SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boks.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:02 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet nieuwe spijkerbroeken. wat een hel
Die van mij scheurt altijd omstreeks de balzak.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een zo'n spijkerbroek, duur, zit perfect om mijn gespierde kont, echt zo'n broek waar vrouwen hun ogen niet vanaf kunnen houden maarrrrrrr een van die knoopjes staat altijd een beetje open en dat ziet er lullig uit
Afgevallen?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:02 schreef TaMieke het volgende:
waarom is dat een hel?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:02 schreef TaMieke het volgende:
Lekker 1980 wel, een verkoopster mee laten kijken of het broekje past.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou net zeggen, de verkoopster waar ik heen ga is zo goed dat spijkerbroeken kopen een erotische ervaring word.
Omdat ik nu volgens mij tussen 2 maten in val en de ene winkel is de andere niet. Dus ik heb geen idee waar ik naartoe moet.quote:
jaquote:
Goedkope broeken doe ik vaak langer mee dan dure broeken.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop broeken altijd zo duur mogelijk, dat zie je er duidelijk aan af, als ik af en toe kerels zie lopen met zo'n broek van een paar tientjes![]()
Bij vrouwen boeit dat 0 procent, raar eigenlijk.
Is me ook wel eens opgevallen maar ja het gaat mij om hoe ze zitten en hoe ze staan.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Goedkope broeken doe ik vaak langer mee dan dure broeken.
Welke merken dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik koop broeken altijd zo duur mogelijk, dat zie je er duidelijk aan af, als ik af en toe kerels zie lopen met zo'n broek van een paar tientjes![]()
Goed gedaan meid.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat ik nu volgens mij tussen 2 maten in val en de ene winkel is de andere niet. Dus ik heb geen idee waar ik naartoe moet.
[..]
ja![]()
Maar bij jou scheuren de wulpse dames toch altijd de kleren van je lijf, is toch hartstikke zonde dan om zulke dure kleren te hebbenquote:Op donderdag 3 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Koop ik wel weer nieuwe broekjesquote:Op donderdag 3 december 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar bij jou scheuren de wulpse dames toch altijd de kleren van je lijf, is toch hartstikke zonde dan om zulke dure kleren te hebben
Ik heb een gewoon figuur, maar ook niks past.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een raar misvormd figuur, niks past.
Stuk of 60-70quote:Op donderdag 3 december 2020 09:24 schreef Haags het volgende:
Hoeveel broeken heb je dan in je kast?
Hoezo?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een raar misvormd figuur, niks past.
Wat moet je dan met 70 broeken?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag er maar een paar van, uit gemakzucht.
Nudist worden is altijd een optiequote:
Tweedehands kledingquote:Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien heb je een tweedehandswinkel?
gewoon elke dag iets nieuws.quote:
Ja zoveel ruimte neemt dat niet in joh en als je er zoveel hebt dan verslijten die broeken amper, zeker nu het al sinds maart pyjamabroekentijd is.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat moet je dan met 70 broeken?![]()
Trouwens, wie heeft er plek voor zoveel broeken
Ja waar dacht je dat die kerkdonaties naartoe gingen.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Jacob Cohen wordt hier een dorp verder verkocht bij zo’n winkel waar alleen gereformeerden komen.
Hans Voortman. Die kopen trouwens ontzettend dure kleding vaak.
Heb je wel eens 70 broeken opgestapeld?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zoveel ruimte neemt dat niet in joh en als je er zoveel hebt dan verslijten die broeken amper, zeker nu het al sinds maart pyjamabroekentijd is.
Veel te koudquote:Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nudist worden is altijd een optie
verwarming hoger zettenquote:Op donderdag 3 december 2020 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je wel eens 70 broeken opgestapeld?
geloof er geen zak van. maar dat is niets nieuws.
[..]
Veel te koud
Heb je dan een walk in kast? En wat zijn daarvan de afmetingen?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zoveel ruimte neemt dat niet in joh en als je er zoveel hebt dan verslijten die broeken amper, zeker nu het al sinds maart pyjamabroekentijd is.
Denken in problemen dit..quote:Op donderdag 3 december 2020 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik alsnog broeken nodig als ik naar buiten wil.
Foto van je billen in string, dank u.quote:Op donderdag 3 december 2020 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik alsnog broeken nodig als ik naar buiten wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |