3 december 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een drie dagen-klusje.
Ja misschien de moeite waard om te kijken wat montage kosten dan zijn? Heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je kan regelen met degene die 'm gaat plaatsen denk ik.
Effe contant aftikken, jeweetz.quote:
Volgende kans in 2028.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het moeten laten doen toen ik op vakantie was
Ik hoorde laatst ergens dat je gemiddeld genomen wel kan uitgaan van 50/50 materiaal/manuren, dus meh.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien de moeite waard om te kijken wat montage kosten dan zijn? Heb geen idee eigenlijk
Nah niet echt, of je gaat het echt over wisselgeld hebben.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar denk dat je dan goedkoper bent door het zelf bij elkaar te sprokkelen
Zo'n horeca afwaskraan?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit een hele mooie wasbakkraan gezien en nu kan ik die niet terugvinden, die zit bij een neefje in zijn bar boven de wastafel in de plee, soort industrieel ding, hangende rechtstreeks uit het plafond.
Zoek me de broek op de enkels
Ze zijn wel hendig, neus ertegen en vers water.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n automatische drinkbakvulleiding uit een koeienstal
Ja ben natuurlijk beroerd in onderhandelen. maar misschien is het makkelijker om het bij zon zaak te doen en dan heb je ook hopelijk gelijk betrouwbare mensen om het et plaatsenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nah niet echt, of je gaat het echt over wisselgeld hebben.
Veel badkamer zaken kan je wel korting bij elkaar praten als je daar veel tegelijk haalt. Net als bij keukens. vaak zijn het dan ook gecombineerde keuken/badkamer toko's.
We hebben het voor die badkamer van m'n ouders wel bekeken om zelf los te kopen op internet, maar dat kwam 500 euro duurder uit. Los van de verzendkosten die je dan nog bij alles moet betalen. Maarja, hangt ook af wat je wil qua badkamer denk ik. Dit was absoluut geen budget badkamer, maar een badkamer die wss nooit meer vervangen gaat worden.
En installatie, tja de meesten zetten de opdracht ook gewoon bij zepers uit.
quote:Op donderdag 3 december 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben natuurlijk beroerd in onderhandelen. maar misschien is het makkelijker om het bij zon zaak te doen en dan heb je ook hopelijk gelijk betrouwbare mensen om het et plaatsen
Betrouwbaar zou ik niet van uitgaan.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben natuurlijk beroerd in onderhandelen. maar misschien is het makkelijker om het bij zon zaak te doen en dan heb je ook hopelijk gelijk betrouwbare mensen om het et plaatsen
Hangt er sterk vanaf hoe je netwerk is.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meer kans dan dat je zelf zoekt toch :p
naja je sluit ook dingen uit zoals wanneer bepaalde dingen die je gekocht hebt niet met elkaar kunnen werken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja meer kans dan dat je zelf zoekt toch :p
nou ja kan je er gewoon beter helemaal niet aan beginnenquote:Op donderdag 3 december 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Betrouwbaar zou ik niet van uitgaan.
Ik heb de architect al gevonden en een foto waar die kraan net niet opstaat.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien, ergens
Gewoon je appartement verhuren inclusief abonnement voor het plaatselijke zwembad. Gaan ze daar maar douchen.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kan je er gewoon beter helemaal niet aan beginnen![]()
Zelf zoeken risico op beunhazen. via badkamer zaak ook
Daarom netwerk.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kan je er gewoon beter helemaal niet aan beginnen![]()
Zelf zoeken risico op beunhazen. via badkamer zaak ook
ja dat heb ik toch al gedaan maar vind het wat voorbarig om de mensen van de winkels zelf helemaal niet te vertrouwen. Dan hadden ze niet bestaan toch als het allemaal zo kut wasquote:Op donderdag 3 december 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom netwerk.Rondvragen in kennissenkring of iemand toevallig iemand kent die je zou kunnen contacten, dat soort dingen.
Is op zich een prima teken, dat 'ie het druk heeft.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb al iemand die de badkamer kan verbouwen, maar die heeft wel een wachtlijst van een half jaar, minstens.
Verschilt sterk per winkel. Hoop zijn franchisenemers, dus het kan serieus sterk verschillen. En ook voor die winkellui geldt: ze kunnen niet ruiken hoe een monteur z'n pet staat.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik toch al gedaan maar vind het wat voorbarig om de mensen van de winkels zelf helemaal niet te vertrouwen. Dan hadden ze niet bestaan toch als het allemaal zo kut was
Is het de ochtend van de open deuren?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt sterk per winkel. Hoop zijn franchisenemers, dus het kan serieus sterk verschillen. En ook voor die winkellui geldt: ze kunnen niet ruiken hoe een monteur z'n pet staat.
Geen idee, heb je je nieuwe deur dichtgedaan?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het de ochtend van de open deuren?
word je gelijk meegenomen in het procesquote:Op donderdag 3 december 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dit iets
https://www.sanidirect.nl/complete-badkamers/badkamer-marengo
quote:Op donderdag 3 december 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, heb je je nieuwe deur dichtgedaan?
Mijn deur heeft de hele nacht voor je open gestaan, maar ik heb mn hoofd nog..quote:Op donderdag 3 december 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had nog op de deur geklopt van de slaapkamer maar je lag op de bank.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft m'n keuken ook gedaan, al doet ie meer badkamers. Heeft de badkamer en keuken bij m'n ouders ook gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is op zich een prima teken, dat 'ie het druk heeft.En als je er al zit, maakt het op zich ook niet écht uit wanneer het erin gaat. Rommel heb je toch.
Klinkt goed, hebben ook hun eigen montageservice zo te lezen (zal wel wat meer kosten, maar dan kan je in ieder geval de winkel stalken als er iets niet ok blijkt).quote:Op donderdag 3 december 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dit iets
https://www.sanidirect.nl/complete-badkamers/badkamer-marengo
jaquote:Op donderdag 3 december 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had nog op de deur geklopt van de slaapkamer maar je lag op de bank.
Nu inplannen danquote:Op donderdag 3 december 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb al iemand die de badkamer kan verbouwen, maar die heeft wel een wachtlijst van een half jaar, minstens.
Ik doe de deur dicht.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, heb je je nieuwe deur dichtgedaan?
Maar dat ebdoelde ik net ook en toen zei je dat ze daar ook niet te vertrouwen zijn :pquote:Op donderdag 3 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt goed, hebben ook hun eigen montageservice zo te lezen (zal wel wat meer kosten, maar dan kan je in ieder geval de winkel stalken als er iets niet ok blijkt).
Dat verschilt dus per winkel of ze het zelf aanbieden.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat ebdoelde ik net ook en toen zei je dat ze daar ook niet te vertrouwen zijn :p
Abel in m'n kop.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik doe de deur dicht.
Straten lijken te huilen
Wolken lijken te vluchten
Ik had dienblaadje met flesje cola, een klein gebraden hammetje, kop koffie en twee boterhammen met hagelslag bij nog wel.quote:
Ja no shit maar het kan niet per definitie kut zijn allemaal want dan hadden die winkels toch niet meer bestaanquote:Op donderdag 3 december 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verschilt dus per winkel of ze het zelf aanbieden.Hoop ook niet, die spelen alleen matchmaker.
Vind je dinnetje dat wel in orde?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou mijn badkamer ook wel willen doen op termijn.
Echt?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dienblaadje met flesje cola, een klein gebraden hammetje, kop koffie en twee boterhammen met hagelslag bij nog wel.
Wel als die winkel alleen spullen levert.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja no shit maar het kan niet per definitie kut zijn allemaal want dan hadden die winkels toch niet meer bestaan
Dingen die je niet wil horen als je je broek uit trektquote:Op donderdag 3 december 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je dinnetje dat wel in orde?
Oh nee bedoelde dat ze dan ook mannetjes hebben voor het monteren natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel als die winkel alleen spullen levert.
Ik lag op de bankquote:Op donderdag 3 december 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zorgzaam ik hoor maar ja ik zag je nergens.
quote:Op donderdag 3 december 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt binnen tien jaar thuiszorg nodig, ik krijg het pak met dubbeldrank amper open.
Daar doe je het niet voor he?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lag op de bank![]()
Zon glazen flesje van 0.2?
jawel! Die zijn echt perfectquote:Op donderdag 3 december 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar doe je het niet voor he?
Ja die ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lag op de bank![]()
Zon glazen flesje van 0.2?
We lullen langs elkaar heen.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee bedoelde dat ze dan ook mannetjes hebben voor het monteren natuurlijkAnders moest ik alsnog zelf op zoek naar een poteniele beunhaas
Ik ben er over 10 minutenquote:Op donderdag 3 december 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kamer dertien, is de meest geluidsarme kamer.
Serieus, kun je nu alweer slapen?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben er over 10 minuten [ afbeelding ]
Ik dacht je komt nog een keer met dat ontbijtje?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, kun je nu alweer slapen?
Met een grote worst.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik dacht je komt nog een keer met dat ontbijtje?
Springt al in de houding, tot zoquote:Op donderdag 3 december 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik dacht je komt nog een keer met dat ontbijtje?
Netjes in en laagje plastic en een keurmerk erop.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lang, dun en met een randje schimmel?
Iets met broek laten zakken.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een keurmerkquote:Op donderdag 3 december 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Netjes in en laagje plastic en een keurmerk erop.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze worst is goedgekeurd door de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen.
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, kan een pluspunt zijn?
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n geel label net als in 't oor van een koe
Ik zou dit keurmerk met trots dragenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwaliteitsworstje [ afbeelding ]
[..]
Wat je wil horen als je je broek laat zakken.
Meteen ook recencies er bij:quote:Op donderdag 3 december 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, kan een pluspunt zijn?
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meteen ook recencies er bij:
Hetty (47): Deze worst voor het eerst geprobeerd op de huishoudbeurs van 2018, ik was meteen verkocht. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Irma (38): Als ik deze worst niet minimaal 1x per week krijg, ben ik niet te genieten.
Sandra (23): Het lekkerst met wat kaas.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hetty (47): Deze worst voor het eerst geprobeerd op de huishoudbeurs van 2018, ik was meteen verkocht. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Irma (38): Als ik deze worst niet minimaal 1x per week krijg, ben ik niet te genieten.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dank, ik heb spontaan geen trek meer. Dit is goed nieuws, want ik heb peper- en kruidnoten op m'n bureau liggen.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sandra (23): Het lekkerst met wat kaas.
Jij bent echt ranzig.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sandra (23): Het lekkerst met wat kaas.
Heb je dat wel eens gehad?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, ik heb spontaan geen trek meer. Dit is goed nieuws, want ik heb peper- en kruidnoten op m'n bureau liggen.
Da's geen verse worst in elk gevalquote:Op donderdag 3 december 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Greetje (81) ook mijn man is uiterst tevreden
Wat? De geïmpliceerde of daadwerkelijk worst-met-kaas?quote:
van die knakworsten met kaasvulling en omwikkeld met spekquote:Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat? De geïmpliceerde of daadwerkelijk worst-met-kaas?
Van beide geen fan, overigens.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die knakworsten met kaasvulling en omwikkeld met spek
De geïmpliceerde?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat? De geïmpliceerde of daadwerkelijk worst-met-kaas?
Van beide geen fan, overigens.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Moederklok1984: Mijn kinderen willen ook altijd graag, maar hij is veel te groot voor ze.
Berner-worstjes zijn dat toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Moederkloek1984: Mijn kinderen willen ook altijd graag, maar hij is veel te groot voor ze.
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Berner-worstjes zijn dat toch?
Worst zonder velletjequote:Op donderdag 3 december 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Fatima (21) is er ook besneden worst?
"ik merk dat mijn zoon er vaak mee naar zijn slaapkamer gaat"quote:Op donderdag 3 december 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Moederkloek1984: Mijn kinderen willen ook altijd graag, maar hij is veel te groot voor ze.
Maak daar maar een Jos Brinkie van.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maak daar maar een Jos Brinkie van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |